15 λεπτά για ανάγνωση

Πώς οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες μεταμορφώνουν την αφοσίωση

Για πολλά χρόνια, η εξαργύρωση ενός κουπονιού στο κατάστημα για να κερδίσετε μια έκπτωση ή ανταμοιβή ήταν ένα αδέξιο ταξίδι πελάτη. Τα κουπόνια μπορεί να υπήρχαν όσο και τα ίδια τα καταστήματα, αλλά η έλευση του κινητού έφερε μαζί του κουπόνια για κινητά και τη δυνατότητα εκτέλεσης καμπανιών αφοσίωσης «πολλαπλών καναλιών», όπου ένας έμπορος θα μπορούσε να εκτελέσει έναν κωδικό έκπτωσης τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο κατάστημα. Ωστόσο, η πραγματικότητα της παρακολούθησης στο κατάστημα δεν ήταν τόσο ομαλή και αποδοτέα όσο η απόρριψη του cookie στο διαδίκτυο.  Το QR ή οι γραμμωτοί κώδικες που εμφανίζονται στο ePOS λειτούργησαν. Όσο λειτουργούσαν οι σαρωτές, το προσωπικό γνώριζε την εκστρατεία, η οθόνη του κινητού δεν ήταν κατεστραμμένη ή βρώμικη και η καμπάνια είχε ρυθμιστεί σωστά. Θα πρέπει να εμπλακούν πολλά μέρη: ο έμπορος, ο εκδότης και ο τεχνολογικός συνεργάτης με ενσωμάτωση σε επίπεδο ePOS έπρεπε όλοι να ευθυγραμμιστούν και όλοι ήθελαν το κομμάτι της πίτας, το οποίο γίνεται αναπόφευκτα λεπτότερο όσο περισσότεροι συνεργάτες εμπλέκονται για να διευκολύνουν την καμπάνια.

Rob Downes
Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώς οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες μεταμορφώνουν την αφοσίωση
Πηγή: Depositphotos

Τι είναι οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες και πώς λειτουργούν;

Ευτυχώς, οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες αναδείχθηκαν ως ένα μετασχηματιστικό κανάλι για μάρκετινγκ απόδοσης στο κατάστημα και στο διαδίκτυο. Το κανάλι παρέχει μοναδικά πλεονεκτήματα για επιχειρήσεις, εμπόρους και καταναλωτές. Συνδέοντας τις προωθητικές προσφορές απευθείας με τις κάρτες πληρωμών των καταναλωτών, οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες δημιουργούν έναν απρόσκοπτο και αποτελεσματικό τρόπο αύξησης των πωλήσεων και ενίσχυσης της αφοσίωσης των πελατών.

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των προσφορών που συνδέονται με κάρτες είναι η δυνατότητα αποτελεσματικότερης στόχευσης πελατών. Αναλύοντας τα δεδομένα συναλλαγών, οι έμποροι μπορούν να αποκτήσουν πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά, τις προτιμήσεις και τις συνήθειες δαπανών των καταναλωτών. Αυτές οι πληροφορίες επιτρέπουν τη δημιουργία εξαιρετικά εξατομικευμένων προσφορών που έχουν απήχηση σε συγκεκριμένα τμήματα κοινού. Για παράδειγμα, ένα εστιατόριο μπορεί να προσφέρει εκπτώσεις ή επιστροφή χρημάτων σε εκείνους που δειπνούν συχνά έξω, αυξάνοντας σημαντικά την πιθανότητα μετατροπής.

Πλεονεκτήματα των προγραμμάτων προσφοράς που συνδέονται με κάρτες

Τα προγράμματα προσφοράς με κάρτα (CLO) έχουν κερδίσει δημοτικότητα λόγω των μοναδικών πλεονεκτημάτων τους, γεφυρώνοντας απρόσκοπτα το χάσμα μεταξύ φυσικών και διαδικτυακών εμπειριών λιανικής. Εδώ είναι μερικά βασικά οφέλη των προγραμμάτων CLO:

✔️ Απρόσκοπτη ενσωμάτωση

Τα προγράμματα CLO ενσωματώνονται απευθείας στις κάρτες πληρωμής των καταναλωτών, καταργώντας την ανάγκη για πρόσθετες εφαρμογές, κωδικούς ή κουπόνια. Αυτή η απρόσκοπτη ενσωμάτωση βελτιώνει την εμπειρία χρήστη απλοποιώντας τη διαδικασία εξαργύρωσης. Οι καταναλωτές λαμβάνουν αυτόματα οφέλη, όπως εκπτώσεις ή επιστροφή χρημάτων, όταν χρησιμοποιούν τη συνδεδεμένη κάρτα τους σε συμμετέχοντες λιανοπωλητές χωρίς φασαρία.

✔️ Βελτιωμένες πληροφορίες πελατών

Αξιοποιώντας τα δεδομένα συναλλαγών, οι επιχειρήσεις μπορούν να συλλέξουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τα αγοραστικά πρότυπα και τις προτιμήσεις των πελατών. Αυτές οι πληροφορίες επιτρέπουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις μάρκετινγκ και τη δυνατότητα δημιουργίας εξαιρετικά στοχευμένων προσφορών. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να οδηγήσουν σε βελτιωμένη τμηματοποίηση πελατών και εξατομικευμένες καμπάνιες, οι οποίες ενισχύουν την αφοσίωση των καταναλωτών.

✔️ Αυξημένη μετατροπή και αφοσίωση

Οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσελκύουν άμεσα την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα μετατροπής. Όταν οι πελάτες λαμβάνουν οφέλη αυτόματα, οδηγεί σε επαναλαμβανόμενες αγορές και ενισχύει την αφοσίωση. Οι πελάτες επιλέγουν τον προμηθευτή που προσφέρει με συνέπεια, γνωρίζοντας ότι θα λάβουν ανταμοιβές με κάθε σχετική αγορά.

✔️ Οικονομικά αποδοτική στρατηγική μάρκετινγκ

Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά συστήματα κουπονιών ή κουπονιών που απαιτούν κόστος εκτύπωσης και γενικά έξοδα διανομής, τα προγράμματα προσφοράς που συνδέονται με κάρτες προσφέρουν μια πιο εξορθολογισμένη και οικονομική προσέγγιση. Εξαλείφοντας την ανάγκη για φυσικά υλικά, οι επιχειρήσεις μπορούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα και τα έξοδα μάρκετινγκ. Επιπλέον, τα προγράμματα CLO μπορούν να δημιουργηθούν γρήγορα και να προσαρμοστούν σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται γρήγορα στις αλλαγές της αγοράς ή στη ζήτηση των καταναλωτών χωρίς να επιβαρύνονται με σημαντικό κόστος.

How Card-Linked Offers Transform Loyalty

Source: Depositphotos

Οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες διαθέτουν συνήθως υψηλότερα ποσοστά μετατροπής σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους. Δεδομένου ότι οι προσφορές εφαρμόζονται αυτόματα στο σημείο πώλησης, οι πελάτες είναι λιγότερο πιθανό να τις ξεχάσουν ή να μην τις εξαργυρώσουν. Αυτή η ευκολία χρήσης οδηγεί σε μεγαλύτερη αφοσίωση και ενθαρρύνει τους καταναλωτές να αναλάβουν δράση, με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων για τις επιχειρήσεις. Ο αυτόματος χαρακτήρας αυτών των προσφορών αίρει τα εμπόδια που συχνά εμποδίζουν την εξαργύρωση παραδοσιακών κουπονιών ή εκπτώσεων.

