1 λεπτά για ανάγνωση

Μαύρο καπέλο SEO

Φανταστείτε να προσπαθείτε να γλιστρήσετε στην κορυφή της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης χωρίς να το κερδίσετε. Αυτό είναι το μαύρο καπέλο SEO – χρησιμοποιώντας ύπουλες τακτικές για να χειραγωγήσετε το δρόμο σας προς την κορυφή.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Φανταστείτε να προσπαθείτε να γλιστρήσετε στην κορυφή της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης χωρίς να το κερδίσετε. Αυτό είναι το μαύρο καπέλο SEO – χρησιμοποιώντας ύπουλες τακτικές για να χειραγωγήσετε το δρόμο σας προς την κορυφή. Αλλά εδώ είναι το πράγμα: οι μηχανές αναζήτησης είναι σε αυτό και δεν θα διστάσουν να σας απαγορεύσουν εάν σας πιάσουν χρησιμοποιώντας αυτές τις σκιερές τεχνικές. Το Black hat SEO περιλαμβάνει πράγματα όπως η απόκρυψη περιεχομένου από τους χρήστες ενώ το δείχνει στις μηχανές αναζήτησης (ονομάζεται cloaking), η δημιουργία διπλών σελίδων ή ακόμα και το σαμποτάζ των ιστότοπων των ανταγωνιστών σας (γνωστό ως αρνητικό SEO). Ο όρος «μαύρο καπέλο» προέρχεται στην πραγματικότητα από παλιά γουέστερν, όπου οι κακοί φορούσαν μαύρα καπέλα και οι καλοί φορούσαν λευκά καπέλα. Στον ψηφιακό κόσμο, το μαύρο καπέλο SEO είναι το ισοδύναμο του να φοράς ένα μαύρο καπέλο – είναι το αντίθετο των ηθικών και ειλικρινών πρακτικών μάρκετινγκ.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge