2 λεπτά για ανάγνωση

Το πλέγμα προφίλ Instagram ενδέχεται να αλλάξει

Είναι αυτό το τέλος των σχολαστικά επιμελημένων διατάξεων Instagram; Το Word λέει ότι τα πλέγματα προφίλ χρήστη μετατοπίζονται από την τετράγωνη μορφή σε κάθετη διάταξη.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το πλέγμα προφίλ Instagram ενδέχεται να αλλάξει
Πηγή: Depositphotos

Κοινωνικό δίκτυο, το Instagram φαίνεται να απομακρύνεται από τις κλασικές τετράγωνες μικρογραφίες στα προφίλ χρηστών, επιλέγοντας αντ ‘αυτού ένα κάθετο πλέγμα. Αυτή η αλλαγή, που επισημάνθηκε από τον επικεφαλής honcho του Instagram, Adam Mosseri, αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη έμφαση της πλατφόρμας στο περιεχόμενο βίντεο, ιδιαίτερα στο Reels. Ο Mosseri εκτιμά ότι η νέα μορφή πλέγματος ταιριάζει καλύτερα στις διαστάσεις των Reels και των κάθετων βίντεο, ανοίγοντας το δρόμο για μια πιο συνεπή παρουσίαση περιεχομένου.

Source: Lindsey Gamble

Τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

1. Αναθεώρηση οπτικής στρατηγικής: Η μετάβαση σε κάθετες μικρογραφίες απαιτεί επανεξέταση των στρατηγικών περιεχομένου. Ενώ η νέα μορφή μπορεί να προσφέρει περισσότερη ακίνητη περιουσία για κάθε εικόνα, ενισχύοντας ενδεχομένως την προβολή του προϊόντος, θα μπορούσε επίσης να σημαίνει επιστροφή στον πίνακα σχεδίασης σχετικά με τον τρόπο προβολής των προϊόντων στο πλέγμα προφίλ σας.
2. Το βίντεο βρίσκεται στο επίκεντρο: Η άφιξη του κάθετου πλέγματος, χέρι-χέρι με τους τροχούς, είναι πιθανό να αυξήσει τις προσδοκίες των χρηστών για περιεχόμενο βίντεο. Οι μάρκες που δεν έχουν ακόμη βουτήξει τα δάχτυλα των ποδιών τους στα νερά βίντεο μπορεί να θέλουν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να δώσουν προτεραιότητα σε αυτήν τη μορφή για να συμβαδίσουν με τον ανταγωνισμό.
3. Οπτικός αντίκτυπος: Εάν έχετε επενδύσει χρόνο στη δημιουργία ενός οπτικά συνεκτικού προφίλ Instagram, προετοιμαστείτε – αυτή η αλλαγή θα μπορούσε να βάλει εμπόδια στα έργα της τρέχουσας διάταξής σας. Για να διατηρήσετε την οπτική ελκυστικότητα, θα πρέπει να προσαρμοστείτε και να κάνετε αλλαγές.

Τούτου λεχθέντος, είμαστε ακόμα στη σφαίρα της κερδοσκοπίας. Καθώς βρίσκεται στη φάση δοκιμών, οτιδήποτε θα μπορούσε να αλλάξει. Όπως επισημαίνει η Lindsey Gamble, η οποία αποκάλυψε τα νέα σχετικά με τις προγραμματισμένες αλλαγές, υπάρχει ακόμα μια πιθανότητα οι πλατείες να παραμείνουν:

“Λαμβάνοντας υπόψη κάποια αρχικά σχόλια, το Instagram θα μπορούσε να τραβήξει την πρίζα στις δοκιμές ή να προσφέρει στους χρήστες την επιλογή μεταξύ της νέας ορθογώνιας μορφής και της παραδοσιακής”.

Παρ ‘όλα αυτά, η κίνηση του Instagram σηματοδοτεί σαφώς την αυξανόμενη εστίασή του στο περιεχόμενο βίντεο. Οι μάρκες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου θα έκαναν καλά να προβλέψουν αυτές τις αλλαγές και να προσαρμόσουν ανάλογα τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους για να διατηρήσουν μια ισχυρή οπτική παρουσία στην πλατφόρμα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+