2 λεπτά για ανάγνωση

Τα ψηφιακά πορτοφόλια αναπτύσσονται στη Γερμανία

Με περισσότερους από τους μισούς καταναλωτές να χρησιμοποιούν πλέον ψηφιακά πορτοφόλια για διαδικτυακές αγορές, μια πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι γίνονται αρκετά δημοφιλή στη Γερμανία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα ψηφιακά πορτοφόλια αναπτύσσονται στη Γερμανία
Πηγή: Depositphotos

Παραδόξως, σε αρκετούς τομείς οι παλαιότερες γενιές ηγούνται της κατηγορίας. Οι baby boomers και οι ηλικιωμένοι είναι πιο πιθανό από τα μέλη της Generation Z να χρησιμοποιούν πύλες πληρωμής μέσω ψηφιακών πορτοφολιών για ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ωστόσο, οι δυνατότητες των ψηφιακών πορτοφολιών υπερβαίνουν κατά πολύ τις απλές πληρωμές και μεταφορές. Η πανταχού παρουσία των κινητών τηλεφώνων παρουσιάζει μια ιδιαίτερη ευκαιρία για αυτά τα εργαλεία να γίνουν φυσικό μέρος της καθημερινής ζωής.

Η έρευνα της PYMNTS Intelligence που έγινε σε συνεργασία με το Google Wallet αποσαφηνίζει αυτό το μεταβαλλόμενο έδαφος. Με βάση μια δημοσκόπηση 2.302 Γερμανών καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα φέτος, η εργασία τους, “Digital Wallets Beyond Financial Transactions: Germany Edition”, προσφέρει παρατηρήσεις.

Ποσοστό καταναλωτών στη Γερμανία που χρησιμοποίησαν τα ψηφιακά αποθηκευμένα διαπιστευτήριά τους για πρόσβαση σε εκδηλώσεις ή υπηρεσίες κατά το παρελθόν έτος, ανά γενιά

Digital wallets to enter events or services Share of consumers in Germany who have used their digitally stored credentials to access events or services in the past year, by generation

Source: PYMNTS Intelligence

Σημαντικά συμπεράσματα της μελέτης είναι:

1. Νέοι τομείς εφαρμογής στις βιομηχανίες ταξιδιών και μεταφορών.

2. Πιθανές ευκολίες, ειδικά για χρήστες κινητών.

3. Υψηλός βαθμός ικανοποίησης μεταξύ των καταναλωτών που έχουν χρησιμοποιήσει ψηφιακά πορτοφόλια για παρουσίαση διαπιστευτηρίων ή επικύρωση ταυτότητας.

4. Ποικίλα ποσοστά αποδοχής γενεών με μερικές εκπληκτικές τάσεις.

Σύμφωνα με την έκθεση, η γερμανική αγορά είναι έτοιμη για το επερχόμενο στάδιο ανάπτυξης ψηφιακών πορτοφολιών. Η δυνατότητα ευρείας αποδοχής αυξάνεται καθώς οι καταναλωτές αισθάνονται πιο άνετα χρησιμοποιώντας αυτά τα εργαλεία για διαφορετικές δουλειές, από την εμφάνιση αναγνωριστικών έως την πρόσβαση σε εκδηλώσεις.

Η πλήρης έρευνα παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για μια πιο προσεκτική εξέταση του τρόπου με τον οποίο οι Γερμανοί χρησιμοποιούν τα ψηφιακά πορτοφόλια και τι μπορεί να επιφυλάσσει το μέλλον. Σε αυτό το ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, διερευνά τις τρέχουσες τάσεις χρήσης, τις διαφορές των γενεών και τους πιθανούς τομείς ανάπτυξης, παρέχοντας έτσι στις επιχειρήσεις και στους καταναλωτές χρήσιμες πληροφορίες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge