3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη - σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
Πηγή: Depositphotos

Γιατί είναι σημαντικό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Αυτή η επέκταση παρουσιάζει τόσο μια πρόκληση όσο και μια ευκαιρία για τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές. Η συμπεριφορά και οι προσδοκίες των καταναλωτών ενδέχεται να επηρεαστούν σε μεγάλο βαθμό από την ενσωμάτωση της Meta AI με το Facebook, το Instagram, το WhatsApp και το Messenger – πλατφόρμες που πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν επί του παρόντος για την αφοσίωση των πελατών.

700 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν ήδη ένα εργαλείο που μπορεί να αναζητήσει προϊόντα, να απαντήσει σε ερωτήσεις και να συλλέξει πληροφορίες χωρίς να εγκαταλείψει τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων τους, οι λιανοπωλητές πρέπει να δώσουν προσοχή.

Χαρακτηριστικά που είναι σημαντικά για τους διαδικτυακούς πωλητές

Η λειτουργία συνομιλίας σε έξι γλώσσες είναι το πρώτο βήμα στην ευρωπαϊκή ανάπτυξη. Μέσω ενός εικονιδίου μπλε κύκλου στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων τους, οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Meta AI, το οποίο θα τους επιτρέψει να:

  • Ζητήστε προτάσεις προϊόντων απευθείας στην εφαρμογή
  • Ερευνήστε τις αποφάσεις αγοράς χωρίς να αφήσετε συνομιλίες
  • Καλέστε το Meta AI σε ομαδικές συνομιλίες χρησιμοποιώντας το “@MetaAI” για συνεργατικές αποφάσεις αγορών
  • Ανακαλύψτε περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων αναρτήσεων και τροχών που σχετίζονται με προϊόντα

Επειδή το Meta AI μπορεί να ανακτήσει σχετικές αναρτήσεις με βάση ερωτήματα χρηστών, η δυνατότητα ανακάλυψης περιεχομένου μπορεί να είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους λιανοπωλητές που επενδύουν στο οργανικό μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.

Προετοιμασία της επιχείρησής σας

Αν και το πλήρες αποτέλεσμα είναι ακόμα άγνωστο, ορισμένοι από τους διαδικτυακούς εμπόρους πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται μερικές τακτικές:

  • Κάντε το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πιο ανιχνεύσιμο από AI – οι σαφείς περιγραφές προϊόντων και τα κατηγορηματικά hashtag μπορεί να βοηθήσουν το Meta AI να εμφανίσει τις προσφορές σας όταν είναι σχετικές
  • Παρακολουθήστε τα ερωτήματα εξυπηρέτησης πελατών – οι πελάτες ενδέχεται να ξεκινήσουν την αντιμετώπιση προβλημάτων με το Meta AI πριν έρθουν σε επαφή με το προσωπικό υποστήριξής σας, γεγονός που θα μπορούσε να αλλάξει τα είδη των ερωτημάτων που απαντώνται από ανθρώπινους πράκτορες.
  • Εξετάστε τις εμπειρίες ομαδικών αγορών – με τη λειτουργία ομαδικής συνομιλίας του Meta AI, οι συνεργατικές αγορές θα μπορούσαν να γίνουν πιο συνηθισμένες – κάτι που οι λιανοπωλητές θα μπορούσαν να επωφεληθούν με ομαδικές εκπτώσεις ή προγράμματα παραπομπής

Σύμφωνα με τη Meta, αυτή η κυκλοφορία είναι «το πρώτο βήμα» για την εισαγωγή πρόσθετων λειτουργιών AI στην Ευρώπη. Ενδέχεται να ακολουθήσουν λειτουργίες που προσφέρονται αυτήν τη στιγμή στις ΗΠΑ, όπως εξατομίκευση και πιο δημιουργικά εργαλεία.

Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν περιορισμένο χρόνο στη διάθεσή τους για να κατανοήσουν και να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες προτού αυτές ριζωθούν, καθώς οι ευρωπαίοι καταναλωτές αρχίζουν να πειραματίζονται με αυτό το εργαλείο.  Οι πελάτες μπορεί να διαπιστώσουν ότι τα ποσοστά αφοσίωσης και μετατροπής βελτιώνονται σημαντικά εάν αυτά τα νέα μοτίβα αλληλεπίδρασης ενσωματωθούν επιτυχώς στην ψηφιακή στρατηγική τους.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU