Άρθρα

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία
14 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία

Η έρευνα μάρκετινγκ δείχνει ότι περίπου το 50-60% των εμπόρων τεκμηριώνουν επίσημα τη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι εταιρείες συχνά υποτιμούν τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, παρόλο που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας τους (κατά περισσότερο από 300%!) και την απόδοση επένδυσης (κατά 60%!) σε σύγκριση με εταιρείες που δεν σχεδιάζουν.  Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Ανάγνωση άρθρου
Το μέλλον της εργασίας: Ρομπότ, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
9 λεπτά για ανάγνωση

Το μέλλον της εργασίας: Ρομπότ, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Λίγοι κλάδοι είναι κατάλληλοι για την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης ως ηλεκτρονικού εμπορίου, τόσο όσον αφορά τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, όσο και τις διαδικασίες που απευθύνονται στους πελάτες. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τα πλεονεκτήματα του αυτοματισμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τεχνητή νοημοσύνη. Θα διερευνήσουμε πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει το τοπίο του διαδικτυακού λιανικού […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Meta Reels: Μεταμορφώνοντας τη διαφήμιση με βασικά δεδομένα και πρακτικές
3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Reels: Μεταμορφώνοντας τη διαφήμιση με βασικά δεδομένα και πρακτικές

Στον πιο πρόσφατο οδηγό της Meta, ανακαλύπτουμε πώς οι επωνυμίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τα Meta Reels για να ενισχύσουν τις καμπάνιες μάρκετινγκ και να επιτύχουν πραγματικά αποτελέσματα. Ακολουθεί μια σύνοψη των πιο σημαντικών γεγονότων και συστάσεων που πρέπει να γνωρίζει κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής σχετικά με αυτήν την ισχυρή μορφή βίντεο.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το μέλλον του HR στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Πληροφορίες από το βραβευμένο τσεχικό HR
20 λεπτά για ανάγνωση

Το μέλλον του HR στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Πληροφορίες από το βραβευμένο τσεχικό HR

Η Petra Kubita Nulíčková είναι από τις πιο εξέχουσες προσωπικότητες στην τσεχική σκηνή HR. Ως αποδέκτης του βραβείου Recruiter of the Year 2019 και προσωπικότητα HR σύμφωνα με το Employers’ Club 2020, φέρνει έναν μοναδικό συνδυασμό τεχνογνωσίας και καινοτόμου σκέψης στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού. Το πεδίο εφαρμογής της εκτείνεται πέρα από τα παραδοσιακά όρια […]

Petra Kubita Nulickova Petra Kubita Nulickova
HR Manager, Pale Fire Capital, Senior TA and Asana Lead v Groupon
Ανάγνωση άρθρου
AI και φήμη επωνυμίας: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αναδιαμορφώνει την εμπιστοσύνη των μέσων ενημέρωσης
4 λεπτά για ανάγνωση

AI και φήμη επωνυμίας: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αναδιαμορφώνει την εμπιστοσύνη των μέσων ενημέρωσης

Με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης και την έκρηξη του αυτόματα παραγόμενου περιεχομένου, ο τρόπος με τον οποίο οι μάρκες χτίζουν εμπιστοσύνη και ορατότητα αλλάζει θεμελιωδώς. Για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, η αλλαγή δεν είναι μόνο θέμα τάσης – πρόκειται για το πώς τα προϊόντα, οι αξίες και η φήμη τους θα παρουσιαστούν στις αναζητήσεις, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες
3 λεπτά για ανάγνωση

AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες

Καμία τεχνολογία δεν επηρεάζει επί του παρόντος τον επιχειρηματικό κόσμο τόσο βαθιά όσο η τεχνητή νοημοσύνη. Νέα εργαλεία αναδύονται συνεχώς και όλο και περισσότερες εταιρείες τα ενσωματώνουν στις διαδικασίες τους. Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει επίσης κύματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο – από τη δημιουργία περιεχομένου και τις προτάσεις προϊόντων έως τη βελτιωμένη υποστήριξη πελατών και την […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+