1 λεπτά για ανάγνωση

Απόκτηση

Στο μάρκετινγκ ανάπτυξης, η απόκτηση περιλαμβάνει την προσέλκυση νέων χρηστών ή πελατών σε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή για κινητά από διάφορες πηγές. Στο παράδειγμα AARRR, είναι το πρώτο “Α” που εξηγεί πώς να εντοπίσετε τους καταναλωτές και τελικά να τους μετατρέψετε σε πελάτες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Στο μάρκετινγκ ανάπτυξης, η απόκτηση περιλαμβάνει την προσέλκυση νέων χρηστών ή πελατών σε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή για κινητά από διάφορες πηγές. Στο παράδειγμα AARRR, είναι το πρώτο “Α” που εξηγεί πώς να εντοπίσετε τους καταναλωτές και τελικά να τους μετατρέψετε σε πελάτες. Οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ επιτυγχάνονται χρησιμοποιώντας πληρωμένες, μη αμειβόμενες ή και τις δύο προσεγγίσεις, ανάλογα με τον επιχειρηματικό στόχο. Το μάρκετινγκ απόκτησης, γνωστό και ως μάρκετινγκ απόκτησης δυνητικών πελατών, είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που στοχεύει ιδιαίτερα στους καταναλωτές που γνωρίζουν το προϊόν / την υπηρεσία σας και βρίσκονται στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge