
Η στρατηγική Anti-SNARF του BuzzFeed
Το BuzzFeed ξεκίνησε το BFisland ως τη μεγάλης κλίμακας είσοδό του στην κοινωνική δικτύωση μέσω διαδραστικής αφήγησης και νέων μεθόδων ανάπτυξης περιεχομένου. Οι λεπτομέρειες ανάπτυξης της πλατφόρμας παραμένουν άγνωστες, αν και το BuzzFeed επιβεβαίωσε ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα χρησιμεύσει ως βασικό στοιχείο για τους χρήστες που πλοηγούνται στην πλατφόρμα.
Ο Jonah Peretti, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του BuzzFeed, ανακοίνωσε το σχέδιο άμεσης δράσης του για να μεταμορφώσει το τοπίο του διαδικτύου, στοχεύοντας συγκεκριμένα στο πρόβλημα SNARF που μαστίζει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το SNARF – το οποίο σημαίνει Stakes / Novelty / Anger / Retention / Fear – αντιπροσωπεύει τον τύπο περιεχομένου που προκύπτει όταν οι πλατφόρμες βελτιστοποιούν τη μέγιστη αφοσίωση μέσω αλγορίθμων AI.
Ο Peretti επέκρινε το TikTok και τη Meta ειδικά για τα συστήματα που βασίζονται σε αλγόριθμους, τα οποία ισχυρίζεται ότι μεγιστοποιούν τις μετρήσεις αφοσίωσης εις βάρος της ευημερίας των χρηστών.
Η υβριδική μέθοδος επιμέλειας περιεχομένου της πλατφόρμας του BuzzFeed ενσωματώνει τόσο την τεχνολογία AI όσο και την ανθρώπινη εποπτεία για τον έλεγχο περιεχομένου.

Source: Buzzfeed.com
Εφαρμογή AI
Η εταιρεία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία OpenAI πιο εκτεταμένα και θα αναπτύξει λειτουργίες AI για να ενισχύσει τον έλεγχο των χρηστών αντί να τον περιορίσει. Η προσέγγιση περιλαμβάνει υπηρεσίες παρακολούθησης τάσεων και φιλτραρίσματος περιεχομένου για τη διατήρηση της ψυχικής υγείας , διατηρώντας παράλληλα την αφοσίωση των χρηστών.
Τα σχόλια των χρηστών κατά την ανάπτυξη της πλατφόρμας θα πραγματοποιούνται μέσω σταδιακών σταδίων διάθεσης, ξεκινώντας με ένα σύστημα λίστας αναμονής και επιλέγοντας συμμετέχοντες στις δοκιμές χρηστών.
Το BuzzFeed υιοθετεί αυτή τη μεθοδική προσέγγιση για να αναπτύξει το εκλεπτυσμένο προϊόν του μέσω πραγματικών εμπειριών χρήστη. Το BuzzFeed αναπτύσσει αυτή την πρωτοβουλία εν μέσω μιας ζωτικής περιόδου μετά το κλείσιμο του BuzzFeed News το 2023 και αντιμετωπίζοντας δυσκολίες στην αγορά.
Η άνοδος των κοινωνικών πλατφορμών που εστιάζουν στην ευεξία
Η εταιρεία εντάσσεται στην Communia μαζί με τους Daylyy και Weare8 καθώς εργάζονται για τη δημιουργία πλατφορμών κοινωνικών μέσων που προωθούν θετικά περιβάλλοντα χρηστών.
Οι ενδιαφερόμενοι του ψηφιακού εμπορίου θα πρέπει να λάβουν υπόψη το BFisland , επειδή θα παρέχει κανάλια διανομής περιεχομένου μαζί με εργαλεία αφοσίωσης χρηστών που υποστηρίζονται από την αποδεδειγμένη ανάπτυξη ιογενούς περιεχομένου του BuzzFeed και την εμπειρία αλληλεπίδρασης κοινού.
Καθώς το χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας παραμένει άγνωστο, η κίνηση αντιπροσωπεύει μια σοβαρή προσπάθεια για την επίλυση θεμελιωδών προβλημάτων κοινωνικών μέσων. Εάν η πρωτοβουλία αυτή αποδειχθεί επιτυχής, θα θέσει νέα πρότυπα για τις ψηφιακές πλατφόρμες, ώστε να εξισορροπηθεί η συμμετοχή των χρηστών με την ευημερία των χρηστών.