Άρθρα

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Ιταλία προτρέπει την ΕΕ να φορολογήσει τα αγροτεμάχια χαμηλής αξίας δύο χρόνια νωρίτερα
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Ιταλία προτρέπει την ΕΕ να φορολογήσει τα αγροτεμάχια χαμηλής αξίας δύο χρόνια νωρίτερα

Ο Ιταλός υπουργός Οικονομίας Τζιανκάρλο Τζορτζέτι ζητά από την Ευρωπαϊκή Ένωση να επισπεύσει εισφορά σε δέματα χαμηλής αξίας από το 2028 έως το 2026, ανέφερε το Reuters. Σύμφωνα με τον Giorgetti, η ΕΕ χρειάζεται «ισχυρούς και γρήγορους» κανόνες κατά των φθηνών και μη ρυθμιζόμενων προϊόντων από χώρες εκτός ΕΕ.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Black Friday 2024: Τι αποκαλύπτουν οι αριθμοί για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Black Friday 2024: Τι αποκαλύπτουν οι αριθμοί για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα

Η Black Friday συνεχίζει να λειτουργεί ως ένα από τα πιο σημαντικά σημεία αναφοράς για τους τομείς του λιανικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην Ελλάδα, έχει εξελιχθεί από μια καινοτομία σε ένα καθιερωμένο shopping event, διαμορφώνοντας τις προσδοκίες των καταναλωτών και δοκιμάζοντας την επιχειρησιακή ετοιμότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων κάθε Νοέμβριο. Τα στοιχεία του 2024 […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz
Η τιμή κερδίζει: Το 78% των σκανδιναβικών καταναλωτών ψωνίζει πλέον διασυνοριακά
3 λεπτά για ανάγνωση

Η τιμή κερδίζει: Το 78% των σκανδιναβικών καταναλωτών ψωνίζει πλέον διασυνοριακά

Έως και το 78% των σκανδιναβικών πελατών πραγματοποίησαν αγορές στο εξωτερικό το περασμένο έτος, δηλαδή 4 ποσοστιαίες μονάδες περισσότερες από ό,τι το 2024, σύμφωνα με την έκθεση E-commerce in the Nordics 2025: Autumn Report της PostNord. Η Κίνα παραμένει ο πιο δημοφιλής προορισμός με μερίδιο 30%, με την τιμή να είναι το σαφές κύριο κίνητρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Περιφερειακό συνέδριο ηλεκτρονικού εμπορίου στα Σκόπια παρουσίασε το μέλλον της ψηφιακής οικονομίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Περιφερειακό συνέδριο ηλεκτρονικού εμπορίου στα Σκόπια παρουσίασε το μέλλον της ψηφιακής οικονομίας

Σε μια ατμόσφαιρα γεμάτη ενέργεια, έμπνευση και νέες ιδέες, το φετινό 8ο Περιφερειακό Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου απέδειξε για άλλη μια φορά γιατί είναι το πιο αναμενόμενο γεγονός για την ψηφιακή κοινότητα της περιοχής. Στις 4 Νοεμβρίου, η Εθνική Λυρική Σκηνή και Μπαλέτο ήταν γεμάτη με μάνατζερ, εμπόρους, επιχειρηματίες, οργανωτικούς εκπροσώπους και ηγέτες που ήρθαν να […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Βελτιστοποίηση για αλγόριθμους; Η κοινωνική ακρόαση είναι αυτό που πραγματικά έχει σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Βελτιστοποίηση για αλγόριθμους; Η κοινωνική ακρόαση είναι αυτό που πραγματικά έχει σημασία

Οι επωνυμίες βελτιστοποιούν το περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης εδώ και χρόνια. Σήμερα, ωστόσο, ο ίδιος ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες αλλάζει, και μαζί με αυτόν, ο τρόπος με τον οποίο λαμβάνουν αποφάσεις. Αντί για σύντομες ερωτήσεις, ρωτούν για συγκεκριμένα πράγματα που τους ενδιαφέρουν. Αυτό που κάποτε ήταν διασκεδαστικό είναι τώρα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Γιατί η M&S επέλεξε το TikTok Shop και το Zalando για ανάπτυξη
2 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί η M&S επέλεξε το TikTok Shop και το Zalando για ανάπτυξη

Ο βρετανικός γίγαντας λιανικής Marks & Spencer αλλάζει σημαντικά τη στρατηγική διαδικτυακών πωλήσεών του. Σύμφωνα με δημοσίευμα του ChannelX, η εταιρεία έχει υπογράψει συμφωνία με τη Zalando για τη διαχείριση όλων των logistics στην ηπειρωτική Ευρώπη και ταυτόχρονα εισέρχεται στο TikTok Shop, όπου ένα προϊόν ομορφιάς πωλείται κάθε δευτερόλεπτο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU