2 λεπτά για ανάγνωση

Δοκιμή A / B

Η δοκιμή A / B είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη βελτίωση του ποσοστού μετατροπών ενός διαδικτυακού καταστήματος. Περιλαμβάνει την προετοιμασία δύο εκδόσεων μιας σελίδας, καθεμία με διαφορετικό σχεδιασμό και τροποποιημένη με διαφορετικούς τρόπους, για να δούμε ποια είναι πιο αποτελεσματική. Μία από αυτές τις εκδοχές εμφανίζεται στη μία ομάδα επισκεπτών και η άλλη στην άλλη. Στη συνέχεια, το αποτέλεσμα αξιολογείται σύμφωνα με τον επιδιωκόμενο στόχο, δηλαδή το ποσοστό μετατροπής. Αυτό μπορεί να είναι, για παράδειγμα, η συμπλήρωση μιας φόρμας ή η πραγματική αγορά προϊόντων. Μπορούν να μετρηθούν χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία, όπως το Google Analytics.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

 

Η δοκιμή A / B, γνωστή και ως δοκιμή διαχωρισμού, είναι μια μέθοδος σύγκρισης δύο εκδόσεων μιας ιστοσελίδας, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλου ψηφιακού περιεχομένου για να προσδιοριστεί ποια έχει καλύτερη απόδοση. Διαιρώντας τυχαία τους επισκέπτες του ιστότοπου ή τους παραλήπτες email σε δύο ομάδες, η δοκιμή A / B επιτρέπει στους εμπόρους να δοκιμάσουν την αποτελεσματικότητα διαφορετικών στοιχείων σχεδιασμού, όπως τίτλοι, εικόνες και παροτρύνσεις για δράση.

Όροι-κλειδιά:

  • Δοκιμή διαχωρισμού: Μια μέθοδος σύγκρισης δύο εκδόσεων ενός ψηφιακού περιεχομένου για να προσδιοριστεί ποια έχει καλύτερη απόδοση.
  • Ποσοστό μετατροπών: Το ποσοστό των χρηστών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια, όπως η πραγματοποίηση μιας αγοράς ή η συμπλήρωση μιας φόρμας.
  • Ομάδα ελέγχου: Η ομάδα χρηστών που δεν εκτίθενται στη νέα έκδοση του περιεχομένου, χρησιμοποιείται ως βάση σύγκρισης.
  • Ομάδα θεραπείας: Η ομάδα χρηστών που εκτίθενται στη νέα έκδοση του περιεχομένου.

Παράδειγμα: Ένας έμπορος θέλει να δοκιμάσει εάν ένας νέος τίτλος θα βελτιώσει το ποσοστό μετατροπών του ιστότοπού του. Δημιουργούν δύο εκδόσεις της αρχικής σελίδας: την έκδοση Α με τον παλιό τίτλο και την έκδοση Β με τον νέο τίτλο. Χωρίζοντας τυχαία τους επισκέπτες του ιστότοπου σε δύο ομάδες, μπορούν να συγκρίνουν την απόδοση κάθε έκδοσης και να καθορίσουν ποια έχει καλύτερη απόδοση.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας

Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+