Οι προσφορές που συνδέονται με πιστωτικές κάρτες εμπίπτουν συνήθως στις εξής κατηγορίες:

  1. Cash Back ή Rebates: Με αυτές τις προσφορές, πληρώνετε την πλήρη τιμή για ένα προϊόν εκ των προτέρων και στη συνέχεια λαμβάνετε μια πίστωση κίνησης στην κάρτα σας σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Αυτός ο τύπος προσφοράς είναι επωφελής όταν προσπαθείτε να φτάσετε ένα όριο δαπανών για ένα επίπεδο μπόνους ή κατάστασης, καθώς λαμβάνετε πλήρη πίστωση για την τιμή αυτοκόλλητου που καταβλήθηκε.
  2. Εκπτώσεις ή κουπόνια: Εκπτώσεις ή κουπόνια εφαρμόζονται απευθείας στη συναλλαγή σας. Η τιμή που πληρώνετε στο ταμείο είναι το τελικό ποσό.
  3. Μπόνους πόντων ή μιλίων: Αυτές οι προσφορές σας ανταμείβουν με επιπλέον πόντους ή μίλια όταν πραγματοποιείτε αγορές που πληρούν τις προϋποθέσεις με συνεργαζόμενους εμπόρους. Αυτός ο τύπος προσφοράς είναι ιδανικόςγια όσους θέλουν να συγκεντρώσουν γρήγορα ταξιδιωτικές ανταμοιβές ή πόντους επιβράβευσης.
  4. Ενσωμάτωση προγράμματος αφοσίωσης: Ορισμένες προσφορές που συνδέονται με κάρτες συνδέονται με προγράμματα αφοσίωσης, επιτρέποντας στους καταναλωτές να κερδίζουν επιπλέον πόντους επιβράβευσης ή ανταμοιβές με βάση τις δαπάνες τους. Για παράδειγμα, μια αλυσίδα ξενοδοχείων μπορεί να προσφέρει επιπλέον πόντους επιβράβευσης για κάθε διαμονή για την οποία γίνεται κράτηση με τη χρήση της συνεργαζόμενης πιστωτικής κάρτας, ενισχύοντας την αξία για τους συχνούς ταξιδιώτες.
  5. Στοχευμένες και εποχιακές προσφορές: Οι επιχειρήσεις συχνά σχεδιάζουν προσφορές που συνδέονται με κάρτες ώστε να συμπίπτουν με συγκεκριμένες εκδηλώσεις ή εποχές αγορών, όπως η Black Friday ή η περίοδος των διακοπών. Αναλύοντας τις προηγούμενες αγοραστικές συμπεριφορές των καταναλωτών, οι εταιρείες μπορούν να σχεδιάσουν στοχευμένες προσφορές που ευθυγραμμίζονται με τις ανάγκες των καταναλωτών κατά τη διάρκεια αυτών των πολυάσχολων περιόδων αγορών.
  6. Κλιμακωτές προσφορές: Αυτές οι προσφορές παρέχουν κλιμακούμενα οφέλη με βάση τα επίπεδα δαπανών. Για παράδειγμα, ένας πελάτης μπορεί να λάβει επιστροφή χρημάτων 5% όταν ξοδεύει έως και 100 $ και επιστροφή χρημάτων 10% για δαπάνες άνω των 100 $. Αυτή η δομή όχι μόνο ενθαρρύνει περισσότερες δαπάνες, αλλά και ενισχύει την αφοσίωση των πελατών παρέχοντας μεγαλύτερη αξία για αυξημένες συναλλαγές.

Οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες λειτουργούν αξιοποιώντας την τεχνολογία των δικτύων πληρωμών και των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. Όταν ένας καταναλωτής πραγματοποιεί μια αγορά σε συμμετέχον κατάστημα λιανικής χρησιμοποιώντας την εγγεγραμμένη πιστωτική ή χρεωστική κάρτα του, η προσφορά εφαρμόζεται ή πιστώνεται αυτόματα στον λογαριασμό του. Αυτό καθίσταται δυνατό μέσω της ανταλλαγής δεδομένων σε πραγματικό χρόνο μεταξύ του εμπόρου, του

Το μάρκετινγκ απόδοσης βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ανάλυση δεδομένων για τη μέτρηση της επιτυχίας των καμπανιών. Οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες παρέχουν δυνατότητες παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στους εμπόρους να παρακολουθούν την απόδοση των προσφορών τους αμέσως. Αυτός ο άμεσος βρόχος ανατροφοδότησης επιτρέπει στις επιχειρήσεις να βελτιστοποιούν τις καμπάνιες τους εν κινήσει, προσαρμόζοντας τις προσφορές με βάση το τι έχει απήχηση στους καταναλωτές. Αυτή η ευελιξία μπορεί να οδηγήσει σε πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ και βελτιωμένη απόδοση επένδυσης (ROI).

Οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες μπορούν επίσης να αποτελέσουν μια οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση στις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης. Δεδομένου ότι το σύστημα καρτών πληρωμής παρακολουθεί αυτόματα τις εξαργυρώσεις προσφορών, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποφύγουν τα έξοδα που σχετίζονται με την εκτύπωση και τη διανομή φυσικών κουπονιών.

Επιπλέον, οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες συχνά λειτουργούν με μοντέλο που βασίζεται στην απόδοση, πράγμα που σημαίνει ότι οι έμποροι πληρώνουν μόνο για επιτυχημένες συναλλαγές. Αυτή η προσέγγιση ευθυγραμμίζει το κόστος μάρκετινγκ άμεσα με τη δημιουργία εσόδων, διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τους προϋπολογισμούς τους.

How to Master Omnichannel Retail: New Shopper Experience Index Insights

Source: DALL·E

Προσφορές συνδεδεμένες με κάρτες ως μέρος μιας στρατηγικής Omnichannel

Οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες (CLO) χρησιμεύουν ως ένα ισχυρό εργαλείο σε μια στρατηγική μάρκετινγκ παντός καναλιού, ενσωματώνοντας απρόσκοπτα διαδικτυακές και offline εμπειρίες πελατών. Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ της έκθεσης σε ψηφιακές διαφημίσεις και των αγορών στο φυσικό κατάστημα, τα προγράμματα CLO συμβάλλουν στη δημιουργία ενός συνεκτικού ταξιδιού αγορών που ενισχύει την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα και την ικανοποίηση των πελατών.

Βελτίωση του ταξιδιού του πελάτη

  1. Εξατομικευμένες εμπειρίες: Η τεχνολογία CLO επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αξιοποιούν δεδομένα από διάφορα κανάλια, παρέχοντας μια ενοποιημένη εικόνα του πελάτη. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει εξαιρετικά εξατομικευμένες και σχετικές προσφορές που ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία των πελατών σε όλα τα σημεία επαφής.
  2. Πληροφορίες μεταξύ καναλιών: Αναλύοντας δεδομένα τόσο από διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις όσο και από συναλλαγές στο κατάστημα, οι εταιρείες μπορούν να αποκτήσουν ολοκληρωμένες πληροφορίες σχετικά με τις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις των πελατών. Αυτά τα πλούσια δεδομένα επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις στρατηγικές τους, προσαρμόζοντας τις τοποθετήσεις προσφορών και τα μηνύματά τους για καλύτερη εξυπηρέτηση και αφοσίωση του κοινού τους.

Συμπλήρωση άλλων καναλιών μάρκετινγκ

  1. Ενσωμάτωση με ψηφιακές καμπάνιες: Το CLO μπορεί να ενσωματωθεί αποτελεσματικά με καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η διαφήμιση κοινωνικών μέσων. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις μπορούν να προωθήσουν συγκεκριμένες προσφορές που συνδέονται με κάρτες μέσω αυτών των καναλιών για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα σε φυσικά καταστήματα ή διαδικτυακές πύλες.
  2. Συγχρονισμός με προγράμματα αφοσίωσης: Η δημιουργία συνέργειας μεταξύ προγραμμάτων CLO και προγραμμάτων αφοσίωσης μπορεί να μεγιστοποιήσει τα ποσοστά αφοσίωσης και διατήρησης. Προσφέροντας πόντους μπόνους ή αποκλειστικές ανταμοιβές μέσω προσφορών συνδεδεμένων με κάρτες, οι επιχειρήσεις ενθαρρύνουν τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις και προωθούν μια βαθύτερη σύνδεση με τους πελάτες τους. Αυτή η ενσωμάτωση όχι μόνο διατηρεί το εμπορικό σήμα στην κορυφή του μυαλού, αλλά παρέχει επίσης προστιθέμενη αξία στην εμπειρία αγορών του καταναλωτή.
  3. Ενίσχυση του μάρκετινγκ θυγατρικών: Τα προγράμματα CLO μπορούν να χρησιμεύσουν ως πολύτιμη προσθήκη στις στρατηγικές μάρκετινγκ θυγατρικών. Οι επιχειρήσεις μπορούν να συνεργαστούν με συνεργάτες για να προωθήσουν προσφορές που συνδέονται με κάρτες, επεκτείνοντας την εμβέλειά τους και αξιοποιώντας νέες πελατειακές βάσεις. Οι συνεργάτες επωφελούνται από τις προμήθειες για επιτυχημένες συναλλαγές, δημιουργώντας μια αμοιβαία επωφελή σχέση που ενισχύει τις προσπάθειες μάρκετινγκ.
  4. Ενίσχυση προωθήσεων στο κατάστημα: Σε συνδυασμό με τις προωθήσεις στο κατάστημα, τα CLO μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία λιανικής προσφέροντας άμεση εξοικονόμηση κατά την ολοκλήρωση της αγοράς. Αυτή η ενσωμάτωση σε πραγματικό χρόνο διασφαλίζει ότι οι προσφορές μπορούν εύκολα να εξαργυρωθούν χωρίς την ανάγκη φυσικών κουπονιών, απλοποιώντας τη διαδικασία τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους λιανοπωλητές.

Source: Depositphotos

Καλύτερη λήψη αποφάσεων

Η φύση των προγραμμάτων CLO που βασίζεται σε δεδομένα βοηθά τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τις στρατηγικές μάρκετινγκ και την κατανομή του προϋπολογισμού. Αναλύοντας τα ποσοστά εξαργύρωσης, τις λεπτομέρειες συναλλαγών και τα σχόλια των πελατών, οι εταιρείες μπορούν να προσδιορίσουν τι λειτουργεί και τι όχι, επιτρέποντάς τους να βελτιστοποιήσουν τις καμπάνιες για καλύτερη απόδοση.

  1. Αναλυτικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο: Η πρόσβαση σε αναλυτικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συλλαμβάνουν πολύτιμες πληροφορίες σχεδόν αμέσως. Οι έμποροι μπορούν να παρακολουθούν την απόδοση συγκεκριμένων προσφορών και να προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους ανάλογα με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των πελατών. Αυτή η ευελιξία διασφαλίζει ότι οι προσπάθειες μάρκετινγκ παραμένουν σχετικές και στοχευμένες, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα των καμπανιών.
  2. Πληροφορίες συμπεριφοράς πελατών: Εξετάζοντας τα μοτίβα συναλλαγών των πελατών, οι επιχειρήσεις αποκτούν βαθύτερη κατανόηση του κοινού τους. Τα προγράμματα CLO αποκαλύπτουν πληροφορίες σχετικά με τις αγοραστικές συμπεριφορές, τους προτιμώμενους χρόνους αγορών και τις συνήθειες δαπανών, επιτρέποντας στις εταιρείες να προσαρμόσουν τις προσφορές τους για να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών. Αυτή η κατανόηση μπορεί να αξιοποιηθεί για τη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών και την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών.
  3. Βελτιστοποιημένος χρόνος προσφοράς: Η κατανόηση του πότε οι πελάτες είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την επιτυχία μιας προσφοράς. Τα δεδομένα από τα προγράμματα CLO βοηθούν τις επιχειρήσεις να εντοπίζουν περιόδους αιχμής αγορών και να ευθυγραμμίζουν ανάλογα τις προσφορές τους. Με τον στρατηγικό συγχρονισμό των προσφορών, οι εταιρείες μπορούν να βελτιώσουν τα ποσοστά εξαργύρωσης και να αυξήσουν τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια των βέλτιστων παραθύρων αγορών.

Χρήση προσφορών συνδεδεμένων με κάρτες για την ενίσχυση προγραμμάτων αφοσίωσης

Προσφέροντας προσφορές που συνδέονται με κάρτες, οι επιχειρήσεις μπορούν να προωθήσουν μεγαλύτερη αφοσίωση πελατών. Όταν οι καταναλωτές λαμβάνουν εξατομικευμένες προσφορές που αντικατοπτρίζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες, είναι πιο πιθανό να αντιληφθούν το εμπορικό σήμα ως προσεκτικό στις ανάγκες τους. Αυτό το θετικό συναίσθημα μπορεί να οδηγήσει σε επαναλαμβανόμενες αγορές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες.

Επιπλέον, η ενσωμάτωση προγραμμάτων πιστότητας με προσφορές που συνδέονται με κάρτες μπορεί να δώσει περαιτέρω κίνητρα στους καταναλωτές να επιλέξουν ένα συγκεκριμένο εμπορικό σήμα έναντι των ανταγωνιστών, ενισχύοντας την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα.

Οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες συμβάλλουν στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, απλοποιώντας τη διαδικασία εξαργύρωσης. Οι καταναλωτές δεν χρειάζεται να θυμούνται να παρουσιάσουν κουπόνι ή κωδικό. Η έκπτωση εφαρμόζεται αυτόματα όταν πραγματοποιούν μια αγορά. Αυτή η ευκολία ενισχύει την ικανοποίηση των πελατών και ενθαρρύνει την επανάληψη των επιχειρήσεων. Μια θετική εμπειρία αγορών μπορεί να οδηγήσει σε παραπομπές από στόμα σε στόμα, ενισχύοντας περαιτέρω την εμβέλεια μιας επωνυμίας.

Οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες είναι εξαιρετικά ευέλικτες και αγνωστικιστικές καναλιών, καθώς μπορούν να διανεμηθούν σε διάφορες πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων εφαρμογών για κινητά, καμπανιών email και κοινωνικών μέσων. Αυτή η ευρεία εμβέλεια επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές με πολλούς τρόπους, αυξάνοντας την πιθανότητα αλληλεπίδρασης. Επιπλέον, καθώς οι καταναλωτές εξοικειώνονται περισσότερο με τις ψηφιακές μεθόδους πληρωμής, η υιοθέτηση προσφορών συνδεδεμένων με κάρτες μπορεί να οδηγήσει σε ένα πιο εκτεταμένο δίκτυο δυνητικών χρηστών.

Τα τελευταία δέκα χρόνια σημειώθηκε εκθετική ανάπτυξη στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Ωστόσο, αυτό το κανάλι εξακολουθεί να είναι σχετικά ανέγγιχτο σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές, παρουσιάζοντας εξαιρετικές ευκαιρίες για προγράμματα αφοσίωσης και ανταμοιβής και παγκόσμια ανάπτυξη.

Πώς να μετρήσετε την επιτυχία με προσφορές συνδεδεμένες με κάρτες

Για να μετρήσουν αποτελεσματικά την επιτυχία των προσφορών που συνδέονται με κάρτες, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επικεντρωθούν σε διάφορους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI) που παρέχουν πληροφορίες σχετικά με την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων τους. Ακολουθούν ορισμένες κρίσιμες μετρήσεις που πρέπει να λάβετε υπόψη:

Ποσοστό εξαργύρωσης

Ένας από τους πιο άμεσους δείκτες επιτυχίας για μια προσφορά συνδεδεμένη με κάρτα είναι το ποσοστό εξαργύρωσης. Αυτή η μέτρηση αντιπροσωπεύει το ποσοστό των κατανεμημένων προσφορών που χρησιμοποιούνται από τους καταναλωτές. Ένα υψηλότερο ποσοστό εξαργύρωσης υποδηλώνει ότι η προσφορά ήταν ελκυστική και εκτελέστηκε αποτελεσματικά. Οι επιχειρήσεις μπορούν να αναλύσουν περαιτέρω τα ποσοστά εξαργύρωσης τμηματοποιώντας τα δεδομένα βάσει δημογραφικών στοιχείων πελατών, χρονικών περιόδων και συγκεκριμένων καμπανιών για τον εντοπισμό μοτίβων και τη βελτιστοποίηση μελλοντικών προσφορών.

Πρόσθετα έσοδα

Η μέτρηση των πρόσθετων εσόδων από προσφορές που συνδέονται με κάρτες βοηθά τους οργανισμούς να προσδιορίσουν το πραγματικό οικονομικό όφελος που αποκομίζουν. Η διαδικασία περιλαμβάνει τον υπολογισμό της αύξησης των πωλήσεων που αποδίδεται άμεσα στην προσφορά, η οποία μπορεί να προσδιοριστεί συγκρίνοντας τα έσοδα κατά τη διάρκεια της καμπάνιας με μια περίοδο αναφοράς. Τα πρόσθετα έσοδα όχι μόνο υποδεικνύουν οικονομική απόδοση, αλλά βοηθούν επίσης στη δικαιολόγηση της επένδυσης σε προγράμματα προσφοράς που συνδέονται με κάρτες.

Απόκτηση και διατήρηση πελατών

Οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες μπορούν να χρησιμεύσουν ως ισχυρά εργαλεία τόσο για την απόκτηση νέων πελατών όσο και για τη διατήρηση των υφιστάμενων. Παρακολουθώντας τον αριθμό των νέων πελατών που αποκτήθηκαν μέσω τέτοιων προσφορών και την επακόλουθη αγοραστική συμπεριφορά τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητά τους στην επέκταση της πελατειακής τους βάσης.

Συμπέρασμα

Οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες παρουσιάζουν μια ισχυρή ευκαιρία για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των πωλήσεων, στην επέκταση της πελατειακής βάσης και στην ενίσχυση της αφοσίωσης μέσω μιας καινοτόμου προσέγγισης. Συνδέοντας τις εκπτώσεις και τις ανταμοιβές απευθείας με τις κάρτες πληρωμών των καταναλωτών, οι εταιρείες μπορούν να ενσωματώσουν απρόσκοπτα προσφορές στις καθημερινές οικονομικές συναλλαγές, μειώνοντας τα εμπόδια συμμετοχής και αυξάνοντας την αφοσίωση.

Οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν προγράμματα CLO θα πρέπει να επικεντρωθούν σε βασικές μετρήσεις επιτυχίας, όπως τα ποσοστά εξαργύρωσης, τα πρόσθετα έσοδα, η απόκτηση πελατών και η διατήρηση. Αυτές οι μετρήσεις παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες που καθοδηγούν μελλοντικές καμπάνιες και βοηθούν στη βελτίωση των στρατηγικών για μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας.

Καθώς το τοπίο των ψηφιακών πληρωμών και των προτιμήσεων των καταναλωτών συνεχίζει να εξελίσσεται, οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες ξεχωρίζουν ως ένα ευέλικτο εργαλείο που όχι μόνο οδηγεί σε βραχυπρόθεσμες πωλήσεις αλλά και προωθεί μακροπρόθεσμα.

FAQ

Source: Depositphotos

Συχνές ερωτήσεις

Γιατί οι άνθρωποι επενδύουν σε CLOs;

Οι επενδυτές επενδύουν σε νεοσύστατες επιχειρήσεις και πλατφόρμες CLO λόγω των υψηλών αποδόσεων των επενδύσεων. Οι επωνυμίες επενδύουν τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ σε προγράμματα CLO λόγω της πολυκαναλικής απόδοσης και των διαθέσιμων δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.

