3 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest παρουσιάζει νέες λειτουργίες για τα Χριστούγεννα

Το Pinterest κυκλοφόρησε ένα σύνολο νέων λειτουργιών που έχουν σχεδιαστεί για να απλοποιήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές και να ενισχύσουν τη θέση του στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ποιες ενημερώσεις σας περιμένουν στο Pinterest κατά τη διάρκεια των διακοπών;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Pinterest παρουσιάζει νέες λειτουργίες για τα Χριστούγεννα
Πηγή: Depositphotos

Εξατομικευμένες λίστες επιθυμιών αγορών Το Pinterest επιτρέπει πλέον στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται εξατομικευμένες λίστες επιθυμιών. Χάρη στη νέα λειτουργία γρήγορης αποθήκευσης, τα αποθηκευμένα pin από εμπνευσμένους οδηγούς δώρων ομαδοποιούνται απευθείας σε μια λίστα αγορών. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να επανεξετάσουν και να αγοράσουν απευθείας προϊόντα. Οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν την πιθανότητα οι χρήστες να επιστρέψουν στο Pinterest για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Αυτό συντομεύει τη διαδρομή από την ανακάλυψη προϊόντων έως την αγορά.

Καρτέλα “Εύρεση διακοπών” για εξατομικευμένες προτάσεις

Το Pinterest εισήγαγε μια πειραματική καρτέλα “Holiday Finds” που προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις δώρων με βάση τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις των χρηστών. Αυτό το νέο σύστημα προτάσεων παρέχει ιδέες δώρων προσαρμοσμένες στην αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών. Για τις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό το χαρακτηριστικό σημαίνει καλύτερη προβολή προϊόντων σε προσαρμοσμένες ροές χρηστών, γεγονός που θα μπορούσε να αυξήσει τις πωλήσεις και να φέρει στοχευμένη επισκεψιμότητα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Εγκρίσεις διασημοτήτων

Το Pinterest έχει δημιουργήσει πάνω από 1.000 οδηγούς δώρων σε 27 κατηγορίες, με σχεδόν 40.000 προϊόντα από δημοφιλείς μάρκες. Οι οδηγοί δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με διασημότητες, δημιουργούς και γνωστές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων εκδοτών όπως η Vogue, η Refinery29 και η GQ, οι οποίοι συνεισέφεραν τις αποκλειστικές συμβουλές διακοπών τους.

Το Pinterest δίνει έμφαση σε επιμελημένο περιεχόμενο και προτάσεις διασημοτήτων, με στόχο να ενισχύσει τη θέση του ως αξιόπιστη πηγή για τάσεις και συμβουλές αγορών.

Επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Αυτές οι καινοτομίες του Pinterest προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα στους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι νέες δυνατότητες υποστηρίζουν την ανακάλυψη προϊόντων μέσω ενός συνδυασμού εξατομικευμένων ροών, λιστών επιθυμιών και οδηγών, αυξάνοντας τις πιθανότητες των χρηστών να βρουν και να αγοράσουν ενδιαφέροντα αντικείμενα.

Το Pinterest απλοποιεί επίσης το ταξίδι του πελάτη, επιτρέποντας την άμεση αγορά αποθηκευμένων προϊόντων και την εύκολη πρόσβαση σε αγαπημένα αντικείμενα, συντομεύοντας τη διαδρομή από την αρχική ανακάλυψη προϊόντος έως την αγορά.

Επιπλέον, η πλατφόρμα συνεργάζεται εντατικά με διασημότητες και μάρκες για τη δημιουργία οδηγών δώρων, συνεχίζοντας να βασίζεται στην αξιοπιστία και τη δημοτικότητα του μάρκετινγκ επιρροής.

Έτσι, το Pinterest προσπαθεί να είναι όχι απλώς μια πλατφόρμα περιεχομένου, αλλά ένας ολοκληρωμένος προορισμός για αγορές διακοπών.

Για τις επωνυμίες και τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτά τα χαρακτηριστικά αντιπροσωπεύουν μια τρέχουσα ευκαιρία να αυξήσουν την προβολή και να επωφεληθούν από τον πυρετό αγορών σε μια πλατφόρμα γνωστή για την υψηλή αφοσίωση και πρόθεση των χρηστών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+