4 λεπτά για ανάγνωση

Τι δείχνουν οι παγκόσμιες τάσεις από την Ασία και τον Ειρηνικό;

Μια πρόσφατη έκθεση της KPMG σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες και τάσεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού παρέχει πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν και άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρά τη γεωγραφική εστίαση της μελέτης, η συμπεριφορά και οι προτιμήσεις των καταναλωτών παρουσιάζουν τάσεις που είναι σχετικές παγκοσμίως. Η κατανόηση αυτών μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να προσαρμοστούν και να ευδοκιμήσουν.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τι δείχνουν οι παγκόσμιες τάσεις από την Ασία και τον Ειρηνικό;
Πηγή: Depositphotos

Η επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των επιρροών

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά ευρήματα της έκθεσης της KPMG είναι ο σημαντικός ρόλος των κοινωνικών δικτύων και των influencers στις αγοραστικές αποφάσεις της Gen Z. Πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram δεν χρησιμεύουν μόνο για κοινωνική αλληλεπίδραση. Αποτελούν βασικά επιχειρηματικά κανάλια όπου γεννιούνται οι τάσεις και διαμορφώνεται η συμπεριφορά των καταναλωτών. Μια ισχυρή παρουσία σε αυτές τις πλατφόρμες είναι απαραίτητη για την επιτυχία της μάρκας.

«Σε μια αγορά που απαιτεί ανταγωνιστικές τιμές, οι κορυφαίες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου αγωνίζονται σκληρά όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και με φυσικά καταστήματα. Η προσέλκυση νέων πελατών σε μια κορεσμένη αγορά είναι δύσκολη, αλλά τα συγκεκριμένα συμφέροντα των Millennials και της Gen Z είναι μια αξιοσημείωτη ευκαιρία. Οι λιανοπωλητές θα πρέπει να προσαρμόσουν την προσέγγισή τους σε αυτές τις ομάδες και όσοι υπερέχουν στην ανάλυση δεδομένων πελατών τόσο από online όσο και από offline πηγές θα έχουν ένα πλεονέκτημα», δήλωσε ο Shin Jang Hun, Partner και National Leader for Consumer &; Retail της KPMG Korea.

Η γενιά Ζ στην Ασία και τον Ειρηνικό βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε διασημότητες και influencers όταν επιλέγει τη μόδα, μια τάση που αντικατοπτρίζεται και στην Ευρώπη. Οι τοπικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο συνεργασίας με περιφερειακούς παράγοντες επιρροής που έχουν απήχηση στο κοινό της γενιάς Z. Αυτή η συνεργασία μπορεί να αυξήσει την προβολή και την αξιοπιστία της επωνυμίας, να ενισχύσει την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις μέσω αυθεντικής υποστήριξης.

Source: KPMG

Η άνοδος των ζωντανών αγορών και της τεχνητής νοημοσύνης

Μια άλλη τάση που επισημαίνεται στην έκθεση είναι οι πωλήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην Ασία και τον Ειρηνικό, το 63% των καταναλωτών της γενιάς Z ασχολούνται με αγορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το 57% συμμετέχουν σε ζωντανές αγορές, δηλαδή αγορές μέσω ζωντανών μεταδόσεων. Αυτό υποδηλώνει ότι προτιμούν διαδραστικά και ελκυστικά ερεθίσματα αγορών. Η τρέχουσα έκρηξη της τεχνητής νοημοσύνης το εξυπηρετεί καλά.

Η έκθεση αναφέρει ως παράδειγμα τη Nutrifood, η οποία είχε ήδη χρησιμοποιήσει ζωντανές ροές και influencers για μάρκετινγκ. Πέρυσι, ανακάλυψαν ότι οι νεαρές μητέρες είναι συχνά ξύπνιες τη νύχτα για να ηρεμήσουν τα μωρά τους και είναι έτοιμες να αγοράσουν βρεφικό γάλα που παράγει η εταιρεία. Η εταιρεία συνειδητοποίησε ότι οι 12ωρες ζωντανές μεταδόσεις δεν ήταν πρακτικές, οπότε αναζήτησαν μια λύση στην τεχνητή νοημοσύνη.

«Οι σημερινές τεχνολογίες μας επιτρέπουν να εξυπηρετούμε καλύτερα τους καταναλωτές και να προσεγγίζουμε ένα ευρύ φάσμα πελατών. Η προληπτική μετάβαση σε τεχνολογίες και ψηφιακές πλατφόρμες, προσφέροντας μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία και αυξάνοντας τις απρόσκοπτες αγορές και την αξία για τους καταναλωτές, θα επιστρέψει στην επιχείρηση». Tran Bao Minh, Αντιπρόεδρος της Nutifood.

Επιπλέον, η επιρροή του TikTok είναι ιδιαίτερα έντονη. Οι επωνυμίες που χρησιμοποιούν αποτελεσματικά το TikTok για μάρκετινγκ μπορούν να επιτύχουν σημαντική εμβέλεια και αντίκτυπο.

Για να κερδίσουν, οι εταιρείες θα πρέπει να αναπτύξουν μια ισχυρή στρατηγική κοινωνικών μέσων και να επικεντρωθούν στο TikTok. Δημιουργήστε ελκυστικό και δημιουργικό περιεχόμενο που παρουσιάζει προϊόντα με ελκυστικό τρόπο, χρησιμοποιήστε δημοφιλή μουσική και τάσεις για να αυξήσετε την προβολή και συνεργαστείτε με επιρροές.

Προσαρμογή των στρατηγικών της εφοδιαστικής αλυσίδας

Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι οι μάρκες επανεξετάζουν τις στρατηγικές της αλυσίδας εφοδιασμού τους για να προσαρμοστούν καλύτερα στις προτιμήσεις των καταναλωτών της γενιάς Z. Η γρήγορη μόδα και οι γρήγοροι χρόνοι παράδοσης είναι το κλειδί, καθώς αυτή η ομάδα πελατών εκτιμά την αμεσότητα και την προσαρμογή στις τάσεις.

Σε αυτήν την περίπτωση, είναι σκόπιμο να εξετάσετε το ενδεχόμενο επένδυσης σε πιο ευέλικτες λύσεις εφοδιαστικής αλυσίδας. Η εφαρμογή προηγμένων συστημάτων διαχείρισης αποθεμάτων, η βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής για ταχύτερη παράδοση και η διασφάλιση μιας απρόσκοπτης πολυκαναλικής εμπειρίας μπορούν να αυξήσουν σημαντικά την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+