7 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο διαδικτυακό μάθημα σε 5 εύκολα βήματα;

Ένα διαδικτυακό μάθημα είναι ο τέλειος τρόπος για να μοιραστείτε την εμπειρία σας και να αυξήσετε τον προϋπολογισμό σας. Πώς δημιουργείτε μια επιτυχημένη πορεία;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώς να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο διαδικτυακό μάθημα σε 5 εύκολα βήματα;
Πηγή: Depositphotos

Εκτός από την επιλογή του σωστού θέματος, είναι σημαντικό να έχετε μια στρατηγική και ένα σχέδιο. Ποιο είναι το κοινό-στόχος σας; Υπάρχει ενδιαφέρον για το θέμα που επιλέξατε; Πώς μπορείτε να πουλήσετε το μάθημά σας; Πώς μπορείτε να το βελτιώσετε και να το πάτε στο επόμενο επίπεδο; Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε αυτό το άρθρο τώρα.

Μην διστάσετε να δημιουργήσετε το δικό σας διαδικτυακό μάθημα

Συνήθως δεν χρειάζεστε πιστοποιητικό, άδεια ή πτυχίο για να δημιουργήσετε ένα διαδικτυακό μάθημα. Αλλά εξαρτάται από τον τομέα σας. Τα περισσότερα διαδικτυακά μαθήματα δημιουργούνται από άτομα που έχουν αποκτήσει τις γνώσεις τους μέσω άτυπης μάθησης και αυτοεκπαίδευσης. Φυσικά, εάν θέλετε να προσθέσετε μια «σφραγίδα» εμπειρογνωμοσύνης στο μάθημά σας, για παράδειγμα με πιστοποιητικό ή άλλο έγγραφο, αυτό μπορεί να είναι ένα πλεονέκτημα για εσάς.

Πριν ξεκινήσετε να εργάζεστε στο διαδικτυακό σας μάθημα, απαντήστε στις ακόλουθες ερωτήσεις:

  • Έχω γνώσεις που θα μπορούσαν να είναι χρήσιμες σε άλλους;
  • Μπορώ να προσφέρω στους χρήστες κάτι που μπορεί να θέλουν να δοκιμάσουν;
  • Υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για αυτό το θέμα;
  • Έχω μια δεξιότητα που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν;

Εάν απαντήσατε ναι σε οποιαδήποτε από αυτές τις ερωτήσεις, ξεκινήστε να δημιουργείτε το διαδικτυακό σας μάθημα. Πιθανότατα έχετε κάτι να προσφέρετε στον κόσμο.

1. Ένα θέμα που όχι μόνο σας ενδιαφέρει, αλλά και το κοινό σας

Επιλέξτε ένα θέμα μαθήματος που γνωρίζετε ή σας αρέσει. Είστε καθηγητής Αγγλικών ή προγραμματιστής; Δημιουργήστε ένα διαδικτυακό μάθημα αγγλικών ή προγραμματισμού.

Ταυτόχρονα, θυμηθείτε να κάνετε το θέμα ενδιαφέρον για το κοινό σας. Πρέπει να αισθανθείτε ότι το επιλεγμένο θέμα σας θα συντονιστεί μαζί τους. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος που μπορείτε να το κάνετε αρκετά ενδιαφέρον για να κρατήσετε το ενδιαφέρον των ανθρώπων. Εάν επιλέξετε ένα θέμα που δεν “τραβάει” την προσοχή σας, θα εμφανιστεί στο συνολικό αποτέλεσμα. Επίσης, πιθανότατα θα βαρεθείτε γρήγορα.

Μοιραστείτε την τεχνογνωσία σας σε ένα θέμα που σας ταιριάζει

Σκεφτείτε την εμπειρία, τις δεξιότητες και τα ταλέντα σας. Σας αρέσει να μαγειρεύετε; Ξεκινήστε ένα διαδικτυακό μάθημα μαγειρικής. Δεν χρειάζεται να είστε ειδικός στο θέμα που επιλέγετε για το διαδικτυακό σας μάθημα. Το σημαντικό είναι να το πετύχετε. Μετά από όλα, τα πιο επιτυχημένα θέματα είναι συνήθως εκείνα που θεωρούνται χόμπι.

Θυμηθείτε, αν σας αρέσει το θέμα, είστε καλοί σε αυτό, έχετε εμπειρία σε αυτό και ικανοποιεί επίσης την ανάγκη για κάποιον άλλο, είστε στην καλύτερη θέση να δημιουργήσετε έσοδα από την εμπειρία σας.

Μιλήστε για τις τάσεις

Το διαδικτυακό σας μάθημα δεν χρειάζεται να αφορά το χόμπι σας. Μπορείτε να επιλέξετε ένα θέμα που έχει απήχηση στην κοινωνία. Και πάλι, πρέπει να είστε γνώστες του τομέα και, το πιο σημαντικό, να ακολουθείτε τις τάσεις. Μάθετε τι ενδιαφέρει τους ανθρώπους, τι ψάχνουν και τι τους λείπει. Μοιραστείτε τις ιδέες σας μαζί τους.

Αυτή η εστίαση δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς εκτεταμένη έρευνα σε πόρους που σχετίζονται με το θέμα. Πρέπει να σκάψετε βαθιά, να το καταλάβετε και να είστε σε θέση να το επικοινωνήσετε, έχοντας τη δική σας γνώμη ή εμπειρία.

Θέλετε να πετύχετε; Εδώ είναι τι πρέπει να γνωρίζετε

Όποιο θέμα κι αν επιλέξετε, οι προσωπικές σας εμπειρίες και ιστορίες θα αποτελέσουν πλεονέκτημα για το μάθημα. Οι γνώσεις και οι δεξιότητές σας στον τομέα είναι επίσης σημαντικές. Παρουσιάζοντας τον εαυτό σας ως εμπειρογνώμονα θα προσθέσει αξιοπιστία στο μάθημα.

Για να κάνετε το μάθημά σας ελκυστικό, αξίζει σίγουρα να βρείτε έναν πιασάρικο τίτλο. Ο τίτλος θα πρέπει να καθιστά όσο το δυνατόν σαφέστερο για ποιον απευθύνεται το μάθημα και τι θα μάθουν. Όσο πιο συνοπτικός είναι ο τίτλος, τόσο πιο πιθανό είναι ότι οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για το θέμα θα εγγραφούν στο μάθημα.

2. Προσφέρετε ένα μάθημα;

Όταν επιλέγετε ένα θέμα για ένα διαδικτυακό μάθημα, ελέγξτε ότι υπάρχει ενδιαφέρον για αυτό. Τίποτα δεν θα σας απογοητεύσει περισσότερο από το να ανακαλύψετε ότι έχετε περάσει ώρες προετοιμάζοντας ένα μάθημα που κανείς δεν θα παρακολουθήσει.

Πριν ξεκινήσετε, κάντε κάποια έρευνα αγοράς για να δείτε αν υπάρχει ζήτηση για το θέμα σας. Ρωτήστε τον εαυτό σας 3 βασικές ερωτήσεις και μάθετε τις απαντήσεις:

  • Είναι το θέμα σας σε ζήτηση; Ενδιαφέρεται ο κόσμος για αυτό; – Χρησιμοποιήστε διάφορα εργαλεία για να μάθετε πόσο δημοφιλές και σε ζήτηση είναι το θέμα σας, εξερευνήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάθετε τι κάνουν οι άνθρωποι που σχετίζονται περισσότερο με το θέμα σας.
  • Μπορεί το διαδικτυακό σας μάθημα να καλύψει ένα κενό στην αγορά; – Ερευνήστε τον ανταγωνισμό στον τομέα σας. Τι μπόρεσαν να μάθουν οι άνθρωποι και τι μπορείτε να τους προσφέρετε;
  • Θα είναι πρόθυμοι οι άνθρωποι να πληρώσουν για το μάθημά σας; – Μάθετε εάν η λύση στο πρόβλημα που προσφέρετε στο μάθημά σας είναι αρκετά ελκυστική ώστε οι άνθρωποι να πληρώσουν για αυτό. Επίσης, δοκιμάστε κάποια μορφή προπώλησης του μαθήματός σας για να δείτε αν αξίζει να δημιουργήσετε ένα μάθημα. Μην ξεχάσετε να δείτε τον ανταγωνισμό. Εάν οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να τους πληρώσουν, οι πιθανότητες είναι ότι θα σας πληρώσουν.

Μην υποτιμάτε τον ανταγωνισμό

Πριν ξεκινήσετε το φανταστικό διαδικτυακό σας μάθημα στον διαδικτυακό κόσμο, μάθετε τι κάνει ο διαγωνισμός. Μάθετε τι προσφέρουν στους πελάτες, τι εκτιμούν οι πελάτες και τι τους λείπει, τη μορφή και τη δομή του μαθήματος ή το κοινό-στόχο στο οποίο στοχεύουν. Μην κρεμάτε το κεφάλι σας εάν διαπιστώσετε ότι ο κλάδος σας είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός.

Προσπαθήστε να βρείτε έναν τομέα που άλλοι στον κλάδο δεν καλύπτουν. Αυτό θα είναι το «άγκιστρο» σας για πιθανούς μαθητές. Κάντε αυτήν την περιοχή το επίκεντρο της πορείας σας. Σίγουρα θα είστε σε θέση να πουλήσετε εκπαίδευση που δίνει στους ανθρώπους κάτι επιπλέον, αντί για ένα μάθημα που είναι το ίδιο με δεκάδες ή εκατοντάδες άλλα.

3. Ποιο είναι το κοινό-στόχος σας;

Η γνώση του κοινού-στόχου σας είναι το κλειδί για την επιτυχία σας. Πρέπει να γνωρίζετε ποια είναι η ομάδα των ανθρώπων σας που θα μπορούσαν να αγοράσουν το διαδικτυακό σας μάθημα.

Εάν γνωρίζετε για ποιον προετοιμάζετε το μάθημά σας, θα είναι πολύ πιο εύκολο να το προετοιμάσετε. Γιατί?

  • Θα ξέρετε τι τους παρακινεί να αγοράσουν.
  • Θα ξέρετε ποια προβλήματα θέλουν να λύσουν.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε το κοινό ή την ομάδα-στόχο σας όσο μπορείτε. Αυτή η γνώση θα διευκολύνει τη σκέψη όχι μόνο του περιεχομένου, αλλά και της μορφής του μαθήματος, του τρόπου προώθησής του, του κοινού-στόχου, της γλώσσας επικοινωνίας κ.λπ.

Τι πρέπει να γνωρίζετε για το κοινό-στόχο σας;

  • Ποια κανάλια επικοινωνίας χρησιμοποιούν (social media, τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα);
  • Τι κάνουν για τα προς το ζην;
  • Τι τους ενδιαφέρει;
  • Ποια είναι η ηλικία τους;
  • Ποιο είναι το μέσο εισόδημά τους;
  • Γιατί επέλεξαν το μάθημά σας;
  • Πόσο θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν για ένα τέτοιο μάθημα;

4. Πώς μπορείτε να πουλήσετε το διαδικτυακό σας μάθημα;

Εάν το διαδικτυακό σας μάθημα δεν θα είναι δωρεάν, αλλά αποφασίσετε να το πουλήσετε, πρέπει να επιλέξετε μια πλατφόρμα πωλήσεων που ταιριάζει στις ανάγκες σας και είναι εύκολη και φιλική για τους πελάτες σας.

Η σωστή πλατφόρμα πωλήσεων μπορεί να κάνει την πώληση των διαδικτυακών μαθημάτων σας πολύ πιο εύκολη. Πώς πρέπει να μοιάζει μια απλή και αποτελεσματική πλατφόρμα για την πώληση διαδικτυακών μαθημάτων;

  • Είναι εύκολο στη χρήση – όχι μόνο για εσάς, αλλά και για τους πελάτες σας. Σας επιτρέπει να ρυθμίσετε τις διαδικασίες που χρειάζεστε για να πουλήσετε.
  • Δεν παίρνει χρήματα από την τσέπη σας άσκοπα – πληρώνετε ένα λογικό ποσό για να το τρέξετε. Εάν δεν πουλήσετε το μάθημα, δεν πληρώνετε τίποτα. Εάν πουλήσετε, η προμήθεια είναι λογική.
  • Λειτουργεί με άλλα επιχειρηματικά εργαλεία – μπορεί να συνδεθεί με την τράπεζά σας, το σύστημα χρέωσης, τα εργαλεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κ.λπ.
  • Διαθέτει αξιόπιστη υποστήριξη πελατών – εάν δεν είστε σίγουροι για κάτι, η πλατφόρμα διαθέτει υποστήριξη πελατών για την επίλυση του προβλήματός σας το συντομότερο δυνατό και σε γλώσσα που καταλαβαίνετε.

5. Πείτε μας για το έργο σας και μάθετε πώς πηγαίνει

Δεν θα ήταν κρίμα να περάσετε ώρες προετοιμασίας και στη συνέχεια να χάσετε κέρδη επειδή δεν προωθήσατε αρκετά το διαδικτυακό σας μάθημα; Μην ξεχάσετε να προωθήσετε σωστά το έργο σας. Γι ‘αυτό αξίζει να κατανοήσετε το τοπίο μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ είναι αυτό που φέρνει το προϊόν σας μπροστά στο κοινό-στόχο σας.

Πώς μπορείτε να προωθήσετε την πορεία σας;

  • Ενημερώστε τους για αυτό με μια καμπάνια μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Προωθήστε το στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Δημιουργήστε χώρο για αυτό στον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας.
  • Εμπλέξτε τους σωστούς παράγοντες επιρροής στην προώθησή σας.
  • Προσφέρετε το σε μια κοινότητα που συγκεντρώνει το κοινό-στόχο σας.

Η πιο αποτελεσματική προώθηση είναι αυτή που ταιριάζει στο κοινό-στόχο σας. Σκεφτείτε τα κανάλια προώθησης που τους προσελκύουν, τον τύπο θεραπείας που προτιμούν (γραφικά, βίντεο, άρθρα, ιστορίες κ.λπ.), τη γλώσσα που μιλούν, τα κοινωνικά δίκτυα στα οποία βρίσκονται κ.λπ. Εάν έχετε τον προϋπολογισμό, μπορείτε να πληρώσετε για διαφήμιση στο Facebook ή στην αναζήτηση Google, για παράδειγμα.

Σχόλια – μεγάλη βοήθεια

Εάν θέλετε να μάθετε πώς τα πάτε με το διαδικτυακό σας μάθημα, τι κάνετε καλά και τι χάνουν οι μαθητές σας, αξίζει να λάβετε κάποια σχόλια. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα για να βελτιώσετε την πορεία σας και να την πάτε στο επόμενο επίπεδο.

Μπορείτε να λάβετε ανατροφοδότηση κατά τη διάρκεια του μαθήματος, αλλά και μετά το μάθημα. Εκτός από τα διαδικτυακά ερωτηματολόγια, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία για τη συλλογή δεδομένων από καμπάνιες μάρκετινγκ, για παράδειγμα. Αυτά περιλαμβάνουν το Google Analytics, το Facebook Insights και άλλα.

Θυμηθείτε ότι ένα επιτυχημένο διαδικτυακό μάθημα εξαρτάται όχι μόνο από τις γνώσεις και τις δεξιότητές σας, αλλά και από το σωστό θέμα, τη γνώση του κοινού-στόχου, την απαραίτητη προώθηση και τις πληροφορίες από τα σχόλια.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Copywriting έναντι συγγραφής περιεχομένου
4 λεπτά για ανάγνωση

Copywriting έναντι συγγραφής περιεχομένου

Κάθε εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να κατανοήσει τις διαφορές μεταξύ copywriting και συγγραφής περιεχομένου. Αν και έχουν διαφορετικές χρήσεις και εφαρμόζουν διαφορετικές στρατηγικές, και οι δύο είναι απαραίτητες για την προσέλκυση και τη συμμετοχή πελατών. Αυτό το άρθρο εξηγεί τις διαφορές μεταξύ αυτών των στυλ γραφής για να σας βοηθήσει να λάβετε καλύτερες αποφάσεις μάρκετινγκ.

Ανάγνωση άρθρου
Το Google Trends παίρνει ένα makeover: Νέες δυνατότητες για να κάνει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο SEO ακόμα καλύτερο
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Trends παίρνει ένα makeover: Νέες δυνατότητες για να κάνει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο SEO ακόμα καλύτερο

Πολλές αλλαγές έχουν γίνει στο Google Trends, το οποίο είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για ειδικούς μάρκετινγκ και SEO. Η νέα έκδοση διαθέτει καλύτερα εργαλεία που σας δίνουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις τάσεις αναζήτησης. Οι χρήστες μπορούν πλέον να λαμβάνουν αλλαγές στα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που τους επιτρέπει να κάνουν πιο ακριβή και […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα οφέλη της εξωτερικής ανάθεσης εμπειρογνωμόνων copywriting
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα οφέλη της εξωτερικής ανάθεσης εμπειρογνωμόνων copywriting

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το γράψιμο. Αναθέστε τη δημιουργία περιεχομένου όπως άρθρα, ιστολόγια, ιστότοπους, υλικό μάρκετινγκ και άλλα κείμενα σε εξωτερικούς συγγραφείς. Θα λάβετε ποιοτικό περιεχόμενο από έμπειρους επαγγελματίες. Αυτό θα αποφέρει πολλά οφέλη στην επιχείρησή σας.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+