3 λεπτά για ανάγνωση

Τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα μεταμορφώνουν την εμπειρία αγορών

Μια νέα έκθεση από το eMarketer and Placer.ai παρέχει πληροφορίες για μια αυξανόμενη τάση στο λιανικό εμπόριο - την άνοδο των ψηφιακών μέσων στο κατάστημα. Οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν όλο και περισσότερο με τα ψηφιακά μέσα απευθείας στα φυσικά καταστήματα. Αυτή η ευκαιρία ψηφιακών μέσων στο κατάστημα προσφέρει έναν νέο τρόπο σύνδεσης με πελάτες σε φυσικά καταστήματα, όπου εξακολουθεί να πραγματοποιείται περισσότερο από το 80% των λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ. Αν και το 2024 τα ψηφιακά μέσα στα καταστήματα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 1% των συνολικών δαπανών για τα μέσα λιανικής πώλησης, οι επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα αναμένεται να αυξηθούν ραγδαία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα μεταμορφώνουν την εμπειρία αγορών
Πηγή: Depositphotos

Τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα ενισχύουν την υψηλή αφοσίωση των καταναλωτών

Περισσότερο από το 74% των καταναλωτών στις ΗΠΑ έχουν συναντήσει ψηφιακές μορφές σε φυσικά καταστήματα, όπως οθόνες τηλεόρασης, πόρτες σε ψυγεία και τερματικά ταμείου. Οι νεότερες γενιές, ιδιαίτερα η γενιά Z, είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με αυτές τις μορφές, ενώ οι baby boomers είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με αυτές.

Οι καταναλωτές δεν παρατηρούν μόνο αυτά τα μέσα ενημέρωσης – το 61,6% ανέφερε ότι αγόρασε ένα προϊόν που παρουσιάστηκε με αυτόν τον τρόπο στο κατάστημα. Το 66% από αυτούς έκαναν ακόμη και την αγορά αμέσως. Η ψηφιακή σήμανση προτρέπει τους καταναλωτές να λάβουν άμεσα αποφάσεις, προσφέροντας έτσι ένα ισχυρό εργαλείο για τους λιανοπωλητές και τις μάρκες.

Αυξημένες δαπάνες και επισκέψεις στο κατάστημα

Σχεδόν το 66% των καταναλωτών ισχυρίζονται ότι οι ψηφιακές μορφές στα καταστήματα επηρεάζουν τις δαπάνες τους. Πολλοί είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα ή να επιλέξουν καταστήματα με βάση τη διαθεσιμότητα αυτών των μορφών. Οι πελάτες από αστικές περιοχές ανταποκρίνονται ιδιαίτερα θετικά σε αυτές τις μορφές, ξοδεύοντας περισσότερα και επισκέπτονται καταστήματα με ψηφιακή σήμανση πιο συχνά.

Nearly 66% of consumers claim that digital formats in shops influence their spending. Many are willing to spend more or choose shops based on the availability of these formats. Customers from urban areas respond particularly positively to these formats, spending more and visiting shops with digital signage more frequently.

Source: Emarketer

Γενεαλογικές και δημογραφικές τάσεις

Οι Millennials και η Generation X ανταποκρίνονται πιο θετικά στις ψηφιακές μορφές στα καταστήματα, με σημαντική αύξηση των δαπανών και της αφοσίωσης της επωνυμίας. Οι baby boomers δείχνουν χαμηλότερη αφοσίωση, αλλά αν επηρεαστούν από τα ψηφιακά μέσα στο κατάστημα, είναι πιο πιθανό να κάνουν μια άμεση αγορά.

Επιπλέον, οι πελάτες από πόλεις και με υψηλότερα εισοδήματα παρουσιάζουν μεγαλύτερη πιθανότητα αλληλεπίδρασης και αγοράς προϊόντων που προωθούνται μέσω ψηφιακών μέσων στο λιανικό εμπόριο. Το εισόδημα και η τοποθεσία επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

In-store digital media boosts retail engagement. 74% of US shoppers interact, driving sales. Discover its impact on modern shopping.

Source: Emarketer

Θα ζεσταθούν μακροπρόθεσμα τα ψηφιακά μέσα στα φυσικά καταστήματα;

Οι δαπάνες για τα μέσα λιανικής ενημέρωσης αναμένεται να αυξηθούν κατά 46,5% το 2025, φθάνοντας τα 540 εκατομμύρια δολάρια. Αν και είμαστε ακόμα στα αρχικά στάδια, είναι σαφές ότι τα φυσικά καταστήματα γίνονται επίσης ένας χώρος για αλληλεπιδράσεις με τα μέσα ενημέρωσης.

Οι ψηφιακές μορφές γίνονται όλο και πιο συνηθισμένες στα καταστήματα. Έτσι, τα εμπορικά σήματα έχουν μια μοναδική ευκαιρία να επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς απευθείας στο σημείο πώλησης.

Η ενσωμάτωση ψηφιακών μέσων σε παραδοσιακά καταστήματα σε ευρύτερες πολυκαναλικές στρατηγικές θα είναι το κλειδί για την προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός διαδικτύου. Αυτή η μορφή έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει το ταξίδι του πελάτη, να αυξήσει τα έσοδα και να διαμορφώσει το μέλλον των αγορών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge