1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η ετικέτα τίτλου;

Η ετικέτα title στην HTML χρησιμοποιείται για τον καθορισμό του τίτλου μιας ιστοσελίδας. Αυτός ο τίτλος εμφανίζεται στη γραμμή τίτλου του προγράμματος περιήγησης ή στην καρτέλα όταν ένας χρήστης προβάλλει την ιστοσελίδα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Η ετικέτα title στην HTML χρησιμοποιείται για τον καθορισμό του τίτλου μιας ιστοσελίδας. Αυτός ο τίτλος εμφανίζεται στη γραμμή τίτλου του προγράμματος περιήγησης ή στην καρτέλα όταν ένας χρήστης προβάλλει την ιστοσελίδα.

Χρησιμεύει επίσης ως τίτλος όταν μια σελίδα έχει σελιδοδείκτη ή κοινή χρήση. Η <title> ετικέτα τοποθετείται μέσα στην ενότητα ενός εγγράφου HTML και είναι κρίσιμη τόσο για την εμπειρία του χρήστη όσο και για το <head> SEO (Search Engine Optimization)

Παράδειγμα:

The tag in HTML is used to define the title of a webpage. This title is displayed in the browser's title bar or on the tab when a user views the webpage.

Source: Open AI

Σε αυτό το παράδειγμα, η “Φοβερή ιστοσελίδα μου” είναι αυτό που θα εμφανιστεί στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησης.

Βασικά σημεία:

  • Εμφάνιση στο πρόγραμμα περιήγησης: Ο τίτλος εμφανίζεται στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησης, βοηθώντας τους χρήστες να αναγνωρίσουν τη σελίδα.
  • SEO: Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν την ετικέτα τίτλου για να κατανοήσουν το περιεχόμενο της σελίδας, καθιστώντας την απαραίτητη για την κατάταξη.
  • Προσθήκη σελιδοδεικτών: Όταν ένας χρήστης προσθέτει σελιδοδείκτη στη σελίδα, η ετικέτα τίτλου γίνεται το προεπιλεγμένο όνομα για τον σελιδοδείκτη.

Το <title> tag είναι μοναδικό στο ότι θα πρέπει να εμφανίζεται μόνο μία φορά μέσα στην <head> ενότητα ενός εγγράφου HTML.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές
9 λεπτά για ανάγνωση

Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές

Η μέτρηση των προσπαθειών μάρκετινγκ δεν είναι μόνο ανάγκη αλλά και απαραίτητη. Η γνώση του τρόπου μέτρησης, αξιολόγησης και βελτιστοποίησης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ είναι απαραίτητη. Θα μπορούσατε επίσης να πετάξετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ από το παράθυρο χωρίς την κατάλληλη μέτρηση. Αυτό το άρθρο εξετάζει τους λόγους για τους οποίους οι μετρήσεις μάρκετινγκ έχουν σημασία, πώς […]

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+