Άρθρα και ειδήσεις σχετικά με το θέμα Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Το Facebook οδηγεί το κοινωνικό εμπόριο: Τάσεις πλατφόρμας στις κοινωνικές αγορές
6 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook οδηγεί το κοινωνικό εμπόριο: Τάσεις πλατφόρμας στις κοινωνικές αγορές

Παρά τον αυξανόμενο ενθουσιασμό και τις σημαντικές επενδύσεις στις αγορές κοινωνικών μέσων (Social Commerce) στις δυτικές αγορές, αυτό το καινοτόμο μείγμα κοινωνικής δικτύωσης και ηλεκτρονικού εμπορίου δεν έχει ακόμη επιτύχει την ηχηρή επιτυχία που περίμεναν αρχικά οι ειδικοί του κλάδου και οι προγραμματιστές πλατφόρμας. Η ιδέα της αγοράς προϊόντων απευθείας μέσω πλατφορμών κοινωνικών μέσων έχει […]

Ανάγνωση άρθρου
Cross-Channel Marketing για το ηλεκτρονικό εμπόριο: Κλειδί για την επιτυχία
4 λεπτά για ανάγνωση

Cross-Channel Marketing για το ηλεκτρονικό εμπόριο: Κλειδί για την επιτυχία

Η CleverTap, μια κορυφαία πλατφόρμα δέσμευσης και διατήρησης πελατών, έχει ρίξει φως στον κρίσιμο ρόλο του διακαναλικού μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι πληροφορίες τους αποκαλύπτουν πώς οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές μπορούν να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας για να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών, να ενισχύσουν τις πωλήσεις και να βελτιώσουν τα ποσοστά διατήρησης. Με […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Τάσεις και στρατηγικές αγορών διακοπών για το 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις και στρατηγικές αγορών διακοπών για το 2024

Καθώς πλησιάζουμε στην εορταστική περίοδο του 2024, μια πρόσφατη μελέτη της Acceleration Partners αποκαλύπτει ότι οι λιανοπωλητές και οι έμποροι θα πρέπει να γνωρίζουν αρκετές σημαντικές αλλαγές στο τοπίο των αγορών. Η κατανόηση αυτών των αλλαγών και η εφαρμογή στοχευμένων τάσεων και στρατηγικών αγορών για το 2024 θα είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις που […]

Ανάγνωση άρθρου
Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο
4 λεπτά για ανάγνωση

Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο

Τον Σεπτέμβριο του 2024, θα εισαγάγει σημαντικές ενημερώσεις στις πολιτικές της για τη διαφήμιση και το περιεχόμενο βίντεο. Η αλλαγή θα επηρεάσει τόσο τους διαφημιζόμενους όσο και τους εκδότες στο YouTube. Ρίξτε μια ματιά σε μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των νέων χαρακτηριστικών και των επιπτώσεών τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ανάγνωση άρθρου
Online Marketplace Shopping Trends και E-commerce Consumer Behavior
4 λεπτά για ανάγνωση

Online Marketplace Shopping Trends και E-commerce Consumer Behavior

Νέα μελέτη από το Digital Commerce 360 και το Bizrate Insights δείχνει μερικά ενδιαφέροντα μοτίβα στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ψωνίζουν online στις ΗΠΑ. Η δημοσκόπηση σε 1.017 άτομα ρίχνει φως στα κίνητρα, τις προτιμήσεις και τις ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με τις αγορές στην ηλεκτρονική αγορά.

Ανάγνωση άρθρου
Η Temu ξεκλειδώνει ευρωπαϊκές πύλες: Ο γίγαντας της αγοράς προσκαλεί πωλητές της ΕΕ
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Temu ξεκλειδώνει ευρωπαϊκές πύλες: Ο γίγαντας της αγοράς προσκαλεί πωλητές της ΕΕ

Η Temu, μια αγορά που αναπτύσσεται γρήγορα, δήλωσε ότι οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις θα μπορούν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της. Αυτό έρχεται αφού η εταιρεία πρόσθεσε ένα τοπικό σε τοπικό μοντέλο νωρίτερα φέτος για να ακολουθήσει το τρέχον μοντέλο αποστολής.

Ανάγνωση άρθρου
Η Gen Z ανακαλύπτει κρυμμένο κόσμημα: Facebook Marketplace
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z ανακαλύπτει κρυμμένο κόσμημα: Facebook Marketplace

Πιστεύετε ότι μπορείτε να πιάσετε το Gen Z μόνο στο TikTok ή στο Instagram; Έχουμε μια πραγματικά εκπληκτική τάση εδώ: Το Facebook Marketplace προσελκύει έναν αυξανόμενο αριθμό εκπροσώπων της γενιάς Z – μια δημογραφική ομάδα που έχει αποφύγει σε μεγάλο βαθμό αυτό το κοινωνικό δίκτυο. Για τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό αποτελεί μοναδική ευκαιρία […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+