Το B2C, ή επιχείρηση προς πελάτη, είναι ένα επιχειρηματικό μοντέλο ή μοντέλο μάρκετινγκ όπου η επιχείρηση βρίσκεται από τη μία πλευρά και ο πελάτης ή ο τελικός χρήστης βρίσκεται στην άλλη πλευρά της επιχειρηματικής σχέσης. Ο όρος χρησιμοποιείται συχνά για να αναφέρεται ειδικά σε διαδικτυακές επιχειρήσεις. Είναι ένα από τα πιο κοινά και δημοφιλή επιχειρηματικά μοντέλα στο Διαδίκτυο.
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.