1 λεπτά για ανάγνωση

Μαύρο καπέλο SEO

Φανταστείτε να προσπαθείτε να γλιστρήσετε στην κορυφή της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης χωρίς να το κερδίσετε. Αυτό είναι το μαύρο καπέλο SEO – χρησιμοποιώντας ύπουλες τακτικές για να χειραγωγήσετε το δρόμο σας προς την κορυφή.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Φανταστείτε να προσπαθείτε να γλιστρήσετε στην κορυφή της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης χωρίς να το κερδίσετε. Αυτό είναι το μαύρο καπέλο SEO – χρησιμοποιώντας ύπουλες τακτικές για να χειραγωγήσετε το δρόμο σας προς την κορυφή. Αλλά εδώ είναι το πράγμα: οι μηχανές αναζήτησης είναι σε αυτό και δεν θα διστάσουν να σας απαγορεύσουν εάν σας πιάσουν χρησιμοποιώντας αυτές τις σκιερές τεχνικές. Το Black hat SEO περιλαμβάνει πράγματα όπως η απόκρυψη περιεχομένου από τους χρήστες ενώ το δείχνει στις μηχανές αναζήτησης (ονομάζεται cloaking), η δημιουργία διπλών σελίδων ή ακόμα και το σαμποτάζ των ιστότοπων των ανταγωνιστών σας (γνωστό ως αρνητικό SEO). Ο όρος «μαύρο καπέλο» προέρχεται στην πραγματικότητα από παλιά γουέστερν, όπου οι κακοί φορούσαν μαύρα καπέλα και οι καλοί φορούσαν λευκά καπέλα. Στον ψηφιακό κόσμο, το μαύρο καπέλο SEO είναι το ισοδύναμο του να φοράς ένα μαύρο καπέλο – είναι το αντίθετο των ηθικών και ειλικρινών πρακτικών μάρκετινγκ.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές
9 λεπτά για ανάγνωση

Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές

Η μέτρηση των προσπαθειών μάρκετινγκ δεν είναι μόνο ανάγκη αλλά και απαραίτητη. Η γνώση του τρόπου μέτρησης, αξιολόγησης και βελτιστοποίησης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ είναι απαραίτητη. Θα μπορούσατε επίσης να πετάξετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ από το παράθυρο χωρίς την κατάλληλη μέτρηση. Αυτό το άρθρο εξετάζει τους λόγους για τους οποίους οι μετρήσεις μάρκετινγκ έχουν σημασία, πώς […]

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+