2 λεπτά για ανάγνωση

Δοκιμή A / B

Η δοκιμή A / B είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη βελτίωση του ποσοστού μετατροπών ενός διαδικτυακού καταστήματος. Περιλαμβάνει την προετοιμασία δύο εκδόσεων μιας σελίδας, καθεμία με διαφορετικό σχεδιασμό και τροποποιημένη με διαφορετικούς τρόπους, για να δούμε ποια είναι πιο αποτελεσματική. Μία από αυτές τις εκδοχές εμφανίζεται στη μία ομάδα επισκεπτών και η άλλη στην άλλη. Στη συνέχεια, το αποτέλεσμα αξιολογείται σύμφωνα με τον επιδιωκόμενο στόχο, δηλαδή το ποσοστό μετατροπής. Αυτό μπορεί να είναι, για παράδειγμα, η συμπλήρωση μιας φόρμας ή η πραγματική αγορά προϊόντων. Μπορούν να μετρηθούν χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία, όπως το Google Analytics.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

 

Η δοκιμή A / B, γνωστή και ως δοκιμή διαχωρισμού, είναι μια μέθοδος σύγκρισης δύο εκδόσεων μιας ιστοσελίδας, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλου ψηφιακού περιεχομένου για να προσδιοριστεί ποια έχει καλύτερη απόδοση. Διαιρώντας τυχαία τους επισκέπτες του ιστότοπου ή τους παραλήπτες email σε δύο ομάδες, η δοκιμή A / B επιτρέπει στους εμπόρους να δοκιμάσουν την αποτελεσματικότητα διαφορετικών στοιχείων σχεδιασμού, όπως τίτλοι, εικόνες και παροτρύνσεις για δράση.

Όροι-κλειδιά:

  • Δοκιμή διαχωρισμού: Μια μέθοδος σύγκρισης δύο εκδόσεων ενός ψηφιακού περιεχομένου για να προσδιοριστεί ποια έχει καλύτερη απόδοση.
  • Ποσοστό μετατροπών: Το ποσοστό των χρηστών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια, όπως η πραγματοποίηση μιας αγοράς ή η συμπλήρωση μιας φόρμας.
  • Ομάδα ελέγχου: Η ομάδα χρηστών που δεν εκτίθενται στη νέα έκδοση του περιεχομένου, χρησιμοποιείται ως βάση σύγκρισης.
  • Ομάδα θεραπείας: Η ομάδα χρηστών που εκτίθενται στη νέα έκδοση του περιεχομένου.

Παράδειγμα: Ένας έμπορος θέλει να δοκιμάσει εάν ένας νέος τίτλος θα βελτιώσει το ποσοστό μετατροπών του ιστότοπού του. Δημιουργούν δύο εκδόσεις της αρχικής σελίδας: την έκδοση Α με τον παλιό τίτλο και την έκδοση Β με τον νέο τίτλο. Χωρίζοντας τυχαία τους επισκέπτες του ιστότοπου σε δύο ομάδες, μπορούν να συγκρίνουν την απόδοση κάθε έκδοσης και να καθορίσουν ποια έχει καλύτερη απόδοση.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+