Παραδόξως, σε αρκετούς τομείς οι παλαιότερες γενιές ηγούνται της κατηγορίας. Οι baby boomers και οι ηλικιωμένοι είναι πιο πιθανό από τα μέλη της Generation Z να χρησιμοποιούν πύλες πληρωμής μέσω ψηφιακών πορτοφολιών για ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ωστόσο, οι δυνατότητες των ψηφιακών πορτοφολιών υπερβαίνουν κατά πολύ τις απλές πληρωμές και μεταφορές. Η πανταχού παρουσία των κινητών τηλεφώνων παρουσιάζει μια ιδιαίτερη ευκαιρία για αυτά τα εργαλεία να γίνουν φυσικό μέρος της καθημερινής ζωής.
Η έρευνα της PYMNTS Intelligence που έγινε σε συνεργασία με το Google Wallet αποσαφηνίζει αυτό το μεταβαλλόμενο έδαφος. Με βάση μια δημοσκόπηση 2.302 Γερμανών καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα φέτος, η εργασία τους, “Digital Wallets Beyond Financial Transactions: Germany Edition”, προσφέρει παρατηρήσεις.
Ποσοστό καταναλωτών στη Γερμανία που χρησιμοποίησαν τα ψηφιακά αποθηκευμένα διαπιστευτήριά τους για πρόσβαση σε εκδηλώσεις ή υπηρεσίες κατά το παρελθόν έτος, ανά γενιά
Σημαντικά συμπεράσματα της μελέτης είναι:
1. Νέοι τομείς εφαρμογής στις βιομηχανίες ταξιδιών και μεταφορών.
2. Πιθανές ευκολίες, ειδικά για χρήστες κινητών.
3. Υψηλός βαθμός ικανοποίησης μεταξύ των καταναλωτών που έχουν χρησιμοποιήσει ψηφιακά πορτοφόλια για παρουσίαση διαπιστευτηρίων ή επικύρωση ταυτότητας.
4. Ποικίλα ποσοστά αποδοχής γενεών με μερικές εκπληκτικές τάσεις.
Σύμφωνα με την έκθεση, η γερμανική αγορά είναι έτοιμη για το επερχόμενο στάδιο ανάπτυξης ψηφιακών πορτοφολιών. Η δυνατότητα ευρείας αποδοχής αυξάνεται καθώς οι καταναλωτές αισθάνονται πιο άνετα χρησιμοποιώντας αυτά τα εργαλεία για διαφορετικές δουλειές, από την εμφάνιση αναγνωριστικών έως την πρόσβαση σε εκδηλώσεις.
Η πλήρης έρευνα παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για μια πιο προσεκτική εξέταση του τρόπου με τον οποίο οι Γερμανοί χρησιμοποιούν τα ψηφιακά πορτοφόλια και τι μπορεί να επιφυλάσσει το μέλλον. Σε αυτό το ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, διερευνά τις τρέχουσες τάσεις χρήσης, τις διαφορές των γενεών και τους πιθανούς τομείς ανάπτυξης, παρέχοντας έτσι στις επιχειρήσεις και στους καταναλωτές χρήσιμες πληροφορίες.