2 λεπτά για ανάγνωση

Τα ψηφιακά πορτοφόλια αναπτύσσονται στη Γερμανία

Με περισσότερους από τους μισούς καταναλωτές να χρησιμοποιούν πλέον ψηφιακά πορτοφόλια για διαδικτυακές αγορές, μια πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι γίνονται αρκετά δημοφιλή στη Γερμανία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα ψηφιακά πορτοφόλια αναπτύσσονται στη Γερμανία
Πηγή: Depositphotos

Παραδόξως, σε αρκετούς τομείς οι παλαιότερες γενιές ηγούνται της κατηγορίας. Οι baby boomers και οι ηλικιωμένοι είναι πιο πιθανό από τα μέλη της Generation Z να χρησιμοποιούν πύλες πληρωμής μέσω ψηφιακών πορτοφολιών για ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ωστόσο, οι δυνατότητες των ψηφιακών πορτοφολιών υπερβαίνουν κατά πολύ τις απλές πληρωμές και μεταφορές. Η πανταχού παρουσία των κινητών τηλεφώνων παρουσιάζει μια ιδιαίτερη ευκαιρία για αυτά τα εργαλεία να γίνουν φυσικό μέρος της καθημερινής ζωής.

Η έρευνα της PYMNTS Intelligence που έγινε σε συνεργασία με το Google Wallet αποσαφηνίζει αυτό το μεταβαλλόμενο έδαφος. Με βάση μια δημοσκόπηση 2.302 Γερμανών καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα φέτος, η εργασία τους, “Digital Wallets Beyond Financial Transactions: Germany Edition”, προσφέρει παρατηρήσεις.

Ποσοστό καταναλωτών στη Γερμανία που χρησιμοποίησαν τα ψηφιακά αποθηκευμένα διαπιστευτήριά τους για πρόσβαση σε εκδηλώσεις ή υπηρεσίες κατά το παρελθόν έτος, ανά γενιά

Digital wallets to enter events or services Share of consumers in Germany who have used their digitally stored credentials to access events or services in the past year, by generation

Source: PYMNTS Intelligence

Σημαντικά συμπεράσματα της μελέτης είναι:

1. Νέοι τομείς εφαρμογής στις βιομηχανίες ταξιδιών και μεταφορών.

2. Πιθανές ευκολίες, ειδικά για χρήστες κινητών.

3. Υψηλός βαθμός ικανοποίησης μεταξύ των καταναλωτών που έχουν χρησιμοποιήσει ψηφιακά πορτοφόλια για παρουσίαση διαπιστευτηρίων ή επικύρωση ταυτότητας.

4. Ποικίλα ποσοστά αποδοχής γενεών με μερικές εκπληκτικές τάσεις.

Σύμφωνα με την έκθεση, η γερμανική αγορά είναι έτοιμη για το επερχόμενο στάδιο ανάπτυξης ψηφιακών πορτοφολιών. Η δυνατότητα ευρείας αποδοχής αυξάνεται καθώς οι καταναλωτές αισθάνονται πιο άνετα χρησιμοποιώντας αυτά τα εργαλεία για διαφορετικές δουλειές, από την εμφάνιση αναγνωριστικών έως την πρόσβαση σε εκδηλώσεις.

Η πλήρης έρευνα παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για μια πιο προσεκτική εξέταση του τρόπου με τον οποίο οι Γερμανοί χρησιμοποιούν τα ψηφιακά πορτοφόλια και τι μπορεί να επιφυλάσσει το μέλλον. Σε αυτό το ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, διερευνά τις τρέχουσες τάσεις χρήσης, τις διαφορές των γενεών και τους πιθανούς τομείς ανάπτυξης, παρέχοντας έτσι στις επιχειρήσεις και στους καταναλωτές χρήσιμες πληροφορίες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+