Το B2C, ή επιχείρηση προς πελάτη, είναι ένα επιχειρηματικό μοντέλο ή μοντέλο μάρκετινγκ όπου η επιχείρηση βρίσκεται από τη μία πλευρά και ο πελάτης ή ο τελικός χρήστης βρίσκεται στην άλλη πλευρά της επιχειρηματικής σχέσης. Ο όρος χρησιμοποιείται συχνά για να αναφέρεται ειδικά σε διαδικτυακές επιχειρήσεις. Είναι ένα από τα πιο κοινά και δημοφιλή επιχειρηματικά μοντέλα στο Διαδίκτυο.
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.