9 λεπτά για ανάγνωση

Το μέλλον της εργασίας: Ρομπότ, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Λίγοι κλάδοι είναι κατάλληλοι για την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης ως ηλεκτρονικού εμπορίου, τόσο όσον αφορά τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, όσο και τις διαδικασίες που απευθύνονται στους πελάτες. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τα πλεονεκτήματα του αυτοματισμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τεχνητή νοημοσύνη. Θα διερευνήσουμε πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει το τοπίο του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου, βελτιώνοντας τα πάντα, από τη διαχείριση αποθέματος έως τις εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών. Οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου αγκαλιάζουν καινοτομίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη για την ενίσχυση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας, τη μείωση του κόστους και την παροχή εξαιρετικά προσαρμοσμένων αλληλεπιδράσεων που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών.

Ben Fistein
Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το μέλλον της εργασίας: Ρομπότ, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: Depositphotos

Κατανόηση του αυτοματισμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ο αυτοματισμός ηλεκτρονικού εμπορίου αναφέρεται στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI), μηχανικής μάθησης και ρομποτικής αυτοματοποίησης διαδικασιών (RPA) για τον εξορθολογισμό των επιχειρηματικών διαδικασιών, την υπερ-εξατομίκευση των εμπειριών των πελατών και την κλιμάκωση των στρατηγικών προσέγγισης. Αξιοποιώντας την αυτοματοποίηση, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να μειώσουν:

  • Επαναλαμβανόμενες εργασίες
  • ελαχιστοποίηση της ανθρώπινης παρέμβασης
  • ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών

Με τις εξελίξεις στα παραγωγικά μοντέλα και την αναγνώριση ομιλίας, ο αυτοματισμός μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι διαδικτυακές επιχειρήσεις χειρίζονται τις ερωτήσεις των πελατών, την εκπλήρωση παραγγελιών, τις καμπάνιες μάρκετινγκ και την επικοινωνία με τους πελάτες. Οι λύσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, όπως τα φωνητικά ρομπότ και η σημασιολογική αναζήτηση, επαναπροσδιορίζουν τις διαδρομές των πελατών παρέχοντας άμεσες απαντήσεις και έξυπνες προτάσεις.

Το 51% των εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου ενσωματώνουν ήδη την τεχνητή νοημοσύνη στις στρατηγικές τους, με αποτέλεσμα το 69% αυτών των επιχειρήσεων να αντιμετωπίζουν αυξημένες πωλήσεις. Καθώς η αυτοματοποίηση γίνεται αναγκαιότητα και όχι επιλογή, οι επιχειρήσεις πρέπει να αγκαλιάσουν αυτές τις τεχνολογίες για να παραμείνουν ανταγωνιστικές στην ταχέως εξελισσόμενη ψηφιακή αγορά.

Σύμφωνα με την έκθεση 2024 της Verified Market Research, η παγκόσμια αγορά AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο προβλέπεται να αυξηθεί με CAGR ή 14,8% μεταξύ 2024-2031.

The Future of Work: Robots, AI, and Automation in E-commerce

Source: Verifiedmarketresearch.com

Πώς λειτουργεί ο αυτοματισμός ηλεκτρονικού εμπορίου;

Ο αυτοματισμός ηλεκτρονικού εμπορίου λειτουργεί ενσωματώνοντας εργαλεία που λειτουργούν με AI και ρομποτική αυτοματοποίηση διαδικασιών στις επιχειρηματικές λειτουργίες. Αυτοί οι αυτοματισμοί μπορούν να αξιοποιηθούν σε ολόκληρο τον οργανισμό. στο back-office, για παράδειγμα, με:

  • παροχή λύσεων σημασιολογικής αναζήτησης για εσωτερικά έγγραφα
  • Το front-office μπορεί να επωφεληθεί από την αυτόματη επισήμανση των εισερχόμενων αιτημάτων πελατών
  • Οι κλήσεις εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να αντιμετωπιστούν σε ώρες εκτός γραφείου από φωνητικά bot πλήρως εξοπλισμένα με τις γνώσεις του οργανισμού σας
  • Οι πράκτορες AI μπορούν να προσεγγίσουν υπάρχοντες ή να αποκτήσουν νέους πελάτες σε πρωτοφανείς κλίμακες

Τι πρέπει να αυτοματοποιήσετε;

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επικεντρωθούν στην αυτοματοποίηση εργασιών που περιλαμβάνουν μεγάλο όγκο επεξεργασίας δεδομένων, επαναλαμβανόμενες και χρονοβόρες χειρωνακτικές εργασίες ή μεγάλες ποσότητες κειμένου. Οι κοινόχρηστοι χώροι αυτοματισμού περιλαμβάνουν:

  • Εξυπηρέτηση πελατών: Τα φωνητικά bots και τα chatbots που λειτουργούν με AI χειρίζονται εισερχόμενα ερωτήματα, μειώνοντας την ανάγκη για ανθρώπινη παρέμβαση ή παρέχοντας υποστήριξη εκτός ωρών γραφείου
  • Δρομολόγηση email: Η κατηγοριοποίηση βάσει AI και η πρόταση λύσεων που βασίζονται σε παρόμοιες υποθέσεις που χειρίστηκαν προηγουμένως βελτιστοποιούν την υποστήριξη πελατών
  • Εξυπηρέτηση και διατήρηση πελατών: Χρησιμοποιήστε φωνητικά bot για να χειριστείτε συνήθεις έρευνες ικανοποίησης πελατών, να επικυρώσετε πληροφορίες ή να υπενθυμίσετε προληπτικά στους πελάτες σχετικά με προσφορές που λήγουν, κάρτες στο αρχείο ή πόντους επιβράβευσης

Μετασχηματιστικός αντίκτυπος των ρομπότ και της τεχνητής νοημοσύνης

Εξορθολογισμός λειτουργιών με τεχνολογία

Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών, ιδιαίτερα σε μεγάλους παίκτες e-com, αφιερώνουν έως και 3 λεπτά διαβάζοντας ένα εισερχόμενο αίτημα. Εάν πρέπει να το αναθέσουν σε ειδικό, αυτή τη φορά μπορεί εύκολα να συνδυαστεί. Η αυτόματη επισήμανση και δρομολόγηση της εισερχόμενης επικοινωνίας από το Gen AI και ενδεχομένως ακόμη και η πρόταση παρόμοιων περιπτώσεων που έχουν επιλυθεί προηγουμένως μπορεί να μειώσει σημαντικά αυτόν τον χρόνο και να επιτρέψει ταχύτερη λήψη αποφάσεων.  Ομοίως, ακόμη και τα νευρωνικά δίκτυα υπολογιστικής όρασης μπορούν να χρησιμοποιηθούν εάν εμπλέκονται φωτογραφίες πελατών.

💡 Για παράδειγμα, οι κατασκευαστές λαμβάνουν φωτογραφίες προϊόντων ως υπηρεσίες, πράγμα που σημαίνει ότι οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πρέπει να αναγνωρίσουν χειροκίνητα το σωστό SKU από έναν κατάλογο που μπορεί εύκολα να υπερβαίνει τα 40.000 αντικείμενα. Η υπολογιστική όραση μπορεί να αντιστοιχίσει αυτόματα τις φωτογραφίες των πελατών με ένα συγκεκριμένο SKU, εξοικονομώντας στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης έως και 5 λεπτά αναζήτησης για κάθε αίτημα.

Βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

Αξιοποιώντας λύσεις εξυπηρέτησης πελατών που υποστηρίζονται από AI, οι επιχειρήσεις μπορούν να παρέχουν απρόσκοπτη και εξατομικευμένη υποστήριξη. Τα φωνητικά bots και τα chatbots AI μπορούν να χρησιμεύσουν ως ένα 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα σύστημα για την αποτελεσματική διαχείριση απλών ερωτήσεων πελατών, βελτιώνοντας την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών.

Επιπλέον, ωστόσο, μπορείτε τελικά να παρέχετε μια πραγματικά εξατομικευμένη στρατηγική ικανοποίησης και αφοσίωσης πελατών. Αφήστε τους πράκτορές σας AI να καλέσουν τους πελάτες για να ρωτήσουν για την ικανοποίησή τους, να τους ειδοποιήσουν για το γεγονός ότι η κάρτα τους έχει λήξει ή να τους υπενθυμίσουν προληπτικά πόντους επιβράβευσης ή προσφορές.

The Future of Work: Robots, AI, and Automation in E-commerce

Source: Semantee

Στρατηγικές πωλήσεων με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη

Εισέρχεστε σε μια νέα αγορά ή θέλετε να επεκτείνετε την πελατειακή σας βάση; Τα φωνητικά ρομπότ AI είναι ο τέλειος τρόπος για να ξεκινήσετε εξερχόμενες καμπάνιες πωλήσεων μεγάλης κλίμακας. Ωστόσο, δεν είναι όλες οι βιομηχανίες και τα προϊόντα κατάλληλα για προβολή πωλήσεων AI. Οι κάθετοι κλάδοι B2B υψηλής αφής, όπου η προσωπική επαφή είναι το κλειδί και τα μεγέθη των συμφωνιών είναι μεγάλα, συνήθως δεν είναι κατάλληλοι υποψήφιοι για αυτούς τους αυτοματισμούς.

Οφέλη της τεχνητής νοημοσύνης στο ηλεκτρονικό εμπόριο

  • Αυξημένη απόδοση: Η αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών βελτιστοποιεί τις λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Βελτιωμένη αφοσίωση πελατών: Η εξατομίκευση που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την εμπειρία αγορών. Το 38% των καταναλωτών εκτιμά την τεχνητή νοημοσύνη για την παροχή εξατομικευμένων συστάσεων, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες επαναλαμβανόμενες αγορές και διατήρηση πελατών
  • Εξοικονόμηση κόστους: Η μείωση της χειρωνακτικής παρέμβασης μειώνει το λειτουργικό κόστος
  • Επεκτασιμότητα: Ο αυτοματισμός επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χειρίζονται αποτελεσματικά μεγάλο όγκο ερωτήσεων και συναλλαγών πελατών. Η παγκόσμια αγορά AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο προβλέπεται να αυξηθεί από 5,79 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 σε 50,98 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2033, αντανακλώντας την αυξανόμενη εξάρτηση από την AI για την υποστήριξη επεκτεινόμενων λειτουργιών

Προκλήσεις της υιοθέτησης αυτοματισμού

Ενώ η τεχνητή νοημοσύνη και η ρομποτική προσφέρουν αναμφίβολα σημαντικά οφέλη, η εφαρμογή τους σίγουρα δεν είναι χωρίς προκλήσεις:

  • Αρχικό κόστος: Πολλές εφαρμογές AI τρέχουν σε κορυφαία υποδομή, ιδιαίτερα GPU, γεγονός που αυξάνει την αρχική επένδυση
  • Πολυπλοκότητα ενσωμάτωσης: Οι επιχειρήσεις ενδέχεται να δυσκολευτούν να ενσωματώσουν λύσεις AI με υπάρχοντα συστήματα
  • Περιορισμοί ανθρώπινης νοημοσύνης: Η τεχνητή νοημοσύνη ενισχύει αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως την ανθρώπινη διαίσθηση και δημιουργικότητα
  • Ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο των δεδομένων: Οι εταιρείες πρέπει να διασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων

Ηθικοί προβληματισμοί

Ωστόσο, δεν είναι όλα ρόδινα όσον αφορά τον αυτοματισμό του ηλεκτρονικού εμπορίου με χρήση AI. Αυτές οι τεχνολογίες σίγουρα μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την εμπειρία των πελατών και τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, αλλά κινδυνεύουν επίσης να παραβιάσουν το απόρρητο και την αυτονομία των χρηστών εάν δεν διαχειριστούν προσεκτικά.

Τα φωνητικά ρομπότ ενδέχεται να συλλέγουν ευαίσθητα φωνητικά δεδομένα ή ακόμη και να συλλέγουν ακούσια προσωπικά δεδομένα, απαιτώντας αυστηρές πρακτικές προστασίας δεδομένων και διαφανείς μηχανισμούς συγκατάθεσης. Η σημασιολογική αναζήτηση, ενώ βελτιώνει τη συνάφεια, μπορεί ακούσια να ενισχύσει τις προκαταλήψεις εάν εκπαιδευτεί σε παραμορφωμένα σύνολα δεδομένων.

Η ηθική ανάπτυξη απαιτεί υπευθυνότητα, δικαιοσύνη και σχεδιασμό με επίκεντρο τον χρήστη, διασφαλίζοντας ότι η αυτοματοποίηση εξυπηρετεί τους πελάτες χωρίς να εκμεταλλεύεται τα δεδομένα τους ή να περιορίζει τις επιλογές τους.

Παραδείγματα αυτοματισμού ηλεκτρονικού εμπορίου

  • Φωνητικά ρομπότ AI: Οι πελάτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και στην έρευνα αγοράς ή ακόμα και οι τράπεζες και η ηλεκτρική ενέργεια και το φυσικό αέριο χρησιμοποιούν με επιτυχία τα φωνητικά bots μας για να αυτοματοποιήσουν εξερχόμενες καμπάνιες ή σενάρια εισερχόμενης υποστήριξης. Για παράδειγμα, ένα κορυφαίο τσεχικό ηλεκτρονικό κατάστημα υποδημάτων χρησιμοποιεί τους εισερχόμενους φωνητικούς πράκτορες της Semantee για να προσφέρει βασική υποστήριξη πελατών σε ώρες εκτός γραφείου. Οι πράκτορες έχουν πρόσβαση σε ολόκληρη τη βάση δεδομένων προϊόντων και επομένως μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις πελατών όπως “ποια παπούτσια είναι κατάλληλα για ένα ευρύ πόδι” και ακόμη και να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με την παρακολούθηση παραγγελιών, μεταξύ άλλων. Αυτό δίνει στο κατάστημα επιπλέον 16 ώρες την ημέρα, όπου οι πελάτες μπορούν να απαντήσουν σε ορισμένες ερωτήσεις και τα προϊόντα μπορούν να πωληθούν.
  • Ρομποτική της Amazon στις αποθήκες: Χρησιμοποιήστε ρομπότ που βασίζονται σε AI για την εκπλήρωση παραγγελιών.
  • Μηχανές συστάσεων με τεχνολογία AI: Το Netflix και η Amazon εξατομικεύουν το περιεχόμενο με βάση τη συμπεριφορά των πελατών.
  • Chatbots σε εφαρμογές για κινητά: Τα chatbots AI βοηθούν τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας την ανάγκη για ζωντανούς πράκτορες.
amazon warehouse

Source: Supercarblondie.com / Amazon

Συμπέρασμα

Το μέλλον της εργασίας διαμορφώνεται όλο και περισσότερο από την τεχνητή νοημοσύνη, τα ρομπότ και τον αυτοματισμό, ιδίως στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η τεχνητή νοημοσύνη και το μέλλον της εργασίας συμβαδίζουν, καθώς οι επιχειρήσεις στρέφονται προς αυτοματοποιημένες διαδικασίες για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας, τη μείωση των επαναλαμβανόμενων εργασιών και την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών. Πλατφόρμες όπως η Semantee παρέχουν λύσεις με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη που φέρνουν επανάσταση στην εξυπηρέτηση πελατών, τον αυτοματισμό μάρκετινγκ και τις λειτουργίες, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε ένα εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο. Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη και ο αυτοματισμός συνεχίζουν να εξελίσσονται, η υιοθέτηση αυτών των τεχνολογιών θα είναι απαραίτητη για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι ο αυτοματισμός ηλεκτρονικού εμπορίου και πώς λειτουργεί το 2025;

Η αυτοματοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στη σημερινή εποχή αναφέρεται στη χρήση γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, μεγάλων γλωσσικών μοντέλων και ρομποτικής αυτοματοποίησης διαδικασιών για τον εξορθολογισμό των διαδικτυακών επιχειρηματικών λειτουργιών, τη μείωση των χειρωνακτικών εργασιών και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν την αυτοματοποίηση για εξυπηρέτηση πελατών, πωλήσεις, μάρκετινγκ και ανάλυση δεδομένων.

Τα chatbots και τα φωνητικά bot που λειτουργούν με AI χειρίζονται τα ερωτήματα των πελατών, μειώνοντας τους χρόνους απόκρισης και ενισχύοντας την ικανοποίηση των πελατών. Προηγμένα εργαλεία σημασιολογικής αναζήτησης και κατηγοριοποίησης, αυτοματοποιούν την επεξεργασία εισερχόμενων email, τη δρομολόγηση και τη δημιουργία απόκρισης. Τα εργαλεία μάρκετινγκ που βασίζονται σε AI βελτιστοποιούν τις εξερχόμενες καμπάνιες, εξατομικεύουν τις προτάσεις και αναλύουν τη συμπεριφορά των πελατών.

Με την άνοδο των μοντέλων GenAI και των λύσεων που βασίζονται στο cloud, ο αυτοματισμός είναι πιο προσιτός, επεκτάσιμος και έξυπνος από ποτέ. Αυτός ο μετασχηματισμός επιτρέπει στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα, να μειώσουν το κόστος και να παρέχουν απρόσκοπτες εμπειρίες πελατών με ελάχιστη ανθρώπινη παρέμβαση.

 

Πώς να αυτοματοποιήσετε τον ιστότοπό σας ηλεκτρονικού εμπορίου;

Όταν αναζητάτε ευκαιρίες αυτοματοποίησης στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, εστιάστε σε ποιες διαδικασίες απαιτούν επαναλαμβανόμενες, χειροκίνητες εισροές και αναζητήστε αδιάκοπα εργαλεία που μπορεί να βοηθήσουν στην αυτοματοποίησή τους. Εξερευνήστε εργαλεία αυτοματισμού γενικής χρήσης, όπως το Zapier ή το Make για να συνδέσετε το κατάστημά σας με διάφορα συστήματα και να στείλετε ή να δημιουργήσετε δεδομένα μεταξύ τους. Αναζητήστε τι έχουν να προσφέρουν οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. για παράδειγμα, Shopify Ροή or WooCommerce Οι προσθήκες ενδέχεται να χειρίζονται εργασίες όπως ενημερώσεις αποθεμάτων ή εργασία με εγκαταλελειμμένα καροτσάκια. Τέλος, χρησιμοποιήστε φωνητικά bot AI ή chatbots, όπως το Semantee, είτε για να κλιμακώσετε τις καμπάνιες προσέγγισης είτε για να βελτιστοποιήσετε την εισερχόμενη εξυπηρέτηση πελατών.

Πώς λειτουργεί ο αυτοματισμός ηλεκτρονικού εμπορίου;

Η αυτοματοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιεί διάφορα εξωτερικά εργαλεία εκτός του ηλεκτρονικού σας καταστήματος για να χειριστεί επαναλαμβανόμενες εργασίες που αφαιρούν χρόνο από τους υπαλλήλους σας. Ο αυτοματισμός συνδέει διαφορετικά μέρη του καταστήματός σας, π.χ. ολοκλήρωση αγοράς, αγορές ή μάρκετινγκ, με λογισμικό από άλλους προμηθευτές που βοηθούν αυτά τα μέρη να λειτουργούν χωρίς χειροκίνητες εισόδους χρηστών. Ορισμένοι αυτοματισμοί βασίζονται σε κανόνες ή σκανδάλη, ενεργοποιώντας τους για λογαριασμό σας όταν συμβαίνει κάποιο συμβάν και άλλοι απλώς αντικαθιστούν τους ανθρώπους σε κάποιο μέρος της διαδικασίας.
Κοινή χρήση άρθρου
Ben Fistein
Ben Fistein
Co-Founder, Semantee

Ben is the co-founder of Semantee, a Czech AI startup focusing on semantic search, voicebots and audio transcriptions. Previously, Ben as a management consultant and manager at multiple international corporations, including HPE, KPMG and Visa.

Semantee
Αυτό το άρθρο είναι προσφορά του/της

Semantee

Semantee provides AI-powered conversational agents to automate outbound campaigns and enhance inbound customer communication.

Παρόμοια άρθρα
Ενισχύστε τις διαδικτυακές σας πωλήσεις με έναν προσαρμοσμένο μεταφραστή AI για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα
9 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τις διαδικτυακές σας πωλήσεις με έναν προσαρμοσμένο μεταφραστή AI για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Ο ιστότοπός σας ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να ξεπεράσει τα γλωσσικά εμπόδια και να συνδεθεί με ένα ευρύτερο κοινό εφαρμόζοντας έναν προσαρμοσμένο μεταφραστή AI. Προσαρμόζοντας τις μεταφράσεις ώστε να ταιριάζουν στο μοναδικό ύφος και branding του e-shop σας, όχι μόνο βελτιώνετε την αγοραστική εμπειρία, αλλά και ενισχύετε την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Ανακαλύψτε πώς […]

Jakub Absolon Jakub Absolon
CEO, ASAP-translation.com
Ανάγνωση άρθρου
Εργαλεία αυτοματισμού μάρκετινγκ AI: Ένας ολοκληρωμένος οδηγός επιτυχίας
14 λεπτά για ανάγνωση

Εργαλεία αυτοματισμού μάρκετινγκ AI: Ένας ολοκληρωμένος οδηγός επιτυχίας

Ο αυτοματισμός δεν είναι πλέον μόνο για κατασκευή. Αναδιαμορφώνει τις βιομηχανίες, εξορθολογίζει τις διαδικασίες και φέρνει επανάσταση στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Εάν θέλετε να παραμείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό και να ανεβάσετε την επωνυμία σας σε νέα ύψη, η υιοθέτηση αυτοματισμού που υποστηρίζεται από AI είναι ο παράγοντας αλλαγής παιχνιδιού που χρειάζεστε. Χωρίς αυτό, κινδυνεύετε να […]

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Ανάγνωση άρθρου
AI στον αυτοματισμό μάρκετινγκ
14 λεπτά για ανάγνωση

AI στον αυτοματισμό μάρκετινγκ

Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι πλέον απλώς μια λέξη-κλειδί· Αλλάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε, εργαζόμαστε και λειτουργούμε καθημερινά. Σήμερα, η τεχνητή νοημοσύνη είναι σχεδόν παντού και οι χρήστες της διαφέρουν σημαντικά σε ηλικία. Μας βοηθά με τη διδασκαλία των παιδιών για το σχολείο, τον προγραμματισμό διακοπών, την αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών, τη δημιουργία εξατομικευμένων καμπανιών και […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+