
Τι κάνει αυτές τις καμπάνιες email να ξεχωρίζουν; Ας δούμε τους βασικούς παράγοντες που κάνουν τις καμπάνιες email αποτελεσματικές.
Σχεδιάστε τις καμπάνιες email σας από το μηδέν
Η γραμμή θέματος ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι το αρχικό σημείο αλληλεπίδρασης που προσελκύει την προσοχή του παραλήπτη. Η προκεφαλίδα προσφέρει μια κλεφτή ματιά στο περιεχόμενο, ενώ η κεφαλίδα αποκαλύπτει την ταυτότητα της μάρκας. Το υποσέλιδο περιλαμβάνει στοιχεία επικοινωνίας, νομικές ειδοποιήσεις και συνδέσμους κατάργησης εγγραφής. Ένα καλά δομημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αυξάνει την αφοσίωση και θέτει τις βάσεις για το ακόλουθο περιεχόμενο.
Η γραμμή θέματος ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ζωτικής σημασίας για να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση. Θα πρέπει να είναι συγκεκριμένο, εξατομικευμένο και σύντομο, με δοκιμές A / B για τον προσδιορισμό της βέλτιστης προσέγγισης. Το body copy πρέπει να εμπλέκεται, να παρέχει δομή και να προσφέρει σαφείς λύσεις σε συγκεκριμένα προβλήματα.
Οπτική και σχεδιαστική βελτίωση
Για να αυξήσετε την επίδραση του μηνύματός σας:
- Χρησιμοποιήστε σχετικές εικόνες που σχετίζονται στενά με αυτό
- Δημιουργήστε οπτικά ελκυστικά γραφήματα που απλοποιούν πολύπλοκα δεδομένα ή οδηγίες χρησιμοποιώντας απλές γραμματοσειρές και χρώματα
- Βελτιστοποιήστε τα γραφικά για όλες τις συσκευές χρησιμοποιώντας σχεδίαση υψηλής απόκρισης, φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης και συνεπείς παλέτες χρωμάτων
- Διατηρήστε τη συνέπεια της επωνυμίας επιλέγοντας χρώματα που ταιριάζουν με την παλέτα της επωνυμίας σας και συμπεριλαμβάνοντας διακριτικά το λογότυπό σας
- Ευθυγραμμίστε τις φωτογραφίες για να βοηθήσετε τον αναγνώστη να πλοηγηθεί στο περιεχόμενο
- Χρησιμοποιήστε εικόνες με σαφές σημείο εστίασης για να μεταφέρετε το μήνυμά σας
- Αποφύγετε τα ακατάστατα φόντα, τα οποία μπορούν να τραβήξουν την προσοχή μακριά από το κύριο θέμα της εικόνας

Source: Hubspot.com
Κάντε τα CTA σας ανεπανάληπτα
Μια καλά σχεδιασμένη παρότρυνση για δράση (CTA) είναι κρίσιμη για την αύξηση της αλληλεπίδρασης των καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Χρησιμοποιήστε σαφή, επιτακτική γλώσσα, σχεδιάστε με σκοπό και τοποθετήστε το CTA σε περίοπτη θέση. Η δοκιμή A / B είναι κρίσιμη για τη βελτίωση των τακτικών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εστιάζοντας σε μία μεταβλητή κάθε φορά και χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία. Η σύγκριση των γραμμών θέματος και των CTA, για παράδειγμα, μπορεί να βοηθήσει στην αξιολόγηση του ποια έχει την καλύτερη απήχηση στο κοινό.
Η κατανόηση του κοινού σας, η απόκτηση δεδομένων, η δημιουργία ουσιαστικής τμηματοποίησης και η προσαρμογή των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι όλα απαραίτητα για την αποτελεσματική προσαρμογή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό περιλαμβάνει την αξιοποίηση συστημάτων CRM, την τμηματοποίηση πελατών και την εξατομίκευση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα μοναδικά ενδιαφέροντά τους.
Πότε πρέπει να το στείλετε;
Η εύρεση της καλύτερης στιγμής για το άνοιγμα και τα κλικ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απαιτεί δοκιμή. Ταξινομήστε κατά ζώνη ώρας και, στη συνέχεια, δοκιμάστε διάφορες ημέρες και ώρες αποστολής. Προσαρμόστε τη συχνότητα υπό το πρίσμα της αφοσίωσης και των σχολίων των συνδρομητών.

Source: Hubspot.com
Μεγιστοποιήστε την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ των καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
Οι καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email είναι απαραίτητες για την επικοινωνία με το κοινό σας μέσω καλά μελετημένου περιεχομένου, χρονοδιαγράμματος και σχεδιασμού. Η προσαρμογή των επικοινωνιών και η διαίρεση του κοινού σας βελτιώνει την αλληλεπίδραση. Οι μετατροπές που είναι επιτυχείς βασίζονται σε σαφείς παροτρύνσεις για ενέργειες. Για να βελτιώσετε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τις καμπάνιες ελέγχου, τις γραμμές θέματος δοκιμής και τη γλώσσα CTA , βελτιώστε την εξατομίκευση με δεδομένα πελατών, βεβαιωθείτε ότι το email λειτουργεί σε κινητές συσκευές και ο χρόνος στέλνει για τα υψηλότερα δυνατά ποσοστά ανοίγματος.
Παραμένοντας στην κορυφή των τελευταίων εξελίξεων στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να διατηρήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να οδηγήσουν σε μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τις τελευταίες τάσεις μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να προσφέρουμε συμβουλές για το πώς μπορείτε να τις εφαρμόσετε στη στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα👇!