2 λεπτά για ανάγνωση

Τίθεται σε ισχύ ο τροποποιημένος ουγγρικός ταχυδρομικός νόμος

Οι Ούγγροι πελάτες θα έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες ηλεκτρονικών αγορών της Magyar Posta. Οι σταθερές τιμές θα καθοριστούν ώστε να μην θέτουν τη Magyar Posta σε μειονεκτική θέση.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τίθεται σε ισχύ ο τροποποιημένος ουγγρικός ταχυδρομικός νόμος
Πηγή: Depositphotos

Από τις 28 Μαρτίου 2024, κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ουγγαρία πρέπει να προσφέρεται να παραδίδει προϊόντα στους πελάτες μέσω της Magyar Posta (Ουγγρικά Ταχυδρομεία). Οι λεπτομέρειες παρέχονται από την τσεχική APEK σε νομικό σημείωμα στα αγγλικά. Επεξεργάζονται επίσης το ιστολόγιο Post without Borders.

“Η υποχρέωση προσφοράς παράδοσης μέσω Magyar Posta ισχύει για όλες τις εταιρείες που στοχεύουν στην ουγγρική αγορά. Η εξαίρεση είναι όταν ο έμπορος παραδίδει τα αγαθά απευθείας από το εξωτερικό. Επομένως, εάν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αποστέλλει δέματα απευθείας από τη Γερμανία στην Ουγγαρία, η Magyar Posta δεν μπορεί να διασφαλίσει την παράδοση και, ως εκ τούτου, δεν χρειάζεται να συμπεριληφθεί στην προσφορά των μεταφορέων του εν λόγω καταστήματος”. Πηγή APEK.cz αναφέρεται στις 27.3.2024 στις 14:48.

Η τροποποίηση του νόμου αποσκοπεί στην προώθηση των κρατικών επιχειρήσεων και ο κανονισμός θα εφαρμοστεί στην προσφορά. Εναπόκειται στον πελάτη να αποφασίσει εάν θα επιλέξει το Ουγγρικό Ταχυδρομείο ή τους ανταγωνιστές του για να παραδώσει την παραγγελία του. Ωστόσο, τα ηλεκτρονικά καταστήματα πρέπει να προσφέρουν μια επιλογή από όλους τους τρόπους παράδοσης που προσφέρονται από το ταχυδρομείο: παράδοση στο σπίτι (στη διεύθυνση), παράδοση στο ταχυδρομείο, παράδοση σε σημείο παραλαβής ή σε κουτιά παραλαβής.

Τα Ουγγρικά Ταχυδρομεία δημοσίευσαν σταθερές τιμές για ηλεκτρονικά καταστήματα στον ιστότοπό τους. Για παράδειγμα, η Magyar Posta έχει ορίσει μέγιστη τιμή 990 HUF (περίπου 2,5 €) για παράδοση σε ταχυδρομείο ή ταχυδρομική θυρίδα, ενώ η παράδοση κατ’ οίκον θα πρέπει να κοστίζει 1.990 HUF (περίπου 5 €). Η τιμή εξαρτάται από το βάρος του δέματος.

Η συμμόρφωση με τον κυβερνητικό κανονισμό παρακολουθείται από την Αρχή Προστασίας Καταναλωτών. Η μη συμμόρφωση με τους κανονισμούς θεωρείται επιζήμια για τα συμφέροντα των καταναλωτών και μπορεί να οδηγήσει στη λήψη μέτρων από τις αρμόδιες αρχές. Οι νομικές συνέπειες μπορεί να περιλαμβάνουν πρόστιμο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Σύστημα δοκιμών Cloudflare για να επιτρέψει στους εκδότες να χρεώνουν προγράμματα ανίχνευσης AI
3 λεπτά για ανάγνωση

Σύστημα δοκιμών Cloudflare για να επιτρέψει στους εκδότες να χρεώνουν προγράμματα ανίχνευσης AI

Οι ημέρες των εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης που αφαιρούσαν περιεχόμενο δωρεάν μπορεί να είναι μετρημένες. Το Cloudflare μόλις κυκλοφόρησε κάτι που ονομάζεται “Pay per Crawl” που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ιστότοπων να κερδίζουν χρήματα όταν εμφανίζονται bots AI για να αρπάξουν τα πράγματά τους. Είναι πολύ μεγάλη υπόθεση για όποιον δημιουργεί περιεχόμενο στο διαδίκτυο.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Βασική ενημέρωση της Google τον Ιούνιο του 2025: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι κάτοχοι ιστότοπων
3 λεπτά για ανάγνωση

Βασική ενημέρωση της Google τον Ιούνιο του 2025: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι κάτοχοι ιστότοπων

Ξυπνάτε, ελέγχετε την κατάταξη αναζήτησης και ξαφνικά βρίσκεστε στη σελίδα 3 αντί για τη σελίδα 1. Πριν πανικοβληθείτε και αρχίσετε να αλλάζετε τα πάντα στον ιστότοπό σας, πρέπει να κατανοήσετε τις βασικές ενημερώσεις της Google – και γιατί δεν είναι απαραίτητα κακά νέα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Εμπειρογνώμονας ηλεκτρονικού εμπορίου: «Σταματήστε να κυνηγάτε τη διαφημιστική εκστρατεία AI – Εδώ είναι τι πραγματικά οδηγεί τις πωλήσεις
9 λεπτά για ανάγνωση

Εμπειρογνώμονας ηλεκτρονικού εμπορίου: «Σταματήστε να κυνηγάτε τη διαφημιστική εκστρατεία AI – Εδώ είναι τι πραγματικά οδηγεί τις πωλήσεις

Το μεγαλύτερο λάθος; Σχεδιάζοντας από μέσα προς τα έξω αντί για το πώς ψωνίζουν πραγματικά οι πελάτες.” Αυτή η ωμή εκτίμηση προέρχεται από τον Roberto, έναν βετεράνο ψηφιακού μετασχηματισμού που τα έχει δει όλα – από την ηγεσία μιας startup στο Μπρίστολ μέσω της εξαγοράς της Vodafone μέχρι τώρα κατευθύνει την καινοτομία στο UST Spain […]

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam