Στο μάρκετινγκ ανάπτυξης, η απόκτηση περιλαμβάνει την προσέλκυση νέων χρηστών ή πελατών σε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή για κινητά από διάφορες πηγές. Στο παράδειγμα AARRR, είναι το πρώτο “Α” που εξηγεί πώς να εντοπίσετε τους καταναλωτές και τελικά να τους μετατρέψετε σε πελάτες. Οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ επιτυγχάνονται χρησιμοποιώντας πληρωμένες, μη αμειβόμενες ή και τις δύο προσεγγίσεις, ανάλογα με τον επιχειρηματικό στόχο. Το μάρκετινγκ απόκτησης, γνωστό και ως μάρκετινγκ απόκτησης δυνητικών πελατών, είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που στοχεύει ιδιαίτερα στους καταναλωτές που γνωρίζουν το προϊόν / την υπηρεσία σας και βρίσκονται στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς.
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.