
Το Adobe Express είναι ένα πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφιών και βίντεο. Χρησιμοποιείται κυρίως για τη δημιουργία οπτικών για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης , καθώς μπορεί να αυξήσει την ποιότητα της εικόνας, να τροποποιήσει τα χρώματα και να προσθέσει εφέ, μεταξύ άλλων. Το πρόσθετο TikTok Symphony Assistant περιλαμβάνεται πλέον στο πρόγραμμα, παρέχοντας πρόσβαση σε πάνω από ένα εκατομμύριο εγκεκριμένα τραγούδια από τον εμπορικό μουσικό κατάλογο του TikTok.
Το πρόσθετο Symphony Assistant παρέχει στους πελάτες της Adobe Express πρόσβαση στην εμπορική μουσική βιβλιοθήκη (CML) του TikTok, καθιστώντας απλή την ενσωμάτωση μουσικής σε ταινίες TikTok. Αυτή η σύνδεση παρέχει στους χρήστες ένα ευρύ φάσμα τραγουδιών και ήχων, καθιστώντας απλή την ενσωμάτωση δημοφιλούς μουσικής στο βίντεο TikTok.
Οι διαχειριστές των πλατφορμών κοινωνικών μέσων θα προτιμούσαν αυτό:
Πρόσβαση σε μια τεράστια μουσική βιβλιοθήκη
Με πάνω από ένα εκατομμύριο τραγούδια από ανερχόμενους και διάσημους καλλιτέχνες, μπορείτε εύκολα να επιλέξετε το τέλειο κομμάτι για να βελτιώσετε τις αναρτήσεις σας στο TikTok.
Απλοποιημένη άδεια χρήσης
Σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε μουσική σε βίντεο με γρήγορο και νόμιμο τρόπο.
Προηγμένα δημιουργικά εργαλεία
Εκτός από τη μουσική, το πρόσθετο Symphony Assistant περιλαμβάνει δημιουργικά πρότυπα, ταινίες και φωτογραφίες Adobe Stock και διάφορα εργαλεία επεξεργασίας.
Οδηγός έναρξης TikTok
Το Symphony Assistant παρέχει καθοδήγηση σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές και συμβουλές για επιτυχία στο TikTok. Οι χρήστες μπορούν να ανακαλύψουν δημοφιλείς μουσικές και δημιουργικές τάσεις σχετικές με την περιοχή ή την αγορά τους, οι οποίες μπορούν να τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν ελκυστικό και σχετικό περιεχόμενο.
Έρευνα και πληροφορίες
Ο οδηγός αναλύει τις πιο επιτυχημένες διαφημίσεις και hashtag. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική περιεχομένου σας. Για παράδειγμα, ο προαναφερθείς Pedro πιθανότατα θα εμφανιζόταν στις συστάσεις.
Δημιουργική έμπνευση
Αυτή η λειτουργία μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία ιδεών περιεχομένου με βάση τις τρέχουσες τάσεις για να ξεπεραστούν τα δημιουργικά εμπόδια.
Η κίνηση σηματοδοτεί επίσης την επίσημη αναγνώριση της Adobe ως δημιουργικού συνεργάτη του TikTok, ενισχύοντας τη συνεργασία μεταξύ TikTok και Adobe για να παρέχει στους δημιουργούς ισχυρά εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου.