4 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube λανσάρει νέα στοιχεία ελέγχου διαφημίσεων και βελτιωμένα αναλυτικά στοιχεία

Η νέα ενημέρωση του YouTube εστιάζει στη βελτίωση της αλληλεπίδρασης των χρηστών, της διαφάνειας και της δημιουργίας εσόδων από δημιουργούς. Τα κανάλια θα μπορούν ακόμη και να αποκλείουν συγκεκριμένες κατηγορίες διαφημίσεων απευθείας στο YouTube Studio. Ορισμένες ενημερώσεις ενδέχεται επίσης να ωφελήσουν εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιούν μάρκετινγκ βίντεο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το YouTube λανσάρει νέα στοιχεία ελέγχου διαφημίσεων και βελτιωμένα αναλυτικά στοιχεία
Πηγή: Depositphotos

1. Αυτοκόλλητο δημοσκόπησης για σορτς

Το YouTube εισήγαγε μια νέα λειτουργία αυτοκόλλητων για Shorts που επιτρέπει στους δημιουργούς να προσθέτουν δημοσκοπήσεις απευθείας στο περιεχόμενό τους. Είναι ένας διαδραστικός τρόπος για να προσελκύσετε θεατές και να λάβετε άμεσα σχόλια ή απόψεις από τους ακόλουθούς σας. Μέχρι τώρα, οι δημοσκοπήσεις περιορίζονταν σε αναρτήσεις ή σχόλια βίντεο. Τώρα οι θεατές μπορούν απλά να ψηφίσουν, αυξάνοντας την αφοσίωση του καναλιού.

Με το Shorts να δημιουργεί εντυπωσιακές 70 δισεκατομμύρια προβολές καθημερινά, αυτή η λειτουργία μπορεί να είναι χρήσιμη για κανάλια που θέλουν να αυξήσουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Το YouTube ανακοίνωσε ότι αυτή η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους δημιουργούς εντός μιας εβδομάδας.

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι δημοσκοπήσεις μπορούν να αποτελέσουν ένα ισχυρό εργαλείο για τη συλλογή σχολίων πελατών σχετικά με τις προτιμήσεις προϊόντων, τη δοκιμή ιδεών μάρκετινγκ και την αύξηση της αφοσίωσης. Η ενσωμάτωσή τους στα Shorts μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την αφοσίωση και την προβολή της επωνυμίας.

2. Προβολή προβολών: Ανάλυση μορφής για καλύτερες πληροφορίες

Το YouTube εισήγαγε ένα νέο φίλτρο στην αναλυτική προβολή αναλυτικών στοιχείων. Οι δημιουργοί θα μπορούν να δουν πόσες προβολές δημιουργεί κάθε τύπος περιεχομένου, είτε πρόκειται για Shorts, βίντεο μεγάλης διάρκειας ή ζωντανές ροές. Αυτή η λειτουργία παρέχει μεγαλύτερη διαφάνεια όσον αφορά τις μορφές που προσεγγίζουν το κοινό. Αυτά είναι πολύτιμα σχόλια για την προσαρμογή της στρατηγικής περιεχομένου.

Εάν έχετε δυσκολευτεί στο παρελθόν με την αξιολόγηση διαφορετικών μορφών, το νέο φίλτρο μπορεί να σας βοηθήσει να αφαιρέσετε τα εμπόδια στη δημιουργία νέου περιεχομένου βίντεο.

Η παρακολούθηση των τύπων περιεχομένου που φέρνουν τις περισσότερες προβολές θα βοηθήσει τους εμπόρους ηλεκτρονικού εμπορίου να εστιάσουν τις προσπάθειές τους εκεί όπου δημιουργούν τη μεγαλύτερη αφοσίωση και έσοδα.



3. Οι στόχοι Super Chat συνδυάζουν παιχνιδοποίηση και δημιουργία εσόδων

Το YouTube πειραματίζεται με στόχους Super Chat. Είναι ένα παιχνιδοποιημένο χαρακτηριστικό που στοχεύει στην αύξηση της αφοσίωσης κατά τηδιάρκεια ζωντανών ροών και πρεμιέρων. Η νέα λειτουργία θα επιτρέπει στους δημιουργούς να θέτουν στόχους για τις συνεισφορές των θεατών. Εκείνοι που στέλνουν συνεισφορές θα λάβουν κάποια μορφή ανταμοιβής – αυξάνοντας έτσι το κίνητρο για συμμετοχή. Οι επωνυμίες που χρησιμοποιούν ζωντανές αγορές ή συνεργάζονται με influencers μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους στόχους Super Chat για να αυξήσουν την αφοσίωση κατά τη διάρκεια λανσαρίσματος νέων προϊόντων ή εκδηλώσεων πωλήσεων, οδηγώντας σε υψηλότερα έσοδα και αλληλεπιδράσεις.

4. Αποκλεισμός διαφημίσεων στο YouTube

Το YouTube προσφέρει πλέον την επιλογή αποκλεισμού συγκεκριμένων κατηγοριών διαφημίσεων σε επίπεδο καναλιού απευθείας στο YouTube Studio. Έτσι, οι δημιουργοί θα έχουν τον έλεγχο των τύπων διαφημίσεων που εμφανίζονται με το περιεχόμενό τους. Παρόλο που αυτή η λειτουργία ήταν ήδη διαθέσιμη μέσω του AdSense, η διαχείρισή της είναι πλέον ευκολότερη απευθείας στην πλατφόρμα YouTube.

Οι δημιουργοί προειδοποιούνται ότι ο περιορισμός των διαφημίσεων μπορεί να επηρεάσει τα έσοδά τους, αλλά αυτή η λειτουργία παρέχει μεγαλύτερο έλεγχο σχετικά με τις διαφημίσεις που εμφανίζονται.

Για παράδειγμα, οι επωνυμίες μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι διαφημίσεις από ανταγωνιστικά ή άσχετα προϊόντα δεν θα εμφανίζονται δίπλα στο περιεχόμενό τους. Αυτό τους δίνει την ευκαιρία να διατηρήσουν την ακεραιότητα της επωνυμίας και την εμπιστοσύνη του κοινού.

Οι τελευταίες ενημερώσεις του YouTube προσφέρουν νέους τρόπους για να αυξήσετε την αφοσίωση, να βελτιώσετε τις στρατηγικές περιεχομένου και να ενισχύσετε τη δημιουργία εσόδων. Χρησιμοποιώντας τις νέες δυνατότητες, οι επωνυμίες μπορούν να συνδεθούν καλύτερα με το κοινό τους και να βελτιστοποιήσουν τις προσπάθειές τους για μάρκετινγκ βίντεο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γιατί η Shein υποβάλλει κρυφά την IPO της;
4 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί η Shein υποβάλλει κρυφά την IPO της;

Μετά από αποτυχημένες προσπάθειες στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, ο γίγαντας της γρήγορης μόδας υιοθετεί μια άνευ προηγουμένου προσέγγιση για να βγει στο χρηματιστήριο. Να γιατί έχει σημασία για ολόκληρο τον κλάδο λιανικής.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Amazon δημιούργησε τη δική της μονάδα εγκλήματος – εδώ είναι τα αποτελέσματα
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Amazon δημιούργησε τη δική της μονάδα εγκλήματος – εδώ είναι τα αποτελέσματα

Πρώην πράκτορες του FBI, ομοσπονδιακοί εισαγγελείς και αξιωματικοί πληροφοριών εργάζονται τώρα στην Amazon. Η αποστολή τους; Κυνηγήστε εγκληματίες που πωλούν ψεύτικα προϊόντα. Και κερδίζουν.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο

Όλοι γνωρίζουν τον Vinted για την αγορά και πώληση ρούχων, αλλά λίγοι συνειδητοποιούν πώς αυτή η λιθουανική startup έγινε ένας γίγαντας 12,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ενώ παραμένουν ιδιωτικοί, έχουν δημιουργήσει μία από τις μεγαλύτερες ιστορίες επιτυχίας ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και το ταξίδι ανάπτυξής τους μπορεί να σας εκπλήξει.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU