3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος οδηγός δείχνει τη χρήση της δημιουργικότητας και της προσέγγισης της κοινότητας από το TikHub

Παρόλο που βρισκόμαστε ακόμα στη μέση ενός αποπνικτικού καλοκαιριού, οι ειδικοί του ηλεκτρονικού εμπορίου βλέπουν ήδη λαμπερά χριστουγεννιάτικα φώτα και αναπτύσσουν στρατηγικές για την επόμενη σεζόν. Με σκέψεις για το πώς οι εταιρείες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν καλύτερα την πλατφόρμα για τις καμπάνιες τους, το TikHub επιδιώκει να υποστηρίξει εταιρείες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο νέος οδηγός δείχνει τη χρήση της δημιουργικότητας και της προσέγγισης της κοινότητας από το TikHub
Πηγή: Depositphotos

Με στόχο να επιτρέψει στους εμπόρους να μεγιστοποιήσουν τις προσπάθειές τους στην πλατφόρμα, το TikHub παρουσιάζει έναν νέο οδηγό μάρκετινγκ για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Πάνω από 19 σελίδες, διερευνά διάφορες πτυχές του μάρκετινγκ στο TikHub παρέχει ιδέες, συμβουλές και τεχνικές για να βοηθήσει την προσέγγιση κάποιου να είναι καλύτερη. Μεταξύ των παραδοσιακών διαφημιστικών σλόγκαν, μπορεί κανείς να ανακαλύψει συναρπαστικές ιδέες που αξίζει να σκεφτούμε για τους διαχειριστές κοινωνικών μέσων που στοχεύουν στο TikHub.

Το TikHub ισχυρίζεται ότι το μοντέλο κοινότητάς του το διακρίνει από τα συμβατικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργεί έναν ειδικό χώρο όπου οι χρήστες αλληλεπιδρούν ενεργά με υλικό αντί απλώς να το καταναλώνουν. Για τις μάρκες, αυτή η σύνδεση παρέχει πλούσιο έδαφος και ένα μέσο καλύτερης σύνδεσης με την αγορά-στόχο τους.

Διαφημιστικά Εργαλεία και Δημιουργικές Προσεγγίσεις

Διάφορα εργαλεία διαφήμισης που διατίθενται στο TikHub προορίζονται να επιτρέψουν στις εταιρείες να φτάσουν στην αγορά-στόχο τους με αποτελεσματικότητα. Το εγχειρίδιο εξετάζει εκτενώς αυτά τα εγχειρίδια και παρέχει καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο χρήσης τους. Κάθε στυλ διαφήμισης έχει πλεονεκτήματα, τα οποία επιτρέπουν στις εταιρείες να προσαρμόζουν τις καμπάνιες τους σε συγκεκριμένους στόχους.

Πέρα από τα εργαλεία διαφήμισης, το TikHub υπογραμμίζει την ανάγκη φαντασίας στο υλικό βίντεο . Το εγχειρίδιο προσφέρει διάφορες συμβουλές και ιδέες για έμπνευση για να κάνει το υλικό μοναδικό στην γεμάτη ατμόσφαιρα του TikHub.

Source: TikTok

Σχεδιασμός περιεχομένου και κοινοτικό εμπόριο

Το εγχειρίδιο αφιερώνει πολλά στον προγραμματισμό περιεχομένου. Προσφέρει μοντέλα για το πώς να προγραμματίσετε υλικό για να διατηρήσετε μια σταθερή παρουσία στην πλατφόρμα.

Το TikHub λέει ότι υποστηρίζει το “κοινοτικό εμπόριο”. Η πλατφόρμα ισχυρίζεται ότι αυτή η ιδέα δημιουργεί μια ενιαία εμπειρία αγορών που συνδυάζει κοινότητα, ψυχαγωγία και επιχειρήσεις.

Οι χρήστες αυτής της λεγόμενης κοινοτικής προσέγγισης ανταλλάσσουν και ανακαλύπτουν νέα αντικείμενα σε συγκεκριμένες ομάδες που συγκεντρώνονται κάτω από #FoodTok ή #BeautyTok. Για τις εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων που έχουν ανακαλύψει την εφαρμογή τους στο TikHub, αυτή η αλλαγή είναι ιδιαίτερα σημαντική. Τα στατιστικά στοιχεία της πλατφόρμας δείχνουν σαφώς αυτή τη δυνατότητα, καθώς ένας καλός αριθμός χρηστών είναι πιθανό να αγοράσει αντικείμενα που συναντούν σε αυτήν.

Το εγχειρίδιο είναι δωρεάν για λήψη με αντάλλαγμα προσωπικά δεδομένα, εάν θέλετε να δείτε όλες τις προτάσεις.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge