2 λεπτά για ανάγνωση

Τα ψηφιακά πορτοφόλια αναπτύσσονται στη Γερμανία

Με περισσότερους από τους μισούς καταναλωτές να χρησιμοποιούν πλέον ψηφιακά πορτοφόλια για διαδικτυακές αγορές, μια πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι γίνονται αρκετά δημοφιλή στη Γερμανία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα ψηφιακά πορτοφόλια αναπτύσσονται στη Γερμανία
Πηγή: Depositphotos

Παραδόξως, σε αρκετούς τομείς οι παλαιότερες γενιές ηγούνται της κατηγορίας. Οι baby boomers και οι ηλικιωμένοι είναι πιο πιθανό από τα μέλη της Generation Z να χρησιμοποιούν πύλες πληρωμής μέσω ψηφιακών πορτοφολιών για ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ωστόσο, οι δυνατότητες των ψηφιακών πορτοφολιών υπερβαίνουν κατά πολύ τις απλές πληρωμές και μεταφορές. Η πανταχού παρουσία των κινητών τηλεφώνων παρουσιάζει μια ιδιαίτερη ευκαιρία για αυτά τα εργαλεία να γίνουν φυσικό μέρος της καθημερινής ζωής.

Η έρευνα της PYMNTS Intelligence που έγινε σε συνεργασία με το Google Wallet αποσαφηνίζει αυτό το μεταβαλλόμενο έδαφος. Με βάση μια δημοσκόπηση 2.302 Γερμανών καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα φέτος, η εργασία τους, “Digital Wallets Beyond Financial Transactions: Germany Edition”, προσφέρει παρατηρήσεις.

Ποσοστό καταναλωτών στη Γερμανία που χρησιμοποίησαν τα ψηφιακά αποθηκευμένα διαπιστευτήριά τους για πρόσβαση σε εκδηλώσεις ή υπηρεσίες κατά το παρελθόν έτος, ανά γενιά

Digital wallets to enter events or services Share of consumers in Germany who have used their digitally stored credentials to access events or services in the past year, by generation

Source: PYMNTS Intelligence

Σημαντικά συμπεράσματα της μελέτης είναι:

1. Νέοι τομείς εφαρμογής στις βιομηχανίες ταξιδιών και μεταφορών.

2. Πιθανές ευκολίες, ειδικά για χρήστες κινητών.

3. Υψηλός βαθμός ικανοποίησης μεταξύ των καταναλωτών που έχουν χρησιμοποιήσει ψηφιακά πορτοφόλια για παρουσίαση διαπιστευτηρίων ή επικύρωση ταυτότητας.

4. Ποικίλα ποσοστά αποδοχής γενεών με μερικές εκπληκτικές τάσεις.

Σύμφωνα με την έκθεση, η γερμανική αγορά είναι έτοιμη για το επερχόμενο στάδιο ανάπτυξης ψηφιακών πορτοφολιών. Η δυνατότητα ευρείας αποδοχής αυξάνεται καθώς οι καταναλωτές αισθάνονται πιο άνετα χρησιμοποιώντας αυτά τα εργαλεία για διαφορετικές δουλειές, από την εμφάνιση αναγνωριστικών έως την πρόσβαση σε εκδηλώσεις.

Η πλήρης έρευνα παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για μια πιο προσεκτική εξέταση του τρόπου με τον οποίο οι Γερμανοί χρησιμοποιούν τα ψηφιακά πορτοφόλια και τι μπορεί να επιφυλάσσει το μέλλον. Σε αυτό το ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, διερευνά τις τρέχουσες τάσεις χρήσης, τις διαφορές των γενεών και τους πιθανούς τομείς ανάπτυξης, παρέχοντας έτσι στις επιχειρήσεις και στους καταναλωτές χρήσιμες πληροφορίες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+