Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι το ποσοστό των ατόμων που εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο αφού διαβάσουν μόνο μία σελίδα χωρίς να αλληλεπιδράσουν ή να μεταβούν σε επιπλέον ιστότοπους. Δείχνει πόσο ενδιαφέρουσα και σχετική είναι η πρώτη σελίδα με τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των επισκεπτών. Πολλές φορές, ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης σημαίνει ότι οι επισκέπτες δεν ενδιαφέρονταν αρκετά για να μείνουν ή δεν βρήκαν αυτό που ήθελαν. Για να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών, να βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενο και να ενθαρρύνουν τους χρήστες να παραμείνουν περισσότερο ή να εξερευνήσουν βαθύτερα τον ιστότοπο – όλα με απώτερο στόχο την αύξηση της συνολικής αφοσίωσης και των ποσοστών μετατροπών – οι έμποροι και οι webmasters εξετάζουν τα ποσοστά εγκατάλειψης.
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.