4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς θέτετε ρεαλιστικές προσδοκίες μάρκετινγκ;

Τι μπορείτε να περιμένετε από τη συνεργασία με έναν στρατηγό ή έναν οργανισμό; Στους κύκλους μάρκετινγκ, συναντάμε συχνά μη ρεαλιστικές ιδέες σχετικά με την αποτελεσματικότητα, την απόδοση και τους προϋπολογισμούς της καμπάνιας. Η ίδια η ψηφιακή τεχνολογία αλλάζει απίστευτα γρήγορα. Αυτό που ήταν ζεστό πριν από λίγους μήνες μπορεί να είναι πολύ διαφορετικό σήμερα. Ομοίως, η τιμή του χώρου των μέσων ενημέρωσης (πληρωμένες καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο Google κ.λπ.) αυξάνεται αθόρυβα κατά δεκάδες τοις εκατό σε ετήσια βάση. Αυτό οφείλεται στη συνεχή εισροή νέων διαφημιζόμενων στα δίκτυα, καθώς και στην αυξανόμενη ζήτηση για δημιουργικό από δυνητικούς πελάτες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώς θέτετε ρεαλιστικές προσδοκίες μάρκετινγκ;
Πηγή: Depositphotos

Αντικειμενική αξιολόγηση της υφιστάμενης κατάστασης

Αυτό το σημείο θα μπορούσε να χωριστεί σε 2 κατηγορίες, οι οποίες αφενός είναι διαμετρικά αντίθετες, αλλά καλύπτουν όλους τους (μη) επιτυχημένους παίκτες στην ηλεκτρονική αγορά.

Μακροπρόθεσμο παραμελημένο μάρκετινγκ

Εάν δεν έχετε δώσει μεγάλη προσοχή στο μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια, ή δεν έπρεπε ή δεν υπήρχε ποτέ χώρος για αυτό, δεν θα είστε σε θέση να καλύψετε τη διαφορά σε λίγες εβδομάδες. Η μακροχρόνια παραμέληση μάρκετινγκ συχνά οδηγεί σε έναν παραμελημένο ιστότοπο, παραμελημένο branding και απουσία οπτικών και επικοινωνιακών εγχειριδίων. Σε αυτό το σημείο, σίγουρα θα πρέπει να λάβετε υπόψη ένα υψηλότερο κόστος επανεκκίνησης, καθώς είναι πιθανό ότι το εν λόγω πρόβλημα θα επηρεάσει σχεδόν όλα τα κανάλια.

Έναρξη νέας επιχείρησης

Ο κανόνας ότι μπορείτε να ξεκινήσετε με λιγότερα σήμερα και να επενδύσετε περισσότερα στο μάρκετινγκ αργότερα δεν ισχύει πια. Μπορεί να είναι αλήθεια εάν έχετε ένα προϊόν που είναι τόσο μοναδικό που ξεχωρίζει από το πλήθος. Αλλά αν κάνετε κάτι που κάποιος άλλος κάνει ήδη, πρέπει να είστε ρεαλιστές.

Πρέπει πάντα να επενδύετε πρώτα και στη συνέχεια να βελτιστοποιείτε και να προσπαθείτε να κατανείμετε διαφορετικά την επένδυσή σας στο μάρκετινγκ. Με τις σημερινές τιμές για το χώρο των μέσων ενημέρωσης, ακόμη και με αισιόδοξα ποσοστά μετατροπής στην αρχή, εξακολουθεί να υπάρχει ένα σχετικά υψηλό κόστος εκκίνησης πριν η επιχείρηση «ολοκληρώσει την πορεία της». Φυσικά, εξακολουθεί να υπάρχει ο κίνδυνος πλήρους αποτυχίας, τον οποίο κανένας αξιόπιστος οργανισμός δεν μπορεί να εγγυηθεί, αλλά το μάρκετινγκ αφορά τη δοκιμή, τη δοκιμή και τη βελτιστοποίηση και σε αυτό το σημείο δεν πρόκειται να κινηθείτε χωρίς μια αρχική επένδυση.

Όσο πιο προσοδοφόρο είναι το τμήμα σας και όσο μεγαλύτερος είναι ο ανταγωνισμός και οι διαφημιζόμενοι, τόσο υψηλότερη είναι η αρχική επένδυση και τόσο πιο δύσκολη είναι η εκκίνηση. Αν θέλετε να ανοίξετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα κινητής τηλεφωνίας, η θέση εκκίνησής σας δεν είναι εύκολη και η επικοινωνία σας πρέπει να είναι πρώτης τάξεως.  Η ιδέα της πώλησης κάτι και στη συνέχεια της επένδυσης είναι δυστυχώς μη ρεαλιστική.

Source: Depositphotos

Κάνοντας ένα βραχυπρόθεσμο σχέδιο

Για ένα βραχυπρόθεσμο σχέδιο, συνιστούμε να ακολουθήσετε τον κανόνα Pareto να κάνετε το 80% της εργασίας για το 20% του χρόνου και των χρημάτων.

Είτε πρόκειται για τη διόρθωση των πιο βασικών πραγμάτων στον ιστότοπό σας (επείγουσες επιδιορθώσεις, μπορείτε να δημιουργήσετε ξανά τον ιστότοπο στο επόμενο στάδιο), τη ρύθμιση βασικής παρακολούθησης, τη ρύθμιση μερικών βασικών καμπανιών για κάτι που είστε σίγουροι για τη θέση σας.

Βλέπουμε συχνά μια πολύ ευρεία άποψη από πελάτες οι οποίοι, έχοντας να ασχοληθούν με το μάρκετινγκ για μεγάλο χρονικό διάστημα, ειδικά σε έναν μεγάλο οργανισμό, θέλουν να μεταπηδήσουν σε όλα τα κανάλια μάρκετινγκ και τις ευκαιρίες ταυτόχρονα.

Αυτή η ιδέα επηρεάζει στη συνέχεια την ενημέρωση προς το πρακτορείο μάρκετινγκ και επηρεάζει επίσης την επιλογή και τη δημιουργία καναλιών. Οι πελάτες συχνά εκπλήσσονται όταν ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός των μέσων ενημέρωσης είναι πολλές φορές υψηλότερος από τον μέγιστο προϋπολογισμό τους.

Δημιουργήστε ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο

Μόλις δημιουργήσετε μερικές καμπάνιες και τακτοποιήσετε τα πιο σημαντικά στοιχεία, ήρθε η ώρα να εξετάσετε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική μάρκετινγκ.

Είτε πρόκειται για μια στρατηγική έξι μηνών είτε για μια στρατηγική διάρκειας ενός έτους δεν είναι πραγματικά σημαντικό. Αυτό που είναι σημαντικό στο τέλος της ημέρας είναι να τηρήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ. Πολλοί πελάτες στη συνέχεια αποκλίνουν από τη στρατηγική και εισάγουν άλλους τύπους προσφορών, κάτι που είναι συχνά αντιπαραγωγικό και δημιουργεί σύγχυση.

Μια κατάλληλη μακροπρόθεσμη στρατηγική θα πρέπει να περιλαμβάνει

  • Ποιοι είμαστε; Τι κάνουμε;
  • Τι πρέπει να επικοινωνήσουμε μακροπρόθεσμα;
  • Ποια είναι τα προϊόντα/υπηρεσίες μας;
  • Ποια είναι τα USP μας;
  • Σε τι ανταποκρίνονται οι πελάτες μας;
  • Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας;
  • Ποια κανάλια μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και πώς;
  • Ποια είναι τα βασικά δημιουργικά, τοποθετήσεις, μορφές;
  • Ποιος είναι ο τόνος της φωνής μας;
  • Τι προσπαθούμε να επιτύχουμε;
  • Πώς το μετράμε;
  • Προϋπολογισμός – μέσα ενημέρωσης + εκτελεστικό
Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τι είναι το αντάρτικο μάρκετινγκ;
4 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το αντάρτικο μάρκετινγκ;

Το αντάρτικο μάρκετινγκ είναι μια καινοτόμος διαφημιστική στρατηγική που αξιοποιεί αιφνιδιαστικές και αντισυμβατικές μεθόδους για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών. Αυτή η προσέγγιση είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στην προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών σε μια πολυσύχναστη αγορά, συχνά βασιζόμενη στη δημιουργικότητα και τις τακτικές χαμηλού κόστους και όχι στα παραδοσιακά κανάλια μέσων ενημέρωσης. Το αντάρτικο μάρκετινγκ […]

Ανάγνωση άρθρου
Μακροπρόθεσμη στρατηγική στο μάρκετινγκ: Η έρευνα δείχνει αύξηση της απόδοσης επένδυσης 60%
3 λεπτά για ανάγνωση

Μακροπρόθεσμη στρατηγική στο μάρκετινγκ: Η έρευνα δείχνει αύξηση της απόδοσης επένδυσης 60%

Η έρευνα της WARC και της Google παρέχει συστάσεις για την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης σε ολόκληρη τη διοχέτευση μάρκετινγκ. Η συνταγή περιλαμβάνει ισορροπημένες επενδύσεις στο Marketing Mix Modelling (MMM), την απόδοση και την τεχνητή νοημοσύνη. Αυτά τα εργαλεία βοηθούν στην κατανόηση σύνθετων συνδέσεων μεταξύ δραστηριοτήτων μάρκετινγκ και επιχειρηματικών αποτελεσμάτων, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.

Ανάγνωση άρθρου
Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ B2B σε 6 βήματα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ B2B σε 6 βήματα

Για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που προσπαθούν να αλληλεπιδράσουν σωστά με άλλες εταιρείες, η ανάπτυξη ενός επιτυχημένου σχεδίου μάρκετινγκ B2B είναι απολύτως ζωτικής σημασίας. Ενώ το μάρκετινγκ B2C δίνει μερικές φορές έμφαση στις συναισθηματικές εκκλήσεις, το μάρκετινγκ B2B τονίζει τις σχέσεις και την αξία και απαιτεί μια πιο στρατηγική προσέγγιση. Αυτός είναι ένας βασικός οδηγός […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+