2 λεπτά για ανάγνωση

Δοκιμή A / B

Η δοκιμή A / B είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη βελτίωση του ποσοστού μετατροπών ενός διαδικτυακού καταστήματος. Περιλαμβάνει την προετοιμασία δύο εκδόσεων μιας σελίδας, καθεμία με διαφορετικό σχεδιασμό και τροποποιημένη με διαφορετικούς τρόπους, για να δούμε ποια είναι πιο αποτελεσματική. Μία από αυτές τις εκδοχές εμφανίζεται στη μία ομάδα επισκεπτών και η άλλη στην άλλη. Στη συνέχεια, το αποτέλεσμα αξιολογείται σύμφωνα με τον επιδιωκόμενο στόχο, δηλαδή το ποσοστό μετατροπής. Αυτό μπορεί να είναι, για παράδειγμα, η συμπλήρωση μιας φόρμας ή η πραγματική αγορά προϊόντων. Μπορούν να μετρηθούν χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία, όπως το Google Analytics.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

 

Η δοκιμή A / B, γνωστή και ως δοκιμή διαχωρισμού, είναι μια μέθοδος σύγκρισης δύο εκδόσεων μιας ιστοσελίδας, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλου ψηφιακού περιεχομένου για να προσδιοριστεί ποια έχει καλύτερη απόδοση. Διαιρώντας τυχαία τους επισκέπτες του ιστότοπου ή τους παραλήπτες email σε δύο ομάδες, η δοκιμή A / B επιτρέπει στους εμπόρους να δοκιμάσουν την αποτελεσματικότητα διαφορετικών στοιχείων σχεδιασμού, όπως τίτλοι, εικόνες και παροτρύνσεις για δράση.

Όροι-κλειδιά:

  • Δοκιμή διαχωρισμού: Μια μέθοδος σύγκρισης δύο εκδόσεων ενός ψηφιακού περιεχομένου για να προσδιοριστεί ποια έχει καλύτερη απόδοση.
  • Ποσοστό μετατροπών: Το ποσοστό των χρηστών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια, όπως η πραγματοποίηση μιας αγοράς ή η συμπλήρωση μιας φόρμας.
  • Ομάδα ελέγχου: Η ομάδα χρηστών που δεν εκτίθενται στη νέα έκδοση του περιεχομένου, χρησιμοποιείται ως βάση σύγκρισης.
  • Ομάδα θεραπείας: Η ομάδα χρηστών που εκτίθενται στη νέα έκδοση του περιεχομένου.

Παράδειγμα: Ένας έμπορος θέλει να δοκιμάσει εάν ένας νέος τίτλος θα βελτιώσει το ποσοστό μετατροπών του ιστότοπού του. Δημιουργούν δύο εκδόσεις της αρχικής σελίδας: την έκδοση Α με τον παλιό τίτλο και την έκδοση Β με τον νέο τίτλο. Χωρίζοντας τυχαία τους επισκέπτες του ιστότοπου σε δύο ομάδες, μπορούν να συγκρίνουν την απόδοση κάθε έκδοσης και να καθορίσουν ποια έχει καλύτερη απόδοση.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge