2 λεπτά για ανάγνωση

Τίθεται σε ισχύ ο τροποποιημένος ουγγρικός ταχυδρομικός νόμος

Οι Ούγγροι πελάτες θα έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες ηλεκτρονικών αγορών της Magyar Posta. Οι σταθερές τιμές θα καθοριστούν ώστε να μην θέτουν τη Magyar Posta σε μειονεκτική θέση.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τίθεται σε ισχύ ο τροποποιημένος ουγγρικός ταχυδρομικός νόμος
Πηγή: Depositphotos

Από τις 28 Μαρτίου 2024, κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ουγγαρία πρέπει να προσφέρεται να παραδίδει προϊόντα στους πελάτες μέσω της Magyar Posta (Ουγγρικά Ταχυδρομεία). Οι λεπτομέρειες παρέχονται από την τσεχική APEK σε νομικό σημείωμα στα αγγλικά. Επεξεργάζονται επίσης το ιστολόγιο Post without Borders.

“Η υποχρέωση προσφοράς παράδοσης μέσω Magyar Posta ισχύει για όλες τις εταιρείες που στοχεύουν στην ουγγρική αγορά. Η εξαίρεση είναι όταν ο έμπορος παραδίδει τα αγαθά απευθείας από το εξωτερικό. Επομένως, εάν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αποστέλλει δέματα απευθείας από τη Γερμανία στην Ουγγαρία, η Magyar Posta δεν μπορεί να διασφαλίσει την παράδοση και, ως εκ τούτου, δεν χρειάζεται να συμπεριληφθεί στην προσφορά των μεταφορέων του εν λόγω καταστήματος”. Πηγή APEK.cz αναφέρεται στις 27.3.2024 στις 14:48.

Η τροποποίηση του νόμου αποσκοπεί στην προώθηση των κρατικών επιχειρήσεων και ο κανονισμός θα εφαρμοστεί στην προσφορά. Εναπόκειται στον πελάτη να αποφασίσει εάν θα επιλέξει το Ουγγρικό Ταχυδρομείο ή τους ανταγωνιστές του για να παραδώσει την παραγγελία του. Ωστόσο, τα ηλεκτρονικά καταστήματα πρέπει να προσφέρουν μια επιλογή από όλους τους τρόπους παράδοσης που προσφέρονται από το ταχυδρομείο: παράδοση στο σπίτι (στη διεύθυνση), παράδοση στο ταχυδρομείο, παράδοση σε σημείο παραλαβής ή σε κουτιά παραλαβής.

Τα Ουγγρικά Ταχυδρομεία δημοσίευσαν σταθερές τιμές για ηλεκτρονικά καταστήματα στον ιστότοπό τους. Για παράδειγμα, η Magyar Posta έχει ορίσει μέγιστη τιμή 990 HUF (περίπου 2,5 €) για παράδοση σε ταχυδρομείο ή ταχυδρομική θυρίδα, ενώ η παράδοση κατ’ οίκον θα πρέπει να κοστίζει 1.990 HUF (περίπου 5 €). Η τιμή εξαρτάται από το βάρος του δέματος.

Η συμμόρφωση με τον κυβερνητικό κανονισμό παρακολουθείται από την Αρχή Προστασίας Καταναλωτών. Η μη συμμόρφωση με τους κανονισμούς θεωρείται επιζήμια για τα συμφέροντα των καταναλωτών και μπορεί να οδηγήσει στη λήψη μέτρων από τις αρμόδιες αρχές. Οι νομικές συνέπειες μπορεί να περιλαμβάνουν πρόστιμο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+