2 λεπτά για ανάγνωση

Τα ψηφιακά πορτοφόλια αναπτύσσονται στη Γερμανία

Με περισσότερους από τους μισούς καταναλωτές να χρησιμοποιούν πλέον ψηφιακά πορτοφόλια για διαδικτυακές αγορές, μια πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι γίνονται αρκετά δημοφιλή στη Γερμανία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα ψηφιακά πορτοφόλια αναπτύσσονται στη Γερμανία
Πηγή: Depositphotos

Παραδόξως, σε αρκετούς τομείς οι παλαιότερες γενιές ηγούνται της κατηγορίας. Οι baby boomers και οι ηλικιωμένοι είναι πιο πιθανό από τα μέλη της Generation Z να χρησιμοποιούν πύλες πληρωμής μέσω ψηφιακών πορτοφολιών για ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ωστόσο, οι δυνατότητες των ψηφιακών πορτοφολιών υπερβαίνουν κατά πολύ τις απλές πληρωμές και μεταφορές. Η πανταχού παρουσία των κινητών τηλεφώνων παρουσιάζει μια ιδιαίτερη ευκαιρία για αυτά τα εργαλεία να γίνουν φυσικό μέρος της καθημερινής ζωής.

Η έρευνα της PYMNTS Intelligence που έγινε σε συνεργασία με το Google Wallet αποσαφηνίζει αυτό το μεταβαλλόμενο έδαφος. Με βάση μια δημοσκόπηση 2.302 Γερμανών καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα φέτος, η εργασία τους, “Digital Wallets Beyond Financial Transactions: Germany Edition”, προσφέρει παρατηρήσεις.

Ποσοστό καταναλωτών στη Γερμανία που χρησιμοποίησαν τα ψηφιακά αποθηκευμένα διαπιστευτήριά τους για πρόσβαση σε εκδηλώσεις ή υπηρεσίες κατά το παρελθόν έτος, ανά γενιά

Digital wallets to enter events or services Share of consumers in Germany who have used their digitally stored credentials to access events or services in the past year, by generation

Source: PYMNTS Intelligence

Σημαντικά συμπεράσματα της μελέτης είναι:

1. Νέοι τομείς εφαρμογής στις βιομηχανίες ταξιδιών και μεταφορών.

2. Πιθανές ευκολίες, ειδικά για χρήστες κινητών.

3. Υψηλός βαθμός ικανοποίησης μεταξύ των καταναλωτών που έχουν χρησιμοποιήσει ψηφιακά πορτοφόλια για παρουσίαση διαπιστευτηρίων ή επικύρωση ταυτότητας.

4. Ποικίλα ποσοστά αποδοχής γενεών με μερικές εκπληκτικές τάσεις.

Σύμφωνα με την έκθεση, η γερμανική αγορά είναι έτοιμη για το επερχόμενο στάδιο ανάπτυξης ψηφιακών πορτοφολιών. Η δυνατότητα ευρείας αποδοχής αυξάνεται καθώς οι καταναλωτές αισθάνονται πιο άνετα χρησιμοποιώντας αυτά τα εργαλεία για διαφορετικές δουλειές, από την εμφάνιση αναγνωριστικών έως την πρόσβαση σε εκδηλώσεις.

Η πλήρης έρευνα παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για μια πιο προσεκτική εξέταση του τρόπου με τον οποίο οι Γερμανοί χρησιμοποιούν τα ψηφιακά πορτοφόλια και τι μπορεί να επιφυλάσσει το μέλλον. Σε αυτό το ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, διερευνά τις τρέχουσες τάσεις χρήσης, τις διαφορές των γενεών και τους πιθανούς τομείς ανάπτυξης, παρέχοντας έτσι στις επιχειρήσεις και στους καταναλωτές χρήσιμες πληροφορίες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU