3 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest παρουσιάζει νέες λειτουργίες για τα Χριστούγεννα

Το Pinterest κυκλοφόρησε ένα σύνολο νέων λειτουργιών που έχουν σχεδιαστεί για να απλοποιήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές και να ενισχύσουν τη θέση του στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ποιες ενημερώσεις σας περιμένουν στο Pinterest κατά τη διάρκεια των διακοπών;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Pinterest παρουσιάζει νέες λειτουργίες για τα Χριστούγεννα
Πηγή: Depositphotos

Εξατομικευμένες λίστες επιθυμιών αγορών Το Pinterest επιτρέπει πλέον στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται εξατομικευμένες λίστες επιθυμιών. Χάρη στη νέα λειτουργία γρήγορης αποθήκευσης, τα αποθηκευμένα pin από εμπνευσμένους οδηγούς δώρων ομαδοποιούνται απευθείας σε μια λίστα αγορών. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να επανεξετάσουν και να αγοράσουν απευθείας προϊόντα. Οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν την πιθανότητα οι χρήστες να επιστρέψουν στο Pinterest για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Αυτό συντομεύει τη διαδρομή από την ανακάλυψη προϊόντων έως την αγορά.

Καρτέλα “Εύρεση διακοπών” για εξατομικευμένες προτάσεις

Το Pinterest εισήγαγε μια πειραματική καρτέλα “Holiday Finds” που προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις δώρων με βάση τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις των χρηστών. Αυτό το νέο σύστημα προτάσεων παρέχει ιδέες δώρων προσαρμοσμένες στην αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών. Για τις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό το χαρακτηριστικό σημαίνει καλύτερη προβολή προϊόντων σε προσαρμοσμένες ροές χρηστών, γεγονός που θα μπορούσε να αυξήσει τις πωλήσεις και να φέρει στοχευμένη επισκεψιμότητα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Εγκρίσεις διασημοτήτων

Το Pinterest έχει δημιουργήσει πάνω από 1.000 οδηγούς δώρων σε 27 κατηγορίες, με σχεδόν 40.000 προϊόντα από δημοφιλείς μάρκες. Οι οδηγοί δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με διασημότητες, δημιουργούς και γνωστές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων εκδοτών όπως η Vogue, η Refinery29 και η GQ, οι οποίοι συνεισέφεραν τις αποκλειστικές συμβουλές διακοπών τους.

Το Pinterest δίνει έμφαση σε επιμελημένο περιεχόμενο και προτάσεις διασημοτήτων, με στόχο να ενισχύσει τη θέση του ως αξιόπιστη πηγή για τάσεις και συμβουλές αγορών.

Επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Αυτές οι καινοτομίες του Pinterest προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα στους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι νέες δυνατότητες υποστηρίζουν την ανακάλυψη προϊόντων μέσω ενός συνδυασμού εξατομικευμένων ροών, λιστών επιθυμιών και οδηγών, αυξάνοντας τις πιθανότητες των χρηστών να βρουν και να αγοράσουν ενδιαφέροντα αντικείμενα.

Το Pinterest απλοποιεί επίσης το ταξίδι του πελάτη, επιτρέποντας την άμεση αγορά αποθηκευμένων προϊόντων και την εύκολη πρόσβαση σε αγαπημένα αντικείμενα, συντομεύοντας τη διαδρομή από την αρχική ανακάλυψη προϊόντος έως την αγορά.

Επιπλέον, η πλατφόρμα συνεργάζεται εντατικά με διασημότητες και μάρκες για τη δημιουργία οδηγών δώρων, συνεχίζοντας να βασίζεται στην αξιοπιστία και τη δημοτικότητα του μάρκετινγκ επιρροής.

Έτσι, το Pinterest προσπαθεί να είναι όχι απλώς μια πλατφόρμα περιεχομένου, αλλά ένας ολοκληρωμένος προορισμός για αγορές διακοπών.

Για τις επωνυμίες και τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτά τα χαρακτηριστικά αντιπροσωπεύουν μια τρέχουσα ευκαιρία να αυξήσουν την προβολή και να επωφεληθούν από τον πυρετό αγορών σε μια πλατφόρμα γνωστή για την υψηλή αφοσίωση και πρόθεση των χρηστών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+