3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την αυτοματοποίηση και να βελτιστοποιούν τις στρατηγικές μάρκετινγκ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
Πηγή: Depositphotos

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google βελτιώνουν τη διαχείριση αποθέματος

Μία από τις πιο σημαντικές προσθήκες στο Google Merchant Center είναι η εισαγωγή βελτιωμένων πληροφοριών τάσεων προϊόντων. Αυτές οι επισκοπήσεις επιτρέπουν στους πωλητές να εντοπίζουν και να αξιοποιούν τις νέες τάσεις αγορών, επισημαίνοντας δημοφιλή ερωτήματα αναζήτησης και αγοραστική συμπεριφορά.

Νέα εργαλεία παρέχουν αποφάσεις βάσει δεδομένων

Αυτή η δυνατότητα παρέχει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων σχετικά με το απόθεμά τους, διασφαλίζοντας ότι διαθέτουν προϊόντα υψηλής ζήτησης.

«Ας υποθέσουμε ότι είστε ένας εξειδικευμένος λιανοπωλητής τζιν που σκέφτεται να ξεφορτωθεί τα πλεονάζοντα τζιν σορτς που δεν έχουν απογειωθεί. Οι νέες πληροφορίες τάσεων στο Merchant Center μπορεί να σας δείξουν ότι όχι μόνο τα “τζιν σορτς” είναι εκπληκτικά δημοφιλή τώρα, αλλά οι άνθρωποι χρησιμοποιούν στην πραγματικότητα τον όρο “μακριά τζιν σορτς” όταν τα αναζητούν. Έτσι, τώρα, αντί να τραβάτε τα σορτς από το ράφι και να τα επιστρέφετε στον αποθηκευτικό χώρο, μπορείτε να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας για να προβάλλετε τα σορτς πιο εμφανώς στις καμπάνιες – και φυσικά, να προσθέσετε “jorts” στην περιγραφή του προϊόντος σας», εξηγεί η Google.

Google's new seller tools provide data-driven decisions This feature provides businesses with the opportunity to make data-driven decisions about their stock, ensuring they have high-demand products on hand.

Source: Google

Αναφορές AI: Ένα βασικό χαρακτηριστικό των νέων εργαλείων πωλητών της Google

Η Google αποφάσισε να ενσωματώσει προηγμένες λειτουργίες AI στο Merchant Center, γεγονός που θα απλοποιήσει την ανάλυση δεδομένων για τους χρήστες. Οι πωλητές μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση σε περιλήψεις απόδοσης που δημιουργούνται από AI για μεμονωμένα προϊόντα. Η λειτουργία θα κυκλοφορήσει σύντομα, δυστυχώς για εμάς, μόνο για την αμερικανική αγορά.

“Θα χρησιμοποιήσουμε επίσης τεχνητή νοημοσύνη για να απαντήσουμε σε συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με τα δεδομένα των προϊόντων σας χρησιμοποιώντας νέες προσαρμοσμένες αναφορές. Μετά από μια απλή περιγραφή της ανάλυσης δεδομένων που θέλετε να ελέγξετε, για παράδειγμα, “δείξτε μου την απόδοση των φορεμάτων μου με τις μεγαλύτερες πωλήσεις”, θα δημιουργήσουμε ένα προσαρμοσμένο σύνολο δεδομένων με τις απαντήσεις που σας ενδιαφέρουν. Αυτό το εργαλείο χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη για να μεταφράσει το αίτημα του χρήστη σε μια προσαρμοσμένη αναφορά που επισημαίνει τα δικά του δεδομένα απόδοσης. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να παραλείψετε τη διαδικασία μη αυτόματης δημιουργίας προσαρμοσμένων αναφορών όταν χρειάζεστε πιο προσαρμοσμένα δεδομένα.

AI reporting: A key feature of Google's new seller tools Google has decided to integrate advanced AI features into Merchant Center, which should simplify data analysis for users.

Source: Google

Διαθεσιμότητα στο κατάστημα

Η Google αυτοματοποιεί περαιτέρω τη διαδικασία συγχρονισμού της διαθεσιμότητας προϊόντων στο κατάστημα με το Merchant Center. Το όραμα είναι να απλοποιηθεί η διαδικασία αγορών για τους καταναλωτές και να εξαλειφθεί η χειρωνακτική εργασία για τους πωλητές.

Αυτή η ενημέρωση διασφαλίζει ότι οι τοπικές καμπάνιες είναι πάντα ενημερωμένες και παρέχουν στους πελάτες ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα σε κοντινή απόσταση.

Η απόκτηση πελατών ενισχύεται μέσω των νέων εργαλείων πωλητών της Google

Οι επιχειρήσεις θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα την ακόλουθη αλλαγή κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής των αγορών. Η Google έχει επεκτείνει τα εργαλεία απόκτησης πελατών στις καμπάνιες μέγιστης απόδοσης και στις καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης. Θα είναι πλέον δυνατό να ορίσετε συγκεκριμένους στόχους για την προσέλκυση νέων πελατών, να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις με βάση τα περιθώρια κέρδους και να ρυθμίσετε με μεγαλύτερη ακρίβεια την παρουσία σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Με αυτά τα νέα εργαλεία πωλητών, η Google στοχεύει να εξοπλίσει τις επιχειρήσεις με όλα όσα χρειάζονται για να ευδοκιμήσουν κατά τη διάρκεια της πιο πολυσύχναστης περιόδου αγορών του έτους.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ
3 λεπτά για ανάγνωση

Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ

Το Instagram κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να προσθέτουν μουσική στα προφίλ τους, ανοίγοντας νέους δρόμους για το ηλεκτρονικό εμπόριο και την αφοσίωση της επωνυμίας. Αυτά τα μουσικά προφίλ Instagram έχουν ρυθμιστεί για να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με το κοινό τους στην πλατφόρμα.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+