2 λεπτά για ανάγνωση

Τίθεται σε ισχύ ο τροποποιημένος ουγγρικός ταχυδρομικός νόμος

Οι Ούγγροι πελάτες θα έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες ηλεκτρονικών αγορών της Magyar Posta. Οι σταθερές τιμές θα καθοριστούν ώστε να μην θέτουν τη Magyar Posta σε μειονεκτική θέση.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τίθεται σε ισχύ ο τροποποιημένος ουγγρικός ταχυδρομικός νόμος
Πηγή: Depositphotos

Από τις 28 Μαρτίου 2024, κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ουγγαρία πρέπει να προσφέρεται να παραδίδει προϊόντα στους πελάτες μέσω της Magyar Posta (Ουγγρικά Ταχυδρομεία). Οι λεπτομέρειες παρέχονται από την τσεχική APEK σε νομικό σημείωμα στα αγγλικά. Επεξεργάζονται επίσης το ιστολόγιο Post without Borders.

“Η υποχρέωση προσφοράς παράδοσης μέσω Magyar Posta ισχύει για όλες τις εταιρείες που στοχεύουν στην ουγγρική αγορά. Η εξαίρεση είναι όταν ο έμπορος παραδίδει τα αγαθά απευθείας από το εξωτερικό. Επομένως, εάν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αποστέλλει δέματα απευθείας από τη Γερμανία στην Ουγγαρία, η Magyar Posta δεν μπορεί να διασφαλίσει την παράδοση και, ως εκ τούτου, δεν χρειάζεται να συμπεριληφθεί στην προσφορά των μεταφορέων του εν λόγω καταστήματος”. Πηγή APEK.cz αναφέρεται στις 27.3.2024 στις 14:48.

Η τροποποίηση του νόμου αποσκοπεί στην προώθηση των κρατικών επιχειρήσεων και ο κανονισμός θα εφαρμοστεί στην προσφορά. Εναπόκειται στον πελάτη να αποφασίσει εάν θα επιλέξει το Ουγγρικό Ταχυδρομείο ή τους ανταγωνιστές του για να παραδώσει την παραγγελία του. Ωστόσο, τα ηλεκτρονικά καταστήματα πρέπει να προσφέρουν μια επιλογή από όλους τους τρόπους παράδοσης που προσφέρονται από το ταχυδρομείο: παράδοση στο σπίτι (στη διεύθυνση), παράδοση στο ταχυδρομείο, παράδοση σε σημείο παραλαβής ή σε κουτιά παραλαβής.

Τα Ουγγρικά Ταχυδρομεία δημοσίευσαν σταθερές τιμές για ηλεκτρονικά καταστήματα στον ιστότοπό τους. Για παράδειγμα, η Magyar Posta έχει ορίσει μέγιστη τιμή 990 HUF (περίπου 2,5 €) για παράδοση σε ταχυδρομείο ή ταχυδρομική θυρίδα, ενώ η παράδοση κατ’ οίκον θα πρέπει να κοστίζει 1.990 HUF (περίπου 5 €). Η τιμή εξαρτάται από το βάρος του δέματος.

Η συμμόρφωση με τον κυβερνητικό κανονισμό παρακολουθείται από την Αρχή Προστασίας Καταναλωτών. Η μη συμμόρφωση με τους κανονισμούς θεωρείται επιζήμια για τα συμφέροντα των καταναλωτών και μπορεί να οδηγήσει στη λήψη μέτρων από τις αρμόδιες αρχές. Οι νομικές συνέπειες μπορεί να περιλαμβάνουν πρόστιμο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU