Στο μάρκετινγκ ανάπτυξης, η απόκτηση περιλαμβάνει την προσέλκυση νέων χρηστών ή πελατών σε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή για κινητά από διάφορες πηγές. Στο παράδειγμα AARRR, είναι το πρώτο “Α” που εξηγεί πώς να εντοπίσετε τους καταναλωτές και τελικά να τους μετατρέψετε σε πελάτες. Οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ επιτυγχάνονται χρησιμοποιώντας πληρωμένες, μη αμειβόμενες ή και τις δύο προσεγγίσεις, ανάλογα με τον επιχειρηματικό στόχο. Το μάρκετινγκ απόκτησης, γνωστό και ως μάρκετινγκ απόκτησης δυνητικών πελατών, είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που στοχεύει ιδιαίτερα στους καταναλωτές που γνωρίζουν το προϊόν / την υπηρεσία σας και βρίσκονται στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς.
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]