Τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα ενισχύουν την υψηλή αφοσίωση των καταναλωτών
Περισσότερο από το 74% των καταναλωτών στις ΗΠΑ έχουν συναντήσει ψηφιακές μορφές σε φυσικά καταστήματα, όπως οθόνες τηλεόρασης, πόρτες σε ψυγεία και τερματικά ταμείου. Οι νεότερες γενιές, ιδιαίτερα η γενιά Z, είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με αυτές τις μορφές, ενώ οι baby boomers είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με αυτές.
Οι καταναλωτές δεν παρατηρούν μόνο αυτά τα μέσα ενημέρωσης – το 61,6% ανέφερε ότι αγόρασε ένα προϊόν που παρουσιάστηκε με αυτόν τον τρόπο στο κατάστημα. Το 66% από αυτούς έκαναν ακόμη και την αγορά αμέσως. Η ψηφιακή σήμανση προτρέπει τους καταναλωτές να λάβουν άμεσα αποφάσεις, προσφέροντας έτσι ένα ισχυρό εργαλείο για τους λιανοπωλητές και τις μάρκες.
Αυξημένες δαπάνες και επισκέψεις στο κατάστημα
Σχεδόν το 66% των καταναλωτών ισχυρίζονται ότι οι ψηφιακές μορφές στα καταστήματα επηρεάζουν τις δαπάνες τους. Πολλοί είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα ή να επιλέξουν καταστήματα με βάση τη διαθεσιμότητα αυτών των μορφών. Οι πελάτες από αστικές περιοχές ανταποκρίνονται ιδιαίτερα θετικά σε αυτές τις μορφές, ξοδεύοντας περισσότερα και επισκέπτονται καταστήματα με ψηφιακή σήμανση πιο συχνά.
Γενεαλογικές και δημογραφικές τάσεις
Οι Millennials και η Generation X ανταποκρίνονται πιο θετικά στις ψηφιακές μορφές στα καταστήματα, με σημαντική αύξηση των δαπανών και της αφοσίωσης της επωνυμίας. Οι baby boomers δείχνουν χαμηλότερη αφοσίωση, αλλά αν επηρεαστούν από τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα, είναι πιο πιθανό να κάνουν μια άμεση αγορά.
Επιπλέον, οι πελάτες από πόλεις και με υψηλότερα εισοδήματα παρουσιάζουν μεγαλύτερη πιθανότητα αλληλεπίδρασης και αγοράς προϊόντων που προωθούνται μέσω ψηφιακών μέσων στο λιανικό εμπόριο. Το εισόδημα και η τοποθεσία επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Θα ζεσταθούν μακροπρόθεσμα τα ψηφιακά μέσα στα φυσικά καταστήματα;
Οι δαπάνες για τα μέσα λιανικής ενημέρωσης αναμένεται να αυξηθούν κατά 46,5% το 2025, φθάνοντας τα 540 εκατομμύρια δολάρια. Αν και είμαστε ακόμα στα αρχικά στάδια, είναι σαφές ότι τα φυσικά καταστήματα γίνονται επίσης ένας χώρος για αλληλεπιδράσεις με τα μέσα ενημέρωσης.
Οι ψηφιακές μορφές γίνονται όλο και πιο συνηθισμένες στα καταστήματα. Έτσι, τα εμπορικά σήματα έχουν μια μοναδική ευκαιρία να επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς απευθείας στο σημείο πώλησης.
Η ενσωμάτωση ψηφιακών μέσων σε παραδοσιακά καταστήματα σε ευρύτερες πολυκαναλικές στρατηγικές θα είναι το κλειδί για την προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός διαδικτύου. Αυτή η μορφή έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει το ταξίδι του πελάτη, να αυξήσει τα έσοδα και να διαμορφώσει το μέλλον των αγορών.