3 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest παρουσιάζει νέες λειτουργίες για τα Χριστούγεννα

Το Pinterest κυκλοφόρησε ένα σύνολο νέων λειτουργιών που έχουν σχεδιαστεί για να απλοποιήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές και να ενισχύσουν τη θέση του στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ποιες ενημερώσεις σας περιμένουν στο Pinterest κατά τη διάρκεια των διακοπών;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Pinterest παρουσιάζει νέες λειτουργίες για τα Χριστούγεννα
Πηγή: Depositphotos

Εξατομικευμένες λίστες επιθυμιών αγορών Το Pinterest επιτρέπει πλέον στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται εξατομικευμένες λίστες επιθυμιών. Χάρη στη νέα λειτουργία γρήγορης αποθήκευσης, τα αποθηκευμένα pin από εμπνευσμένους οδηγούς δώρων ομαδοποιούνται απευθείας σε μια λίστα αγορών. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να επανεξετάσουν και να αγοράσουν απευθείας προϊόντα. Οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν την πιθανότητα οι χρήστες να επιστρέψουν στο Pinterest για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Αυτό συντομεύει τη διαδρομή από την ανακάλυψη προϊόντων έως την αγορά.

Καρτέλα “Εύρεση διακοπών” για εξατομικευμένες προτάσεις

Το Pinterest εισήγαγε μια πειραματική καρτέλα “Holiday Finds” που προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις δώρων με βάση τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις των χρηστών. Αυτό το νέο σύστημα προτάσεων παρέχει ιδέες δώρων προσαρμοσμένες στην αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών. Για τις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό το χαρακτηριστικό σημαίνει καλύτερη προβολή προϊόντων σε προσαρμοσμένες ροές χρηστών, γεγονός που θα μπορούσε να αυξήσει τις πωλήσεις και να φέρει στοχευμένη επισκεψιμότητα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Εγκρίσεις διασημοτήτων

Το Pinterest έχει δημιουργήσει πάνω από 1.000 οδηγούς δώρων σε 27 κατηγορίες, με σχεδόν 40.000 προϊόντα από δημοφιλείς μάρκες. Οι οδηγοί δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με διασημότητες, δημιουργούς και γνωστές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων εκδοτών όπως η Vogue, η Refinery29 και η GQ, οι οποίοι συνεισέφεραν τις αποκλειστικές συμβουλές διακοπών τους.

Το Pinterest δίνει έμφαση σε επιμελημένο περιεχόμενο και προτάσεις διασημοτήτων, με στόχο να ενισχύσει τη θέση του ως αξιόπιστη πηγή για τάσεις και συμβουλές αγορών.

Επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Αυτές οι καινοτομίες του Pinterest προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα στους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι νέες δυνατότητες υποστηρίζουν την ανακάλυψη προϊόντων μέσω ενός συνδυασμού εξατομικευμένων ροών, λιστών επιθυμιών και οδηγών, αυξάνοντας τις πιθανότητες των χρηστών να βρουν και να αγοράσουν ενδιαφέροντα αντικείμενα.

Το Pinterest απλοποιεί επίσης το ταξίδι του πελάτη, επιτρέποντας την άμεση αγορά αποθηκευμένων προϊόντων και την εύκολη πρόσβαση σε αγαπημένα αντικείμενα, συντομεύοντας τη διαδρομή από την αρχική ανακάλυψη προϊόντος έως την αγορά.

Επιπλέον, η πλατφόρμα συνεργάζεται εντατικά με διασημότητες και μάρκες για τη δημιουργία οδηγών δώρων, συνεχίζοντας να βασίζεται στην αξιοπιστία και τη δημοτικότητα του μάρκετινγκ επιρροής.

Έτσι, το Pinterest προσπαθεί να είναι όχι απλώς μια πλατφόρμα περιεχομένου, αλλά ένας ολοκληρωμένος προορισμός για αγορές διακοπών.

Για τις επωνυμίες και τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτά τα χαρακτηριστικά αντιπροσωπεύουν μια τρέχουσα ευκαιρία να αυξήσουν την προβολή και να επωφεληθούν από τον πυρετό αγορών σε μια πλατφόρμα γνωστή για την υψηλή αφοσίωση και πρόθεση των χρηστών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge