Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι το ποσοστό των ατόμων που εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο αφού διαβάσουν μόνο μία σελίδα χωρίς να αλληλεπιδράσουν ή να μεταβούν σε επιπλέον ιστότοπους. Δείχνει πόσο ενδιαφέρουσα και σχετική είναι η πρώτη σελίδα με τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των επισκεπτών. Πολλές φορές, ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης σημαίνει ότι οι επισκέπτες δεν ενδιαφέρονταν αρκετά για να μείνουν ή δεν βρήκαν αυτό που ήθελαν. Για να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών, να βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενο και να ενθαρρύνουν τους χρήστες να παραμείνουν περισσότερο ή να εξερευνήσουν βαθύτερα τον ιστότοπο – όλα με απώτερο στόχο την αύξηση της συνολικής αφοσίωσης και των ποσοστών μετατροπών – οι έμποροι και οι webmasters εξετάζουν τα ποσοστά εγκατάλειψης.
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.