3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη - σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
Πηγή: Depositphotos

Γιατί είναι σημαντικό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Αυτή η επέκταση παρουσιάζει τόσο μια πρόκληση όσο και μια ευκαιρία για τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές. Η συμπεριφορά και οι προσδοκίες των καταναλωτών ενδέχεται να επηρεαστούν σε μεγάλο βαθμό από την ενσωμάτωση της Meta AI με το Facebook, το Instagram, το WhatsApp και το Messenger – πλατφόρμες που πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν επί του παρόντος για την αφοσίωση των πελατών.

700 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν ήδη ένα εργαλείο που μπορεί να αναζητήσει προϊόντα, να απαντήσει σε ερωτήσεις και να συλλέξει πληροφορίες χωρίς να εγκαταλείψει τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων τους, οι λιανοπωλητές πρέπει να δώσουν προσοχή.

Χαρακτηριστικά που είναι σημαντικά για τους διαδικτυακούς πωλητές

Η λειτουργία συνομιλίας σε έξι γλώσσες είναι το πρώτο βήμα στην ευρωπαϊκή ανάπτυξη. Μέσω ενός εικονιδίου μπλε κύκλου στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων τους, οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Meta AI, το οποίο θα τους επιτρέψει να:

  • Ζητήστε προτάσεις προϊόντων απευθείας στην εφαρμογή
  • Ερευνήστε τις αποφάσεις αγοράς χωρίς να αφήσετε συνομιλίες
  • Καλέστε το Meta AI σε ομαδικές συνομιλίες χρησιμοποιώντας το “@MetaAI” για συνεργατικές αποφάσεις αγορών
  • Ανακαλύψτε περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων αναρτήσεων και τροχών που σχετίζονται με προϊόντα

Επειδή το Meta AI μπορεί να ανακτήσει σχετικές αναρτήσεις με βάση ερωτήματα χρηστών, η δυνατότητα ανακάλυψης περιεχομένου μπορεί να είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους λιανοπωλητές που επενδύουν στο οργανικό μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.

Προετοιμασία της επιχείρησής σας

Αν και το πλήρες αποτέλεσμα είναι ακόμα άγνωστο, ορισμένοι από τους διαδικτυακούς εμπόρους πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται μερικές τακτικές:

  • Κάντε το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πιο ανιχνεύσιμο από AI – οι σαφείς περιγραφές προϊόντων και τα κατηγορηματικά hashtag μπορεί να βοηθήσουν το Meta AI να εμφανίσει τις προσφορές σας όταν είναι σχετικές
  • Παρακολουθήστε τα ερωτήματα εξυπηρέτησης πελατών – οι πελάτες ενδέχεται να ξεκινήσουν την αντιμετώπιση προβλημάτων με το Meta AI πριν έρθουν σε επαφή με το προσωπικό υποστήριξής σας, γεγονός που θα μπορούσε να αλλάξει τα είδη των ερωτημάτων που απαντώνται από ανθρώπινους πράκτορες.
  • Εξετάστε τις εμπειρίες ομαδικών αγορών – με τη λειτουργία ομαδικής συνομιλίας του Meta AI, οι συνεργατικές αγορές θα μπορούσαν να γίνουν πιο συνηθισμένες – κάτι που οι λιανοπωλητές θα μπορούσαν να επωφεληθούν με ομαδικές εκπτώσεις ή προγράμματα παραπομπής

Σύμφωνα με τη Meta, αυτή η κυκλοφορία είναι «το πρώτο βήμα» για την εισαγωγή πρόσθετων λειτουργιών AI στην Ευρώπη. Ενδέχεται να ακολουθήσουν λειτουργίες που προσφέρονται αυτήν τη στιγμή στις ΗΠΑ, όπως εξατομίκευση και πιο δημιουργικά εργαλεία.

Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν περιορισμένο χρόνο στη διάθεσή τους για να κατανοήσουν και να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες προτού αυτές ριζωθούν, καθώς οι ευρωπαίοι καταναλωτές αρχίζουν να πειραματίζονται με αυτό το εργαλείο.  Οι πελάτες μπορεί να διαπιστώσουν ότι τα ποσοστά αφοσίωσης και μετατροπής βελτιώνονται σημαντικά εάν αυτά τα νέα μοτίβα αλληλεπίδρασης ενσωματωθούν επιτυχώς στην ψηφιακή στρατηγική τους.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge