Φανταστείτε να προσπαθείτε να γλιστρήσετε στην κορυφή της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης χωρίς να το κερδίσετε. Αυτό είναι το μαύρο καπέλο SEO – χρησιμοποιώντας ύπουλες τακτικές για να χειραγωγήσετε το δρόμο σας προς την κορυφή. Αλλά εδώ είναι το πράγμα: οι μηχανές αναζήτησης είναι σε αυτό και δεν θα διστάσουν να σας απαγορεύσουν εάν σας πιάσουν χρησιμοποιώντας αυτές τις σκιερές τεχνικές. Το Black hat SEO περιλαμβάνει πράγματα όπως η απόκρυψη περιεχομένου από τους χρήστες ενώ το δείχνει στις μηχανές αναζήτησης (ονομάζεται cloaking), η δημιουργία διπλών σελίδων ή ακόμα και το σαμποτάζ των ιστότοπων των ανταγωνιστών σας (γνωστό ως αρνητικό SEO). Ο όρος «μαύρο καπέλο» προέρχεται στην πραγματικότητα από παλιά γουέστερν, όπου οι κακοί φορούσαν μαύρα καπέλα και οι καλοί φορούσαν λευκά καπέλα. Στον ψηφιακό κόσμο, το μαύρο καπέλο SEO είναι το ισοδύναμο του να φοράς ένα μαύρο καπέλο – είναι το αντίθετο των ηθικών και ειλικρινών πρακτικών μάρκετινγκ.
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]