1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η ετικέτα τίτλου;

Η ετικέτα title στην HTML χρησιμοποιείται για τον καθορισμό του τίτλου μιας ιστοσελίδας. Αυτός ο τίτλος εμφανίζεται στη γραμμή τίτλου του προγράμματος περιήγησης ή στην καρτέλα όταν ένας χρήστης προβάλλει την ιστοσελίδα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Η ετικέτα title στην HTML χρησιμοποιείται για τον καθορισμό του τίτλου μιας ιστοσελίδας. Αυτός ο τίτλος εμφανίζεται στη γραμμή τίτλου του προγράμματος περιήγησης ή στην καρτέλα όταν ένας χρήστης προβάλλει την ιστοσελίδα.

Χρησιμεύει επίσης ως τίτλος όταν μια σελίδα έχει σελιδοδείκτη ή κοινή χρήση. Η <title> ετικέτα τοποθετείται μέσα στην ενότητα ενός εγγράφου HTML και είναι κρίσιμη τόσο για την εμπειρία του χρήστη όσο και για το <head> SEO (Search Engine Optimization)

Παράδειγμα:

The tag in HTML is used to define the title of a webpage. This title is displayed in the browser's title bar or on the tab when a user views the webpage.

Source: Open AI

Σε αυτό το παράδειγμα, η “Φοβερή ιστοσελίδα μου” είναι αυτό που θα εμφανιστεί στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησης.

Βασικά σημεία:

  • Εμφάνιση στο πρόγραμμα περιήγησης: Ο τίτλος εμφανίζεται στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησης, βοηθώντας τους χρήστες να αναγνωρίσουν τη σελίδα.
  • SEO: Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν την ετικέτα τίτλου για να κατανοήσουν το περιεχόμενο της σελίδας, καθιστώντας την απαραίτητη για την κατάταξη.
  • Προσθήκη σελιδοδεικτών: Όταν ένας χρήστης προσθέτει σελιδοδείκτη στη σελίδα, η ετικέτα τίτλου γίνεται το προεπιλεγμένο όνομα για τον σελιδοδείκτη.

Το <title> tag είναι μοναδικό στο ότι θα πρέπει να εμφανίζεται μόνο μία φορά μέσα στην <head> ενότητα ενός εγγράφου HTML.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+