2 λεπτά για ανάγνωση

Δοκιμή A / B

Η δοκιμή A / B είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη βελτίωση του ποσοστού μετατροπών ενός διαδικτυακού καταστήματος. Περιλαμβάνει την προετοιμασία δύο εκδόσεων μιας σελίδας, καθεμία με διαφορετικό σχεδιασμό και τροποποιημένη με διαφορετικούς τρόπους, για να δούμε ποια είναι πιο αποτελεσματική. Μία από αυτές τις εκδοχές εμφανίζεται στη μία ομάδα επισκεπτών και η άλλη στην άλλη. Στη συνέχεια, το αποτέλεσμα αξιολογείται σύμφωνα με τον επιδιωκόμενο στόχο, δηλαδή το ποσοστό μετατροπής. Αυτό μπορεί να είναι, για παράδειγμα, η συμπλήρωση μιας φόρμας ή η πραγματική αγορά προϊόντων. Μπορούν να μετρηθούν χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία, όπως το Google Analytics.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

 

Η δοκιμή A / B, γνωστή και ως δοκιμή διαχωρισμού, είναι μια μέθοδος σύγκρισης δύο εκδόσεων μιας ιστοσελίδας, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλου ψηφιακού περιεχομένου για να προσδιοριστεί ποια έχει καλύτερη απόδοση. Διαιρώντας τυχαία τους επισκέπτες του ιστότοπου ή τους παραλήπτες email σε δύο ομάδες, η δοκιμή A / B επιτρέπει στους εμπόρους να δοκιμάσουν την αποτελεσματικότητα διαφορετικών στοιχείων σχεδιασμού, όπως τίτλοι, εικόνες και παροτρύνσεις για δράση.

Όροι-κλειδιά:

  • Δοκιμή διαχωρισμού: Μια μέθοδος σύγκρισης δύο εκδόσεων ενός ψηφιακού περιεχομένου για να προσδιοριστεί ποια έχει καλύτερη απόδοση.
  • Ποσοστό μετατροπών: Το ποσοστό των χρηστών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια, όπως η πραγματοποίηση μιας αγοράς ή η συμπλήρωση μιας φόρμας.
  • Ομάδα ελέγχου: Η ομάδα χρηστών που δεν εκτίθενται στη νέα έκδοση του περιεχομένου, χρησιμοποιείται ως βάση σύγκρισης.
  • Ομάδα θεραπείας: Η ομάδα χρηστών που εκτίθενται στη νέα έκδοση του περιεχομένου.

Παράδειγμα: Ένας έμπορος θέλει να δοκιμάσει εάν ένας νέος τίτλος θα βελτιώσει το ποσοστό μετατροπών του ιστότοπού του. Δημιουργούν δύο εκδόσεις της αρχικής σελίδας: την έκδοση Α με τον παλιό τίτλο και την έκδοση Β με τον νέο τίτλο. Χωρίζοντας τυχαία τους επισκέπτες του ιστότοπου σε δύο ομάδες, μπορούν να συγκρίνουν την απόδοση κάθε έκδοσης και να καθορίσουν ποια έχει καλύτερη απόδοση.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU