2 λεπτά για ανάγνωση

Το Recommerce αυξάνεται σε αριθμούς πωλήσεων και δημοτικότητα μεταξύ των καταναλωτών

Η λέξη recommerce ρίχνεται όλο και περισσότερο. Αναφέρεται στην πώληση καταναλωτικών αγαθών που κάποιος κατέχει ήδη - αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν, αλλά και μεταχειρισμένα ή μη τυλιγμένα προϊόντα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Recommerce αυξάνεται σε αριθμούς πωλήσεων και δημοτικότητα μεταξύ των καταναλωτών
Πηγή: Depositphotos

Η λέξη “recommerce” περιλαμβάνει επίσης την επισκευή, ανακαίνιση, ανακαίνιση ή ενοικίαση καταναλωτικών αγαθών. Εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 120 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2025. Μεγάλοι παίκτες όπως η Amazon έχουν επίσης πηδήξει στο μεταχειρισμένο συγκρότημα, και αποδίδει – έκαναν δισεκατομμύρια σε πωλήσεις πέρυσι.

Σύμφωνα με μελέτη της Cross-Border Commerce Europe σε συνεργασία με τη FedEx Express και την Poste Italiane, το recommerce πρόκειται να απογειωθεί. Το 2022/23, η ευρωπαϊκή αγορά recommerce άξιζε 94 δισεκατομμύρια ευρώ. Σήμερα αντιπροσωπεύει το 12,3% της συνολικής ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου. Αναμένεται να φθάσει το 14% τα επόμενα τρία χρόνια.

Source: Cbcommerce.eu

Στο κοινό αρέσουν τα μεταχειρισμένα προϊόντα

Η έρευνα δείχνει ότι έως και το 85% των αγοραστών αγόρασαν ή πούλησαν μεταχειρισμένα αγαθά τον τελευταίο χρόνο, με το 27% να το κάνει για πρώτη φορά. Έως και το 75% των συναλλαγών επανεμπορίου ανήκουν σε κατηγορίες εκτός ένδυσης. Αυτά περιλαμβάνουν ηλεκτρονικά είδη, έπιπλα, οικιακά και αθλητικά είδη, βιβλία, εξοπλισμό εξωτερικού χώρου και αυτοκίνητα. Το 76% των αγοραστών πιστεύει ότι το στίγμα που συνδέεται με την αγορά μεταχειρισμένων έχει μειωθεί. Αντίθετα, το 41% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι η αγορά μεταχειρισμένων αγαθών αποτελεί πλέον σύμβολο κύρους.

Σε πρόσφατη έρευνα στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, διαπιστώθηκε ότι τόσο περιβαλλοντικοί όσο και οικονομικοί λόγοι ευνοούν την αύξηση των πωλήσεων μεταχειρισμένων αγαθών. Περισσότεροι από τους μισούς αγοραστές (55%) παραδέχτηκαν ότι αγόρασαν μεταχειρισμένα προϊόντα λόγω της χαμηλότερης τιμής. Μόνο το 8% ανέφερε τη βιωσιμότητα ως λόγο αγοράς.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge