3 λεπτά για ανάγνωση

Ο κρυφός αντίκτυπος του Brexit στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Καθώς το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου συνεχίζει να εξελίσσεται, έχει προκύψει μια νέα πραγματικότητα: το Brexit έχει επιφέρει σημαντικές διαταραχές στον κλάδο, ιδιαίτερα για τις βρετανικές μάρκες και τους λιανοπωλητές που επιδιώκουν να επεκτείνουν την εμβέλειά τους σε ολόκληρη την ΕΕ. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Retail Economics and Tradebyte, η αξία των λιανικών εξαγωγών μη τροφίμων από το Ηνωμένο Βασίλειο στην ΕΕ έχει πέσει κατά 5,9 δισεκατομμύρια λίρες από την αρχική ψηφοφορία για το Brexit.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο κρυφός αντίκτυπος του Brexit στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: Depositphotos

Οι αριθμοί είναι έντονοι: ενώ το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο αναμένεται να προσθέσει 323 δισεκατομμύρια λίρες στις οικονομίες της ΕΕ ετησίως, πρόσθετες εμπορικές τριβές έχουν περιορίσει αυτή την ευκαιρία για τις επιχειρήσεις με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Η αξία των λιανικών εξαγωγών εκτός τροφίμων έχει μειωθεί κατά σχεδόν 18% από το 2019, με τον τομέα ένδυσης και υπόδησης να πλήττεται ιδιαίτερα σκληρά.

Η μείωση αποδίδεται σε διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του κλιμακούμενου κόστους εφοδιαστικής, της πολυπλοκότητας της καταχώρισης μιας οντότητας της ΕΕ για διαπραγμάτευση και των αυξημένων καθυστερήσεων σε μια ήδη ανταγωνιστική αγορά. Ο τομέας της ένδυσης, κάποτε ένας από τους τρεις κορυφαίους εξαγωγείς, έχει δει μια δραματική πτώση στις αξίες των εξαγωγών, με την Υγεία &; Ομορφιά, τα Ηλεκτρικά και το DIY &; Κηπουρική να γίνονται οι κυρίαρχες κατηγορίες.

Source: Channelx.world

Παρά τις προκλήσεις αυτές, υπάρχει μια θετική επένδυση. Οι διαδικτυακές αγορές έχουν αναδειχθεί ως ένα ζωτικό κανάλι για τις μάρκες και τους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου να πλοηγηθούν στο νέο εμπορικό τοπίο. Δεδομένου ότι πάνω από τα δύο πέμπτα των 322,6 δισεκατομμυρίων λιρών στερλινών της ΕΕ πραγματοποιούνται πλέον μέσω αγορών, οι πλατφόρμες αυτές προσφέρουν μια εξορθολογισμένη πορεία πρόσβασης σε εύπορα και νεότερα δημογραφικά στοιχεία καταναλωτών.

Η συγκέντρωση των πωλήσεων μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών της ΕΕ σημαίνει ότι οι 10 κορυφαίες διαδικτυακές αγορές αντιπροσωπεύουν τη μερίδα του λέοντος των διαδικτυακών πωλήσεων μη εδώδιμων προϊόντων, ενώ μόνο οι πωλήσεις στην αγορά αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον 133 δισεκατομμύρια λίρες ηλεκτρονικού εμπορίου της ΕΕ. Αυτό παρουσιάζει μια ευκαιρία για τις μάρκες και τους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου να προσαρμοστούν και να ευδοκιμήσουν στο νέο τοπίο.

Source: Channelx.world

Για να επιτύχουν, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην ευελιξία, την καινοτομία και την αφοσίωση των πελατών. Αξιοποιώντας τις διαδικτυακές αγορές και αναπτύσσοντας στρατηγικές για την πλοήγηση στις πολυπλοκότητες του νέου ρυθμιστικού τοπίου, οι μάρκες και οι λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου μπορούν να μετριάσουν τον αντίκτυπο του Brexit και να αξιοποιήσουν τις αναδυόμενες ευκαιρίες.

Ενώ το Brexit έχει επιφέρει σημαντικές προκλήσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο του Ηνωμένου Βασιλείου, έχει επίσης παρουσιάσει ευκαιρίες ανάπτυξης και προσαρμογής. Καθώς ο κλάδος συνεχίζει να εξελίσσεται, είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να παραμείνουν μπροστά από την καμπύλη και να αδράξουν τη στιγμή για να προωθήσουν την καινοτομία και την επιτυχία στην ψηφιακή οικονομία.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+