Γιατί πάρα πολλά λογότυπα μπερδεύουν τους πελάτες (πραγματικές μελέτες περιπτώσεων)
Φανταστείτε αυτό: Σχεδιάζετε προσκλήσεις για τους μεγαλύτερους συνεργάτες χονδρικής σας και πρέπει να συμπιέσετε 12 διαφορετικά λογότυπα σε ένα σχέδιο. Ακούγεται περίπλοκο; Αυτή ήταν η πραγματικότητά μου σε μια μεγάλη μάρκα μόδας – μέχρι που ανακαλύψαμε πώς πάρα πολλά λογότυπα μπερδεύουν τους πελάτες και βλάπτουν την αναγνώριση της μάρκας. Μετά από 20+ χρόνια σχεδιασμού για […]