Ποιοι είναι οι κίνδυνοι των CLOs;

Οι κίνδυνοι για τον καταναλωτή που εξαργυρώνει μια προσφορά CLO είναι ελάχιστοι, μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στη λήψη της επιστροφής χρημάτων ή της ανταμοιβής σας, οι κίνδυνοι για τους εμπόρους που προωθούν μια προσφορά στο CLO είναι ότι θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι πολύ επιτυχής και να υπερβεί τον προϋπολογισμό που έχει οριστεί για την καμπάνια εάν δεν έχει ανώτατο όριο προϋπολογισμού, ο κίνδυνος για τους εκδότες CLO είναι η υπερβολική εξάρτηση από περιορισμένο αριθμό καναλιών για την προώθηση των προσφορών τους ή από έναν αποκλειστικό αθροιστή που παρέχει το Προσφέρει.

Τι είναι οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες και πώς λειτουργούν;

Μια προσφορά συνδεδεμένη με κάρτα είναι μια ανταμοιβή που εξαργυρώνεται χρησιμοποιώντας μια κάρτα πληρωμής που έχετε προκαταχωρίσει σε μια εφαρμογή ή πλατφόρμα επιβράβευσης ή αφοσίωσης και για να την εξαργυρώσετε, απλώς χρησιμοποιείτε αυτήν την κάρτα στο κατάστημα ή στο διαδίκτυο για να πληρώσετε.

Τι είναι το CLO;

Το CLO είναι προσφορά συνδεδεμένη με κάρτα».

 

 

Κοινή χρήση άρθρου
Rob Downes
Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert

Over twenty years experience in global corporate loyalty and reward programs, performance marketing, business development and digital engagement solutions. My expertise spans multiple channels including fintech, martech, SaaS, PaaS, e-gifting, and digital couponing. Throughout my career, I have worked across multiple international markets, including the UK, Ireland, Spain, Italy, Germany, the Netherlands, and South Africa. I have worked for on loyalty programs for Vodafone, Telefonica, Santander, Utility Warehouse, British Gas, vouchercloud, Airtime, Capillary Tech, Snipp Interactive, and many other market-leading platforms. With a deep understanding of consumer behaviour, digital transformation, and emerging loyalty trends, I continue to help businesses across industry verticals enhance their customer engagement strategies and maximize ROI.

Παρόμοια άρθρα
Τάσεις συνδρομής ηλεκτρονικού εμπορίου 2025
6 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις συνδρομής ηλεκτρονικού εμπορίου 2025

Με βάση την έκθεση Subscription Trends Q1 Report 2025 της Subscrybe, αυτό το άρθρο διερευνά πέντε τάσεις που αναδιαμορφώνουν την οικονομία των συνδρομών. Αντί απλώς να συνοψίζονται τα ευρήματα, οι πληροφορίες προσαρμόζονται προσεκτικά για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, διατηρώντας παράλληλα τα αρχικά σημεία δεδομένων και τα παραδείγματα του πραγματικού κόσμου.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Γιατί οι πλατφόρμες Marketplace είναι ο πιο έξυπνος τρόπος εισόδου σε μια νέα αγορά
8 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί οι πλατφόρμες Marketplace είναι ο πιο έξυπνος τρόπος εισόδου σε μια νέα αγορά

Η επέκταση σε μια νέα αγορά μπορεί να αισθάνεται σαν να μπαίνετε στο άγνωστο. Είτε είστε μια αναπτυσσόμενη μάρκα είτε μια φιλόδοξη εκκίνηση, οι προκλήσεις είναι ατελείωτες: υψηλό αρχικό κόστος, άγνωστοι κανονισμοί, έλλειψη τοπικών επαφών και κατακερματισμένη εφοδιαστική. Εκεί είναι χρήσιμες οι πλατφόρμες αγοράς. Οι σημερινές πλατφόρμες αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρουν έναν ισχυρό, επεκτάσιμο και […]

Nikola Ilchev, PhD Nikola Ilchev, PhD
Leading expert in e-commerce across Bulgaria and the Balkans., Balkanecommerce.com
Ανάγνωση άρθρου
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+