2 λεπτά για ανάγνωση

Το πλέγμα προφίλ Instagram ενδέχεται να αλλάξει

Είναι αυτό το τέλος των σχολαστικά επιμελημένων διατάξεων Instagram; Το Word λέει ότι τα πλέγματα προφίλ χρήστη μετατοπίζονται από την τετράγωνη μορφή σε κάθετη διάταξη.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το πλέγμα προφίλ Instagram ενδέχεται να αλλάξει
Πηγή: Depositphotos

Κοινωνικό δίκτυο, το Instagram φαίνεται να απομακρύνεται από τις κλασικές τετράγωνες μικρογραφίες στα προφίλ χρηστών, επιλέγοντας αντ ‘αυτού ένα κάθετο πλέγμα. Αυτή η αλλαγή, που επισημάνθηκε από τον επικεφαλής honcho του Instagram, Adam Mosseri, αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη έμφαση της πλατφόρμας στο περιεχόμενο βίντεο, ιδιαίτερα στο Reels. Ο Mosseri εκτιμά ότι η νέα μορφή πλέγματος ταιριάζει καλύτερα στις διαστάσεις των Reels και των κάθετων βίντεο, ανοίγοντας το δρόμο για μια πιο συνεπή παρουσίαση περιεχομένου.

Source: Lindsey Gamble

Τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

1. Αναθεώρηση οπτικής στρατηγικής: Η μετάβαση σε κάθετες μικρογραφίες απαιτεί επανεξέταση των στρατηγικών περιεχομένου. Ενώ η νέα μορφή μπορεί να προσφέρει περισσότερη ακίνητη περιουσία για κάθε εικόνα, ενισχύοντας ενδεχομένως την προβολή του προϊόντος, θα μπορούσε επίσης να σημαίνει επιστροφή στον πίνακα σχεδίασης σχετικά με τον τρόπο προβολής των προϊόντων στο πλέγμα προφίλ σας.
2. Το βίντεο βρίσκεται στο επίκεντρο: Η άφιξη του κάθετου πλέγματος, χέρι-χέρι με τους τροχούς, είναι πιθανό να αυξήσει τις προσδοκίες των χρηστών για περιεχόμενο βίντεο. Οι μάρκες που δεν έχουν ακόμη βουτήξει τα δάχτυλα των ποδιών τους στα νερά βίντεο μπορεί να θέλουν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να δώσουν προτεραιότητα σε αυτήν τη μορφή για να συμβαδίσουν με τον ανταγωνισμό.
3. Οπτικός αντίκτυπος: Εάν έχετε επενδύσει χρόνο στη δημιουργία ενός οπτικά συνεκτικού προφίλ Instagram, προετοιμαστείτε – αυτή η αλλαγή θα μπορούσε να βάλει εμπόδια στα έργα της τρέχουσας διάταξής σας. Για να διατηρήσετε την οπτική ελκυστικότητα, θα πρέπει να προσαρμοστείτε και να κάνετε αλλαγές.

Τούτου λεχθέντος, είμαστε ακόμα στη σφαίρα της κερδοσκοπίας. Καθώς βρίσκεται στη φάση δοκιμών, οτιδήποτε θα μπορούσε να αλλάξει. Όπως επισημαίνει η Lindsey Gamble, η οποία αποκάλυψε τα νέα σχετικά με τις προγραμματισμένες αλλαγές, υπάρχει ακόμα μια πιθανότητα οι πλατείες να παραμείνουν:

“Λαμβάνοντας υπόψη κάποια αρχικά σχόλια, το Instagram θα μπορούσε να τραβήξει την πρίζα στις δοκιμές ή να προσφέρει στους χρήστες την επιλογή μεταξύ της νέας ορθογώνιας μορφής και της παραδοσιακής”.

Παρ ‘όλα αυτά, η κίνηση του Instagram σηματοδοτεί σαφώς την αυξανόμενη εστίασή του στο περιεχόμενο βίντεο. Οι μάρκες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου θα έκαναν καλά να προβλέψουν αυτές τις αλλαγές και να προσαρμόσουν ανάλογα τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους για να διατηρήσουν μια ισχυρή οπτική παρουσία στην πλατφόρμα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+