Άρθρα και ειδήσεις σχετικά με το θέμα Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου

Τα μικρά ηλεκτρονικά καταστήματα αντιμετωπίζουν μείωση εσόδων ενώ η αγορά μεγαλώνει
4 λεπτά για ανάγνωση

Τα μικρά ηλεκτρονικά καταστήματα αντιμετωπίζουν μείωση εσόδων ενώ η αγορά μεγαλώνει

Η ευρύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου γιορτάζει την ανάπτυξη, αλλά τα μικρά ηλεκτρονικά καταστήματα αγωνίζονται ήσυχα. Νέα στοιχεία από την Uptain δείχνουν ότι τα μικρότερα καταστήματα έχουν τις χειρότερες επιδόσεις πωλήσεων τα τελευταία τρίμηνα, παρόλο που τα πρωτοσέλιδα του κλάδου είναι γεμάτα ιστορίες επιτυχίας.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Βελτιστοποίηση εικόνας Amazon: Γιατί τα γραφικά έχουν σημασία στο Amazon
7 λεπτά για ανάγνωση

Βελτιστοποίηση εικόνας Amazon: Γιατί τα γραφικά έχουν σημασία στο Amazon

Ας το παραδεχτούμε, όταν ψωνίζετε online, δεν διαβάζετε κάθε λέξη. Κάνετε κύλιση, κοιτάζετε και κάνετε κλικ σε αυτό που τραβάει το μάτι σας. Αυτός ακριβώς είναι ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρονται οι αγοραστές στο Amazon, γι ‘αυτό και η βελτιστοποίηση εικόνας Amazon δεν είναι μόνο σημαντική – είναι τα πάντα. Αλλά δεν είναι μόνο […]

Stanislav Malinovski Stanislav Malinovski
Senior Project Manager, New Wave Digital
Εξατομίκευση πελατών ηλεκτρονικού εμπορίου: Πώς να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών
27 λεπτά για ανάγνωση

Εξατομίκευση πελατών ηλεκτρονικού εμπορίου: Πώς να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών

Φανταστείτε να περπατάτε στο αγαπημένο σας τοπικό κατάστημα και ο ιδιοκτήτης να σας χαιρετά με το όνομά σας, γνωρίζοντας ήδη τι μπορεί να σας αρέσει. Θυμούνται την τελευταία σας αγορά και σας υποδεικνύουν ένα νέο στοιχείο που το συμπληρώνει τέλεια. Αυτό το είδος προσωπικής επαφής σας κάνει να αισθάνεστε πολύτιμοι και σας κάνει να επιστρέφετε. […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Τάσεις συνδρομής ηλεκτρονικού εμπορίου 2025
6 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις συνδρομής ηλεκτρονικού εμπορίου 2025

Με βάση την έκθεση Subscription Trends Q1 Report 2025 της Subscrybe, αυτό το άρθρο διερευνά πέντε τάσεις που αναδιαμορφώνουν την οικονομία των συνδρομών. Αντί απλώς να συνοψίζονται τα ευρήματα, οι πληροφορίες προσαρμόζονται προσεκτικά για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, διατηρώντας παράλληλα τα αρχικά σημεία δεδομένων και τα παραδείγματα του πραγματικού κόσμου.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Πώς οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες μεταμορφώνουν την αφοσίωση
15 λεπτά για ανάγνωση

Πώς οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες μεταμορφώνουν την αφοσίωση

Για πολλά χρόνια, η εξαργύρωση ενός κουπονιού στο κατάστημα για να κερδίσετε μια έκπτωση ή ανταμοιβή ήταν ένα αδέξιο ταξίδι πελάτη. Τα κουπόνια μπορεί να υπήρχαν όσο και τα ίδια τα καταστήματα, αλλά η έλευση του κινητού έφερε μαζί του κουπόνια για κινητά και τη δυνατότητα εκτέλεσης καμπανιών αφοσίωσης «πολλαπλών καναλιών», όπου ένας έμπορος θα […]

Rob Downes Rob Downes
Commercial Director UK/IE/ES, Snipp
Γιατί οι πλατφόρμες Marketplace είναι ο πιο έξυπνος τρόπος εισόδου σε μια νέα αγορά
8 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί οι πλατφόρμες Marketplace είναι ο πιο έξυπνος τρόπος εισόδου σε μια νέα αγορά

Η επέκταση σε μια νέα αγορά μπορεί να αισθάνεται σαν να μπαίνετε στο άγνωστο. Είτε είστε μια αναπτυσσόμενη μάρκα είτε μια φιλόδοξη εκκίνηση, οι προκλήσεις είναι ατελείωτες: υψηλό αρχικό κόστος, άγνωστοι κανονισμοί, έλλειψη τοπικών επαφών και κατακερματισμένη εφοδιαστική. Εκεί είναι χρήσιμες οι πλατφόρμες αγοράς. Οι σημερινές πλατφόρμες αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρουν έναν ισχυρό, επεκτάσιμο και […]

Nikola Ilchev, PhD Nikola Ilchev, PhD
Leading expert in e-commerce across Bulgaria and the Balkans., Balkanecommerce.com
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά
4 λεπτά για ανάγνωση

Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά

Από τις βασικές κάρτες επιβίβασης έως τα αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ, οι κάρτες ψηφιακού πορτοφολιού έχουν υποστεί σημαντική ανάπτυξη. Σε εφαρμογές πορτοφολιού για κινητά όπως το Apple Wallet, το Google Pay και το Samsung Pay, αυτές οι ψηφιακές αναπαραστάσεις μπορούν να χωρέσουν οτιδήποτε, από κάρτες επιβίβασης και εισιτήρια έως κάρτες μέλους, κάρτες επιβράβευσης και κουπόνια.

Τι είναι το Immersive Shopping;
4 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Immersive Shopping;

Οι καθηλωτικές αγορές είναι μια στρατηγική λιανικής πώλησης που συνδυάζει την ψηφιακή καινοτομία με τις ελκυστικές, απτικές πτυχές του παραδοσιακού λιανικού εμπορίου. Συνδυάζει τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο για να δημιουργήσει αξέχαστες και συναρπαστικές εμπειρίες μέσω της χρήσης τεχνολογιών αιχμής όπως η εικονική πραγματικότητα (VR), η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και οι ζωντανές αγορές.