3 λεπτά για ανάγνωση

Το Επιχειρηματικό προφίλ Google προσθέτει ενσωμάτωση WhatsApp και SMS

Το Επιχειρηματικό προφίλ Google έχει προσθέσει μια λειτουργία που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ενσωματώνουν μηνύματα WhatsApp και SMS για άμεση επικοινωνία με τους πελάτες. Αυτή η αλλαγή μπορεί να απλοποιήσει σημαντικά τις διαδικασίες υποστήριξης πελατών, να απαντήσει σε ερωτήματα και να διαχειριστεί κρατήσεις, βελτιώνοντας έτσι τη συνολική εμπειρία των πελατών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Επιχειρηματικό προφίλ Google προσθέτει ενσωμάτωση WhatsApp και SMS
Πηγή: Depositphotos

Οι επιχειρήσεις με επαληθευμένο Επιχειρηματικό προφίλ Google μπορούν να ενεργοποιήσουν μηνύματα μέσω μιας απλής διαδικασίας:

  1. Ανοίξτε το Επιχειρηματικό προφίλ Google.
  2. Μεταβείτε στην ενότητα Επεξεργασία προφίλ > Πληροφορίες επιχείρησης > Επικοινωνία.
  3. Επιλέξτε Επιλογές συνομιλίας.
  4. Επιλέξτε SMS ή WhatsApp.
  5. Εισαγάγετε τον αριθμό τηλεφώνου ή τη διεύθυνση URL WhatsApp.

Η επικοινωνία WhatsApp και SMS φέρνει οφέλη

Για τις επιχειρήσεις που συνδυάζουν διαδικτυακές και offline πωλήσεις, αυτή η καινοτομία σημαίνει αποτελεσματικότερη διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες απευθείας στο οικοσύστημα της Google. Πολλοί καταναλωτές χρησιμοποιούν ήδη το Google για να αναζητήσουν επιχειρηματικές πληροφορίες και η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μαζί τους μέσω δημοφιλών πλατφορμών όπως το WhatsApp ή το SMS μπορεί να συντομεύσει σημαντικά τη διαδρομή από ερώτημα σε αγορά.

Η ενσωμάτωση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επιταχύνουν τις απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα, τη διαθεσιμότητα ή την παράδοση. Στο ανταγωνιστικό περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτά είναι κρίσιμα πλεονεκτήματα που κάνουν τη διαφορά μεταξύ της μέσης εξυπηρέτησης και μιας εμπειρίας που ενθαρρύνει τις αγορές.

Η γρήγορη και απλή επικοινωνία με τους πελάτες μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπής και την αφοσίωση. Εάν ένας πελάτης λάβει μια άμεση απάντηση στην ερώτησή του απευθείας στη μηχανή αναζήτησης, είναι πιο πιθανό να παραγγείλει το προϊόν από τη συγκεκριμένη επιχείρηση.

Μπορεί επίσης να είναι μια λύση για επιχειρήσεις χωρίς τη δική τους ζωντανή συνομιλία ή των οποίων οι πελάτες προτιμούν την επικοινωνία μέσω εφαρμογών που χρησιμοποιούν ήδη. Το WhatsApp έχει τεράστια εκπροσώπηση σε πολλές χώρες, καθιστώντας την ενσωμάτωσή του με το GBP ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις σε αυτές τις περιοχές.

Γενικά, το WhatsApp μπορεί να χρησιμεύσει ως ένα ενδιαφέρον εργαλείο για την απόκτηση πελατών.

WhatsApp & SMS now available in Google Business Profile

Source: Depositphotos

Περιορισμοί της νέας δυνατότητας

Για να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λειτουργία, μια επιχείρηση πρέπει να διαθέτει επαληθευμένο επιχειρηματικό προφίλ στο Επιχειρηματικό προφίλ Google . Δυστυχώς, προς το παρόν, η Google δεν παρέχει στατιστικά στοιχεία απόδοσης για αυτά τα μηνύματα. Επομένως, οι επιχειρήσεις δεν γνωρίζουν ακόμη πόσοι πελάτες επικοινωνούν μαζί τους μέσω αυτών των καναλιών ή τον αντίκτυπό τους στις πωλήσεις.

Η νέα δυνατότητα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως εκτός από τις Φιλιππίνες, το Βιετνάμ, την Ταϊλάνδη, την Ταϊβάν, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την Κίνα.

Παρά ορισμένους περιορισμούς, αυτή η καινοτομία μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες χωρίς να επενδύσουν σε ακριβές λύσεις. Για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει λιγότερα εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών και περισσότερες αγορές.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Γιατί η Shein υποβάλλει κρυφά την IPO της;
4 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί η Shein υποβάλλει κρυφά την IPO της;

Μετά από αποτυχημένες προσπάθειες στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, ο γίγαντας της γρήγορης μόδας υιοθετεί μια άνευ προηγουμένου προσέγγιση για να βγει στο χρηματιστήριο. Να γιατί έχει σημασία για ολόκληρο τον κλάδο λιανικής.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Amazon δημιούργησε τη δική της μονάδα εγκλήματος – εδώ είναι τα αποτελέσματα
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Amazon δημιούργησε τη δική της μονάδα εγκλήματος – εδώ είναι τα αποτελέσματα

Πρώην πράκτορες του FBI, ομοσπονδιακοί εισαγγελείς και αξιωματικοί πληροφοριών εργάζονται τώρα στην Amazon. Η αποστολή τους; Κυνηγήστε εγκληματίες που πωλούν ψεύτικα προϊόντα. Και κερδίζουν.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο

Όλοι γνωρίζουν τον Vinted για την αγορά και πώληση ρούχων, αλλά λίγοι συνειδητοποιούν πώς αυτή η λιθουανική startup έγινε ένας γίγαντας 12,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ενώ παραμένουν ιδιωτικοί, έχουν δημιουργήσει μία από τις μεγαλύτερες ιστορίες επιτυχίας ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και το ταξίδι ανάπτυξής τους μπορεί να σας εκπλήξει.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU