Άρθρα

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εγκαινιάζει το Threads Creator Hub
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εγκαινιάζει το Threads Creator Hub

Ο νέος κόμβος δημιουργών Threads της Meta προσφέρει θεμελιώδεις οδηγίες για την έναρξη και την ανάπτυξη της παρουσίας σας στην πλατφόρμα. Ενώ προσφέρει θεμελιώδη καθοδήγηση σχετικά με τη ρύθμιση λογαριασμού και την προσαρμογή ροής μέσω της ενσωμάτωσης του Instagram, ο πόρος στερείται λεπτομερών πληροφοριών που υποστηρίζονται από δεδομένα. Ο κόμβος περιλαμβάνει σημειώσεις σχετικά με τις […]

Ανάγνωση άρθρου
Έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο 2024: Ανάλυση περιφερειακής αγοράς
4 λεπτά για ανάγνωση

Έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο 2024: Ανάλυση περιφερειακής αγοράς

Η ανάλυση περιφερειακής αγοράς αποκαλύπτει την εξελισσόμενη κατάσταση της ψηφιακής αγοράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η περιφερειακή επετηρίδα της Eurostat για το 2024 επισημαίνει τις ποικίλες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ των περιφερειών. Αυτή η ανάλυση εξετάζει τις πρόσφατες εξελίξεις στο ψηφιακό εμπόριο, εστιάζοντας στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στα μεμονωμένα πρότυπα πώλησης σε ολόκληρη την […]

Ανάγνωση άρθρου
Το μέλλον της επικοινωνίας ηλεκτρονικού εμπορίου: Εμπιστοσύνη, δεδομένα και προσέγγιση πολλών γενεών
3 λεπτά για ανάγνωση

Το μέλλον της επικοινωνίας ηλεκτρονικού εμπορίου: Εμπιστοσύνη, δεδομένα και προσέγγιση πολλών γενεών

Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταμορφώνεται ραγδαία καθώς πλησιάζει το 2025, με προβλέψεις για το τι μπορούμε να περιμένουμε επαγγελματικά να αναδύεται. Η Worldcom Public Relations Group παρουσίασε τις βασικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τις παγκόσμιες στρατηγικές επικοινωνίας. Για τι πρέπει να προετοιμαστούμε;

Ανάγνωση άρθρου
Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI

Οι πρόσφατες εξελίξεις στα γλωσσικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT, το Bard και το Claude έχουν καταστήσει εξαιρετικά δύσκολη τη διάκριση του περιεχομένου που γράφεται από μηχανές από την ανθρώπινη εργασία. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου η τεχνητή νοημοσύνη παράγει πλέον τακτικά τα πάντα, από περιγραφές προϊόντων έως απαντήσεις εξυπηρέτησης πελατών. […]

Ανάγνωση άρθρου
Η αγοραστική συμπεριφορά των Ιταλών καταναλωτών μεταμορφώνεται: Το 57% ψωνίζει πλέον κυρίως online
3 λεπτά για ανάγνωση

Η αγοραστική συμπεριφορά των Ιταλών καταναλωτών μεταμορφώνεται: Το 57% ψωνίζει πλέον κυρίως online

Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι η αγοραστική συμπεριφορά των Ιταλών καταναλωτών έχει αλλάξει σημαντικά και ότι οι διαδικτυακές αγορές είναι πλέον αρκετά δημοφιλείς. Η μελέτη, που διεξήχθη από το Istituto Piepoli σε συνεργασία με την Temu, αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες πτυχές του εξελισσόμενου περιβάλλοντος λιανικής.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+