2 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Trends παίρνει ένα makeover: Νέες δυνατότητες για να κάνει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο SEO ακόμα καλύτερο

Πολλές αλλαγές έχουν γίνει στο Google Trends, το οποίο είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για ειδικούς μάρκετινγκ και SEO. Η νέα έκδοση διαθέτει καλύτερα εργαλεία που σας δίνουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις τάσεις αναζήτησης. Οι χρήστες μπορούν πλέον να λαμβάνουν αλλαγές στα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που τους επιτρέπει να κάνουν πιο ακριβή και ενημερωμένη ανάλυση τάσεων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Google Trends παίρνει ένα makeover: Νέες δυνατότητες για να κάνει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο SEO ακόμα καλύτερο
Πηγή: Depositphotos

Η νέα έκδοση διαθέτει καλύτερα εργαλεία που σας δίνουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις τάσεις αναζήτησης. Οι χρήστες μπορούν πλέον να λαμβάνουν αλλαγές στα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που τους επιτρέπει να κάνουν πιο ακριβή και ενημερωμένη ανάλυση τάσεων.

Η γεωγραφική κάλυψη του εργαλείου έχει αυξηθεί, διευκολύνοντας τους χρήστες να εξετάσουν τις τάσεις αναζήτησης σε συγκεκριμένες πόλεις και περιοχές. Το Google Trends περιλαμβάνει πλέον πληροφορίες από πολλούς ιστότοπους Google, όπως το YouTube και οι Αγορές Google, δίνοντάς σας μια πληρέστερη εικόνα του τρόπου συμπεριφοράς των χρηστών στο διαδίκτυο.

Η διεπαφή έχει επανασχεδιαστεί για να διευκολύνει τους χρήστες να βρουν το δρόμο τους και να κατανοήσουν τα δεδομένα. Η πλατφόρμα παρέχει επίσης στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους όρους που αναζητούν, γεγονός που τους βοηθά να κατανοήσουν τι προκαλεί ορισμένες τάσεις.

Source: Google Trends

Με αυτές τις αλλαγές, το Google Trends είναι πλέον ένα ακόμη πιο χρήσιμο εργαλείο για επιχειρήσεις και εμπόρους που θέλουν να βελτιώσουν την προβολή τους στο διαδίκτυο και τις στρατηγικές περιεχομένου. Η πλατφόρμα προσφέρει τώρα:

  • πιο έγκαιρη ανάλυση δεδομένων
  • Δυνατότητες σύγκρισης πολλαπλών ερωτημάτων
  • Βελτιωμένες επιλογές εξαγωγών – ανοίγοντας νέους δρόμους για τη δημιουργία πληροφοριών και την παρακολούθηση των τάσεων

Καθώς οι χρήστες εξοικειώνονται με την επανασχεδιασμένη διεπαφή, τα σχόλιά τους, ειδικά όσον αφορά συγκεκριμένα χαρακτηριστικά όπως η επιλογή τάσης ανά κατηγορία, ενδέχεται να επηρεάσουν μελλοντικές επαναλήψεις του εργαλείου.

Η συνεχής ανάπτυξη του Trends από την Google υπογραμμίζει την αφοσίωσή της στην παροχή ενημερωμένων και αξιοποιήσιμων πληροφοριών σχετικά με τα μοτίβα αναζήτησης και τη δυναμική του δημόσιου συμφέροντος. Αυτή η δέσμευση διασφαλίζει ότι το Google Trends παραμένει ένα κρίσιμο εργαλείο για την κατανόηση και την αξιοποίηση της διαδικτυακής συμπεριφοράς σε διάφορα επαγγελματικά περιβάλλοντα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+