3 λεπτά για ανάγνωση

Ο κρυφός αντίκτυπος του Brexit στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Καθώς το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου συνεχίζει να εξελίσσεται, έχει προκύψει μια νέα πραγματικότητα: το Brexit έχει επιφέρει σημαντικές διαταραχές στον κλάδο, ιδιαίτερα για τις βρετανικές μάρκες και τους λιανοπωλητές που επιδιώκουν να επεκτείνουν την εμβέλειά τους σε ολόκληρη την ΕΕ. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Retail Economics and Tradebyte, η αξία των λιανικών εξαγωγών μη τροφίμων από το Ηνωμένο Βασίλειο στην ΕΕ έχει πέσει κατά 5,9 δισεκατομμύρια λίρες από την αρχική ψηφοφορία για το Brexit.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο κρυφός αντίκτυπος του Brexit στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: Depositphotos

Οι αριθμοί είναι έντονοι: ενώ το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο αναμένεται να προσθέσει 323 δισεκατομμύρια λίρες στις οικονομίες της ΕΕ ετησίως, πρόσθετες εμπορικές τριβές έχουν περιορίσει αυτή την ευκαιρία για τις επιχειρήσεις με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Η αξία των λιανικών εξαγωγών εκτός τροφίμων έχει μειωθεί κατά σχεδόν 18% από το 2019, με τον τομέα ένδυσης και υπόδησης να πλήττεται ιδιαίτερα σκληρά.

Η μείωση αποδίδεται σε διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του κλιμακούμενου κόστους εφοδιαστικής, της πολυπλοκότητας της καταχώρισης μιας οντότητας της ΕΕ για διαπραγμάτευση και των αυξημένων καθυστερήσεων σε μια ήδη ανταγωνιστική αγορά. Ο τομέας της ένδυσης, κάποτε ένας από τους τρεις κορυφαίους εξαγωγείς, έχει δει μια δραματική πτώση στις αξίες των εξαγωγών, με την Υγεία &; Ομορφιά, τα Ηλεκτρικά και το DIY &; Κηπουρική να γίνονται οι κυρίαρχες κατηγορίες.

Source: Channelx.world

Παρά τις προκλήσεις αυτές, υπάρχει μια θετική επένδυση. Οι διαδικτυακές αγορές έχουν αναδειχθεί ως ένα ζωτικό κανάλι για τις μάρκες και τους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου να πλοηγηθούν στο νέο εμπορικό τοπίο. Δεδομένου ότι πάνω από τα δύο πέμπτα των 322,6 δισεκατομμυρίων λιρών στερλινών της ΕΕ πραγματοποιούνται πλέον μέσω αγορών, οι πλατφόρμες αυτές προσφέρουν μια εξορθολογισμένη πορεία πρόσβασης σε εύπορα και νεότερα δημογραφικά στοιχεία καταναλωτών.

Η συγκέντρωση των πωλήσεων μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών της ΕΕ σημαίνει ότι οι 10 κορυφαίες διαδικτυακές αγορές αντιπροσωπεύουν τη μερίδα του λέοντος των διαδικτυακών πωλήσεων μη εδώδιμων προϊόντων, ενώ μόνο οι πωλήσεις στην αγορά αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον 133 δισεκατομμύρια λίρες ηλεκτρονικού εμπορίου της ΕΕ. Αυτό παρουσιάζει μια ευκαιρία για τις μάρκες και τους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου να προσαρμοστούν και να ευδοκιμήσουν στο νέο τοπίο.

Source: Channelx.world

Για να επιτύχουν, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην ευελιξία, την καινοτομία και την αφοσίωση των πελατών. Αξιοποιώντας τις διαδικτυακές αγορές και αναπτύσσοντας στρατηγικές για την πλοήγηση στις πολυπλοκότητες του νέου ρυθμιστικού τοπίου, οι μάρκες και οι λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου μπορούν να μετριάσουν τον αντίκτυπο του Brexit και να αξιοποιήσουν τις αναδυόμενες ευκαιρίες.

Ενώ το Brexit έχει επιφέρει σημαντικές προκλήσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο του Ηνωμένου Βασιλείου, έχει επίσης παρουσιάσει ευκαιρίες ανάπτυξης και προσαρμογής. Καθώς ο κλάδος συνεχίζει να εξελίσσεται, είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να παραμείνουν μπροστά από την καμπύλη και να αδράξουν τη στιγμή για να προωθήσουν την καινοτομία και την επιτυχία στην ψηφιακή οικονομία.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge