Η δοκιμή A / B, γνωστή και ως δοκιμή διαχωρισμού, είναι μια μέθοδος σύγκρισης δύο εκδόσεων μιας ιστοσελίδας, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλου ψηφιακού περιεχομένου για να προσδιοριστεί ποια έχει καλύτερη απόδοση. Διαιρώντας τυχαία τους επισκέπτες του ιστότοπου ή τους παραλήπτες email σε δύο ομάδες, η δοκιμή A / B επιτρέπει στους εμπόρους να δοκιμάσουν την αποτελεσματικότητα διαφορετικών στοιχείων σχεδιασμού, όπως τίτλοι, εικόνες και παροτρύνσεις για δράση.
Όροι-κλειδιά:
- Δοκιμή διαχωρισμού: Μια μέθοδος σύγκρισης δύο εκδόσεων ενός ψηφιακού περιεχομένου για να προσδιοριστεί ποια έχει καλύτερη απόδοση.
- Ποσοστό μετατροπών: Το ποσοστό των χρηστών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια, όπως η πραγματοποίηση μιας αγοράς ή η συμπλήρωση μιας φόρμας.
- Ομάδα ελέγχου: Η ομάδα χρηστών που δεν εκτίθενται στη νέα έκδοση του περιεχομένου, χρησιμοποιείται ως βάση σύγκρισης.
- Ομάδα θεραπείας: Η ομάδα χρηστών που εκτίθενται στη νέα έκδοση του περιεχομένου.
Παράδειγμα: Ένας έμπορος θέλει να δοκιμάσει εάν ένας νέος τίτλος θα βελτιώσει το ποσοστό μετατροπών του ιστότοπού του. Δημιουργούν δύο εκδόσεις της αρχικής σελίδας: την έκδοση Α με τον παλιό τίτλο και την έκδοση Β με τον νέο τίτλο. Χωρίζοντας τυχαία τους επισκέπτες του ιστότοπου σε δύο ομάδες, μπορούν να συγκρίνουν την απόδοση κάθε έκδοσης και να καθορίσουν ποια έχει καλύτερη απόδοση.