3 λεπτά για ανάγνωση

Τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα μεταμορφώνουν την εμπειρία αγορών

Μια νέα έκθεση από το eMarketer and Placer.ai παρέχει πληροφορίες για μια αυξανόμενη τάση στο λιανικό εμπόριο - την άνοδο των ψηφιακών μέσων στο κατάστημα. Οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν όλο και περισσότερο με τα ψηφιακά μέσα απευθείας στα φυσικά καταστήματα. Αυτή η ευκαιρία ψηφιακών μέσων στο κατάστημα προσφέρει έναν νέο τρόπο σύνδεσης με πελάτες σε φυσικά καταστήματα, όπου εξακολουθεί να πραγματοποιείται περισσότερο από το 80% των λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ. Αν και το 2024 τα ψηφιακά μέσα στα καταστήματα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 1% των συνολικών δαπανών για τα μέσα λιανικής πώλησης, οι επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα αναμένεται να αυξηθούν ραγδαία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα μεταμορφώνουν την εμπειρία αγορών
Πηγή: Depositphotos

Τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα ενισχύουν την υψηλή αφοσίωση των καταναλωτών

Περισσότερο από το 74% των καταναλωτών στις ΗΠΑ έχουν συναντήσει ψηφιακές μορφές σε φυσικά καταστήματα, όπως οθόνες τηλεόρασης, πόρτες σε ψυγεία και τερματικά ταμείου. Οι νεότερες γενιές, ιδιαίτερα η γενιά Z, είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με αυτές τις μορφές, ενώ οι baby boomers είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με αυτές.

Οι καταναλωτές δεν παρατηρούν μόνο αυτά τα μέσα ενημέρωσης – το 61,6% ανέφερε ότι αγόρασε ένα προϊόν που παρουσιάστηκε με αυτόν τον τρόπο στο κατάστημα. Το 66% από αυτούς έκαναν ακόμη και την αγορά αμέσως. Η ψηφιακή σήμανση προτρέπει τους καταναλωτές να λάβουν άμεσα αποφάσεις, προσφέροντας έτσι ένα ισχυρό εργαλείο για τους λιανοπωλητές και τις μάρκες.

Αυξημένες δαπάνες και επισκέψεις στο κατάστημα

Σχεδόν το 66% των καταναλωτών ισχυρίζονται ότι οι ψηφιακές μορφές στα καταστήματα επηρεάζουν τις δαπάνες τους. Πολλοί είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα ή να επιλέξουν καταστήματα με βάση τη διαθεσιμότητα αυτών των μορφών. Οι πελάτες από αστικές περιοχές ανταποκρίνονται ιδιαίτερα θετικά σε αυτές τις μορφές, ξοδεύοντας περισσότερα και επισκέπτονται καταστήματα με ψηφιακή σήμανση πιο συχνά.

Nearly 66% of consumers claim that digital formats in shops influence their spending. Many are willing to spend more or choose shops based on the availability of these formats. Customers from urban areas respond particularly positively to these formats, spending more and visiting shops with digital signage more frequently.

Source: Emarketer

Γενεαλογικές και δημογραφικές τάσεις

Οι Millennials και η Generation X ανταποκρίνονται πιο θετικά στις ψηφιακές μορφές στα καταστήματα, με σημαντική αύξηση των δαπανών και της αφοσίωσης της επωνυμίας. Οι baby boomers δείχνουν χαμηλότερη αφοσίωση, αλλά αν επηρεαστούν από τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα, είναι πιο πιθανό να κάνουν μια άμεση αγορά.

Επιπλέον, οι πελάτες από πόλεις και με υψηλότερα εισοδήματα παρουσιάζουν μεγαλύτερη πιθανότητα αλληλεπίδρασης και αγοράς προϊόντων που προωθούνται μέσω ψηφιακών μέσων στο λιανικό εμπόριο. Το εισόδημα και η τοποθεσία επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

In-store digital media boosts retail engagement. 74% of US shoppers interact, driving sales. Discover its impact on modern shopping.

Source: Emarketer

Θα ζεσταθούν μακροπρόθεσμα τα ψηφιακά μέσα στα φυσικά καταστήματα;

Οι δαπάνες για τα μέσα λιανικής ενημέρωσης αναμένεται να αυξηθούν κατά 46,5% το 2025, φθάνοντας τα 540 εκατομμύρια δολάρια. Αν και είμαστε ακόμα στα αρχικά στάδια, είναι σαφές ότι τα φυσικά καταστήματα γίνονται επίσης ένας χώρος για αλληλεπιδράσεις με τα μέσα ενημέρωσης.

Οι ψηφιακές μορφές γίνονται όλο και πιο συνηθισμένες στα καταστήματα. Έτσι, τα εμπορικά σήματα έχουν μια μοναδική ευκαιρία να επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς απευθείας στο σημείο πώλησης.

Η ενσωμάτωση ψηφιακών μέσων σε παραδοσιακά καταστήματα σε ευρύτερες πολυκαναλικές στρατηγικές θα είναι το κλειδί για την προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός διαδικτύου. Αυτή η μορφή έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει το ταξίδι του πελάτη, να αυξήσει τα έσοδα και να διαμορφώσει το μέλλον των αγορών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+