4 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube λανσάρει νέα στοιχεία ελέγχου διαφημίσεων και βελτιωμένα αναλυτικά στοιχεία

Η νέα ενημέρωση του YouTube εστιάζει στη βελτίωση της αλληλεπίδρασης των χρηστών, της διαφάνειας και της δημιουργίας εσόδων από δημιουργούς. Τα κανάλια θα μπορούν ακόμη και να αποκλείουν συγκεκριμένες κατηγορίες διαφημίσεων απευθείας στο YouTube Studio. Ορισμένες ενημερώσεις ενδέχεται επίσης να ωφελήσουν εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιούν μάρκετινγκ βίντεο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το YouTube λανσάρει νέα στοιχεία ελέγχου διαφημίσεων και βελτιωμένα αναλυτικά στοιχεία
Πηγή: Depositphotos

1. Αυτοκόλλητο δημοσκόπησης για σορτς

Το YouTube εισήγαγε μια νέα λειτουργία αυτοκόλλητων για Shorts που επιτρέπει στους δημιουργούς να προσθέτουν δημοσκοπήσεις απευθείας στο περιεχόμενό τους. Είναι ένας διαδραστικός τρόπος για να προσελκύσετε θεατές και να λάβετε άμεσα σχόλια ή απόψεις από τους ακόλουθούς σας. Μέχρι τώρα, οι δημοσκοπήσεις περιορίζονταν σε αναρτήσεις ή σχόλια βίντεο. Τώρα οι θεατές μπορούν απλά να ψηφίσουν, αυξάνοντας την αφοσίωση του καναλιού.

Με το Shorts να δημιουργεί εντυπωσιακές 70 δισεκατομμύρια προβολές καθημερινά, αυτή η λειτουργία μπορεί να είναι χρήσιμη για κανάλια που θέλουν να αυξήσουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Το YouTube ανακοίνωσε ότι αυτή η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους δημιουργούς εντός μιας εβδομάδας.

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι δημοσκοπήσεις μπορούν να αποτελέσουν ένα ισχυρό εργαλείο για τη συλλογή σχολίων πελατών σχετικά με τις προτιμήσεις προϊόντων, τη δοκιμή ιδεών μάρκετινγκ και την αύξηση της αφοσίωσης. Η ενσωμάτωσή τους στα Shorts μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την αφοσίωση και την προβολή της επωνυμίας.

2. Προβολή προβολών: Ανάλυση μορφής για καλύτερες πληροφορίες

Το YouTube εισήγαγε ένα νέο φίλτρο στην αναλυτική προβολή αναλυτικών στοιχείων. Οι δημιουργοί θα μπορούν να δουν πόσες προβολές δημιουργεί κάθε τύπος περιεχομένου, είτε πρόκειται για Shorts, βίντεο μεγάλης διάρκειας ή ζωντανές ροές. Αυτή η λειτουργία παρέχει μεγαλύτερη διαφάνεια όσον αφορά τις μορφές που προσεγγίζουν το κοινό. Αυτά είναι πολύτιμα σχόλια για την προσαρμογή της στρατηγικής περιεχομένου.

Εάν έχετε δυσκολευτεί στο παρελθόν με την αξιολόγηση διαφορετικών μορφών, το νέο φίλτρο μπορεί να σας βοηθήσει να αφαιρέσετε τα εμπόδια στη δημιουργία νέου περιεχομένου βίντεο.

Η παρακολούθηση των τύπων περιεχομένου που φέρνουν τις περισσότερες προβολές θα βοηθήσει τους εμπόρους ηλεκτρονικού εμπορίου να εστιάσουν τις προσπάθειές τους εκεί όπου δημιουργούν τη μεγαλύτερη αφοσίωση και έσοδα.



3. Οι στόχοι Super Chat συνδυάζουν παιχνιδοποίηση και δημιουργία εσόδων

Το YouTube πειραματίζεται με στόχους Super Chat. Είναι ένα παιχνιδοποιημένο χαρακτηριστικό που στοχεύει στην αύξηση της αφοσίωσης κατά τηδιάρκεια ζωντανών ροών και πρεμιέρων. Η νέα λειτουργία θα επιτρέπει στους δημιουργούς να θέτουν στόχους για τις συνεισφορές των θεατών. Εκείνοι που στέλνουν συνεισφορές θα λάβουν κάποια μορφή ανταμοιβής – αυξάνοντας έτσι το κίνητρο για συμμετοχή. Οι επωνυμίες που χρησιμοποιούν ζωντανές αγορές ή συνεργάζονται με influencers μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους στόχους Super Chat για να αυξήσουν την αφοσίωση κατά τη διάρκεια λανσαρίσματος νέων προϊόντων ή εκδηλώσεων πωλήσεων, οδηγώντας σε υψηλότερα έσοδα και αλληλεπιδράσεις.

4. Αποκλεισμός διαφημίσεων στο YouTube

Το YouTube προσφέρει πλέον την επιλογή αποκλεισμού συγκεκριμένων κατηγοριών διαφημίσεων σε επίπεδο καναλιού απευθείας στο YouTube Studio. Έτσι, οι δημιουργοί θα έχουν τον έλεγχο των τύπων διαφημίσεων που εμφανίζονται με το περιεχόμενό τους. Παρόλο που αυτή η λειτουργία ήταν ήδη διαθέσιμη μέσω του AdSense, η διαχείρισή της είναι πλέον ευκολότερη απευθείας στην πλατφόρμα YouTube.

Οι δημιουργοί προειδοποιούνται ότι ο περιορισμός των διαφημίσεων μπορεί να επηρεάσει τα έσοδά τους, αλλά αυτή η λειτουργία παρέχει μεγαλύτερο έλεγχο σχετικά με τις διαφημίσεις που εμφανίζονται.

Για παράδειγμα, οι επωνυμίες μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι διαφημίσεις από ανταγωνιστικά ή άσχετα προϊόντα δεν θα εμφανίζονται δίπλα στο περιεχόμενό τους. Αυτό τους δίνει την ευκαιρία να διατηρήσουν την ακεραιότητα της επωνυμίας και την εμπιστοσύνη του κοινού.

Οι τελευταίες ενημερώσεις του YouTube προσφέρουν νέους τρόπους για να αυξήσετε την αφοσίωση, να βελτιώσετε τις στρατηγικές περιεχομένου και να ενισχύσετε τη δημιουργία εσόδων. Χρησιμοποιώντας τις νέες δυνατότητες, οι επωνυμίες μπορούν να συνδεθούν καλύτερα με το κοινό τους και να βελτιστοποιήσουν τις προσπάθειές τους για μάρκετινγκ βίντεο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+