Άρθρα

Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο

Όλοι γνωρίζουν τον Vinted για την αγορά και πώληση ρούχων, αλλά λίγοι συνειδητοποιούν πώς αυτή η λιθουανική startup έγινε ένας γίγαντας 12,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ενώ παραμένουν ιδιωτικοί, έχουν δημιουργήσει μία από τις μεγαλύτερες ιστορίες επιτυχίας ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και το ταξίδι ανάπτυξής τους μπορεί να σας εκπλήξει.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Ουγγαρία μόλις σόκαρε τον κόσμο του λιανικού εμπορίου με αυτόν τον κανόνα πληρωμής
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Ουγγαρία μόλις σόκαρε τον κόσμο του λιανικού εμπορίου με αυτόν τον κανόνα πληρωμής

Η Ουγγαρία ψήφισε νόμο που θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιουλίου 2025, σύμφωνα με τον οποίο τα καταστήματα πρέπει να επιτρέπουν στους πελάτες να πληρώνουν με μετρητά. Ο νόμος λέει ότι οι άνθρωποι πρέπει να είναι σε θέση να πληρώνουν με μετρητά αυτοπροσώπως στα καταστήματα, με αντικαταβολή ή βάζοντας χρήματα σε λογαριασμό.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ποιότητα έναντι ποσότητας: Το δίλημμα δημιουργίας συνδέσμων που διαιρεί τους ειδικούς SEO
12 λεπτά για ανάγνωση

Ποιότητα έναντι ποσότητας: Το δίλημμα δημιουργίας συνδέσμων που διαιρεί τους ειδικούς SEO

Ενώ η Google εξακολουθεί να ανταμείβει τα ποιοτικά backlinks, οι μηχανές αναζήτησης που λειτουργούν με AI όπως το Bing δίνουν προτεραιότητα στην ποσότητα και οι περισσότερες εταιρείες έχουν κολλήσει επιλέγοντας μεταξύ δύο εντελώς διαφορετικών στρατηγικών. Με μισό δισεκατομμύριο εβδομαδιαίους χρήστες αναζήτησης AI, η συζήτηση ποιότητας έναντι ποσότητας στη δημιουργία συνδέσμων μόλις έγινε κρίσιμη για την […]

Katarína Rusňáková SEO Katarína Rusňáková SEO
CEO, ONLINE TORO
Ο κρυφός λόγος για τον οποίο οι εφαρμογές που βασίζονται στην αφοσίωση συνθλίβουν τα καταστήματα μόνο στον ιστό
9 λεπτά για ανάγνωση

Ο κρυφός λόγος για τον οποίο οι εφαρμογές που βασίζονται στην αφοσίωση συνθλίβουν τα καταστήματα μόνο στον ιστό

Κάτι συμβαίνει στο λιανικό εμπόριο που λείπουν οι περισσότερες μάρκες. Οι αγοραστές από κινητά που δοκιμάζουν εφαρμογές με γνώμονα την αφοσίωση σπάνια επιστρέφουν στις αγορές στον ιστότοπο. Αλλά εδώ είναι αυτό που είναι πραγματικά συγκλονιστικό – δεν πρόκειται για ευκολία ή ταχύτητα. Πρόκειται για κάτι πολύ βαθύτερο. Κάτι που τα διαδικτυακά καταστήματα απλά δεν μπορούν […]

Petar Saravakov Petar Saravakov
COO, Redina
Πώς η οπτική αναζήτηση του Pinterest αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο ανακαλύπτουμε και ψωνίζουμε
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η οπτική αναζήτηση του Pinterest αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο ανακαλύπτουμε και ψωνίζουμε

Το Pinterest δείχνει ότι όταν πρόκειται για γούστο και στυλ, οι λέξεις μερικές φορές δεν αρκούν. Μια εικόνα μπορεί να χτυπήσει ακριβώς αυτό που θα δυσκολευόσασταν να αναζητήσετε με κείμενο. Μέσω οπτικής αναζήτησης, μπορεί να οδηγήσει τους χρήστες στο ακριβές προϊόν χωρίς ούτε μία γραπτή λέξη. Και νέα δεδομένα δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Θα μπορούσε το AliExpress να είναι ο ήσυχος ηγέτης ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης το 2025;
3 λεπτά για ανάγνωση

Θα μπορούσε το AliExpress να είναι ο ήσυχος ηγέτης ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης το 2025;

Νέα στοιχεία από την ECDB αποκαλύπτουν ότι η κινεζική αγορά μόλις πραγματοποίησε μία από τις πιο παραμελημένες νίκες του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ενώ όλοι συζητούσαν την φανταχτερή άνοδο του Temu, το AliExpress εξασφάλισε αθόρυβα τις τρεις πρώτες θέσεις στις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Απώλεια κυκλοφορίας και δεν ξέρετε γιατί; Οι επισκοπήσεις AI της Google διαμορφώνουν ήδη το μέλλον
7 λεπτά για ανάγνωση

Απώλεια κυκλοφορίας και δεν ξέρετε γιατί; Οι επισκοπήσεις AI της Google διαμορφώνουν ήδη το μέλλον

Οι επισκοπήσεις AI της Google είναι ήδη ζωντανές και κλέβουν σιωπηλά το 40% της οργανικής επισκεψιμότητας από καθιερωμένους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Ενώ οι περισσότερες επιχειρήσεις πιστεύουν ότι αυτό «έρχεται κάποια μέρα», συμβαίνει αυτή τη στιγμή στη Βουλγαρία και αν δεν προσαρμόζετε τη στρατηγική σας, πρόκειται να χάσετε την ορατότητα που έχετε περάσει χρόνια χτίζοντας.

Martin Zhelyazkov Martin Zhelyazkov
Founder & CEO, Z Consult
Το YouTube παρουσιάζει προηγμένα αναλυτικά στοιχεία: Ταχύτερα στατιστικά στοιχεία για δημιουργούς περιεχομένου
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube παρουσιάζει προηγμένα αναλυτικά στοιχεία: Ταχύτερα στατιστικά στοιχεία για δημιουργούς περιεχομένου

Οι δημιουργοί του YouTube αφιερώνουν πολύ χρόνο στη ρύθμιση των ίδιων αναλυτικών στοιχείων ξανά και ξανά. Η νέα ενημέρωση Advanced Mode της πλατφόρμας λύνει τελικά αυτό το πρόβλημα με λειτουργίες που θα μπορούσαν να αλλάξουν τον τρόπο παρακολούθησης της απόδοσης βίντεο.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Είναι η επωνυμία σας έτοιμη για τη Generation Alpha;
7 λεπτά για ανάγνωση

Είναι η επωνυμία σας έτοιμη για τη Generation Alpha;

Τα παιδιά που γεννήθηκαν μετά το 2010 δεν είναι μόνο το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου – είναι ήδη εδώ, επηρεάζοντας τις αγορές και αναδιαμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες πρέπει να σκέφτονται για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι περισσότερες εταιρείες εξακολουθούν να χρησιμοποιούν στρατηγικές που λειτούργησαν για τους millennials, αλλά η Generation Alpha λειτουργεί […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+