2 λεπτά για ανάγνωση

Το πλέγμα προφίλ Instagram ενδέχεται να αλλάξει

Είναι αυτό το τέλος των σχολαστικά επιμελημένων διατάξεων Instagram; Το Word λέει ότι τα πλέγματα προφίλ χρήστη μετατοπίζονται από την τετράγωνη μορφή σε κάθετη διάταξη.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το πλέγμα προφίλ Instagram ενδέχεται να αλλάξει
Πηγή: Depositphotos

Κοινωνικό δίκτυο, το Instagram φαίνεται να απομακρύνεται από τις κλασικές τετράγωνες μικρογραφίες στα προφίλ χρηστών, επιλέγοντας αντ ‘αυτού ένα κάθετο πλέγμα. Αυτή η αλλαγή, που επισημάνθηκε από τον επικεφαλής honcho του Instagram, Adam Mosseri, αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη έμφαση της πλατφόρμας στο περιεχόμενο βίντεο, ιδιαίτερα στο Reels. Ο Mosseri εκτιμά ότι η νέα μορφή πλέγματος ταιριάζει καλύτερα στις διαστάσεις των Reels και των κάθετων βίντεο, ανοίγοντας το δρόμο για μια πιο συνεπή παρουσίαση περιεχομένου.

Source: Lindsey Gamble

Τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

1. Αναθεώρηση οπτικής στρατηγικής: Η μετάβαση σε κάθετες μικρογραφίες απαιτεί επανεξέταση των στρατηγικών περιεχομένου. Ενώ η νέα μορφή μπορεί να προσφέρει περισσότερη ακίνητη περιουσία για κάθε εικόνα, ενισχύοντας ενδεχομένως την προβολή του προϊόντος, θα μπορούσε επίσης να σημαίνει επιστροφή στον πίνακα σχεδίασης σχετικά με τον τρόπο προβολής των προϊόντων στο πλέγμα προφίλ σας.
2. Το βίντεο βρίσκεται στο επίκεντρο: Η άφιξη του κάθετου πλέγματος, χέρι-χέρι με τους τροχούς, είναι πιθανό να αυξήσει τις προσδοκίες των χρηστών για περιεχόμενο βίντεο. Οι μάρκες που δεν έχουν ακόμη βουτήξει τα δάχτυλα των ποδιών τους στα νερά βίντεο μπορεί να θέλουν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να δώσουν προτεραιότητα σε αυτήν τη μορφή για να συμβαδίσουν με τον ανταγωνισμό.
3. Οπτικός αντίκτυπος: Εάν έχετε επενδύσει χρόνο στη δημιουργία ενός οπτικά συνεκτικού προφίλ Instagram, προετοιμαστείτε – αυτή η αλλαγή θα μπορούσε να βάλει εμπόδια στα έργα της τρέχουσας διάταξής σας. Για να διατηρήσετε την οπτική ελκυστικότητα, θα πρέπει να προσαρμοστείτε και να κάνετε αλλαγές.

Τούτου λεχθέντος, είμαστε ακόμα στη σφαίρα της κερδοσκοπίας. Καθώς βρίσκεται στη φάση δοκιμών, οτιδήποτε θα μπορούσε να αλλάξει. Όπως επισημαίνει η Lindsey Gamble, η οποία αποκάλυψε τα νέα σχετικά με τις προγραμματισμένες αλλαγές, υπάρχει ακόμα μια πιθανότητα οι πλατείες να παραμείνουν:

“Λαμβάνοντας υπόψη κάποια αρχικά σχόλια, το Instagram θα μπορούσε να τραβήξει την πρίζα στις δοκιμές ή να προσφέρει στους χρήστες την επιλογή μεταξύ της νέας ορθογώνιας μορφής και της παραδοσιακής”.

Παρ ‘όλα αυτά, η κίνηση του Instagram σηματοδοτεί σαφώς την αυξανόμενη εστίασή του στο περιεχόμενο βίντεο. Οι μάρκες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου θα έκαναν καλά να προβλέψουν αυτές τις αλλαγές και να προσαρμόσουν ανάλογα τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους για να διατηρήσουν μια ισχυρή οπτική παρουσία στην πλατφόρμα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+