3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
Πηγή: Buzzfeed.com/island

Η στρατηγική Anti-SNARF του BuzzFeed

Το BuzzFeed ξεκίνησε το BFisland ως τη μεγάλης κλίμακας είσοδό του στην κοινωνική δικτύωση μέσω διαδραστικής αφήγησης και νέων μεθόδων ανάπτυξης περιεχομένου. Οι λεπτομέρειες ανάπτυξης της πλατφόρμας παραμένουν άγνωστες, αν και το BuzzFeed επιβεβαίωσε ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα χρησιμεύσει ως βασικό στοιχείο για τους χρήστες που πλοηγούνται στην πλατφόρμα.

Ο Jonah Peretti, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του BuzzFeed, ανακοίνωσε το σχέδιο άμεσης δράσης του για να μεταμορφώσει το τοπίο του διαδικτύου, στοχεύοντας συγκεκριμένα στο πρόβλημα SNARF που μαστίζει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το SNARF – το οποίο σημαίνει Stakes / Novelty / Anger / Retention / Fear – αντιπροσωπεύει τον τύπο περιεχομένου που προκύπτει όταν οι πλατφόρμες βελτιστοποιούν τη μέγιστη αφοσίωση μέσω αλγορίθμων AI.

Ο Peretti επέκρινε το TikTok και τη Meta ειδικά για τα συστήματα που βασίζονται σε αλγόριθμους, τα οποία ισχυρίζεται ότι μεγιστοποιούν τις μετρήσεις αφοσίωσης εις βάρος της ευημερίας των χρηστών.

Η υβριδική μέθοδος επιμέλειας περιεχομένου της πλατφόρμας του BuzzFeed ενσωματώνει τόσο την τεχνολογία AI όσο και την ανθρώπινη εποπτεία για τον έλεγχο περιεχομένου.

Buzfeed SNARF

Source: Buzzfeed.com

Εφαρμογή AI

Η εταιρεία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία OpenAI πιο εκτεταμένα και θα αναπτύξει λειτουργίες AI για να ενισχύσει τον έλεγχο των χρηστών αντί να τον περιορίσει. Η προσέγγιση περιλαμβάνει υπηρεσίες παρακολούθησης τάσεων και φιλτραρίσματος περιεχομένου για τη διατήρηση της ψυχικής υγείας , διατηρώντας παράλληλα την αφοσίωση των χρηστών.

Τα σχόλια των χρηστών κατά την ανάπτυξη της πλατφόρμας θα πραγματοποιούνται μέσω σταδιακών σταδίων διάθεσης, ξεκινώντας με ένα σύστημα λίστας αναμονής και επιλέγοντας συμμετέχοντες στις δοκιμές χρηστών.

Το BuzzFeed υιοθετεί αυτή τη μεθοδική προσέγγιση για να αναπτύξει το εκλεπτυσμένο προϊόν του μέσω πραγματικών εμπειριών χρήστη. Το BuzzFeed αναπτύσσει αυτή την πρωτοβουλία εν μέσω μιας ζωτικής περιόδου μετά το κλείσιμο του BuzzFeed News το 2023 και αντιμετωπίζοντας δυσκολίες στην αγορά.

Η άνοδος των κοινωνικών πλατφορμών που εστιάζουν στην ευεξία

Η εταιρεία εντάσσεται στην Communia μαζί με τους Daylyy και Weare8 καθώς εργάζονται για τη δημιουργία πλατφορμών κοινωνικών μέσων που προωθούν θετικά περιβάλλοντα χρηστών.

Οι ενδιαφερόμενοι του ψηφιακού εμπορίου θα πρέπει να λάβουν υπόψη το BFisland , επειδή θα παρέχει κανάλια διανομής περιεχομένου μαζί με εργαλεία αφοσίωσης χρηστών που υποστηρίζονται από την αποδεδειγμένη ανάπτυξη ιογενούς περιεχομένου του BuzzFeed και την εμπειρία αλληλεπίδρασης κοινού.

Καθώς το χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας παραμένει άγνωστο, η κίνηση αντιπροσωπεύει μια σοβαρή προσπάθεια για την επίλυση θεμελιωδών προβλημάτων κοινωνικών μέσων. Εάν η πρωτοβουλία αυτή αποδειχθεί επιτυχής, θα θέσει νέα πρότυπα για τις ψηφιακές πλατφόρμες, ώστε να εξισορροπηθεί η συμμετοχή των χρηστών με την ευημερία των χρηστών.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Γιατί η Shein υποβάλλει κρυφά την IPO της;
4 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί η Shein υποβάλλει κρυφά την IPO της;

Μετά από αποτυχημένες προσπάθειες στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, ο γίγαντας της γρήγορης μόδας υιοθετεί μια άνευ προηγουμένου προσέγγιση για να βγει στο χρηματιστήριο. Να γιατί έχει σημασία για ολόκληρο τον κλάδο λιανικής.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Amazon δημιούργησε τη δική της μονάδα εγκλήματος – εδώ είναι τα αποτελέσματα
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Amazon δημιούργησε τη δική της μονάδα εγκλήματος – εδώ είναι τα αποτελέσματα

Πρώην πράκτορες του FBI, ομοσπονδιακοί εισαγγελείς και αξιωματικοί πληροφοριών εργάζονται τώρα στην Amazon. Η αποστολή τους; Κυνηγήστε εγκληματίες που πωλούν ψεύτικα προϊόντα. Και κερδίζουν.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο

Όλοι γνωρίζουν τον Vinted για την αγορά και πώληση ρούχων, αλλά λίγοι συνειδητοποιούν πώς αυτή η λιθουανική startup έγινε ένας γίγαντας 12,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ενώ παραμένουν ιδιωτικοί, έχουν δημιουργήσει μία από τις μεγαλύτερες ιστορίες επιτυχίας ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και το ταξίδι ανάπτυξής τους μπορεί να σας εκπλήξει.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU