Το B2C, ή επιχείρηση προς πελάτη, είναι ένα επιχειρηματικό μοντέλο ή μοντέλο μάρκετινγκ όπου η επιχείρηση βρίσκεται από τη μία πλευρά και ο πελάτης ή ο τελικός χρήστης βρίσκεται στην άλλη πλευρά της επιχειρηματικής σχέσης. Ο όρος χρησιμοποιείται συχνά για να αναφέρεται ειδικά σε διαδικτυακές επιχειρήσεις. Είναι ένα από τα πιο κοινά και δημοφιλή επιχειρηματικά μοντέλα στο Διαδίκτυο.
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]