2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η ετικέτα τίτλου;

Η ετικέτα title στην HTML χρησιμοποιείται για τον καθορισμό του τίτλου μιας ιστοσελίδας. Αυτός ο τίτλος εμφανίζεται στη γραμμή τίτλου του προγράμματος περιήγησης ή στην καρτέλα όταν ένας χρήστης προβάλλει την ιστοσελίδα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Η ετικέτα title στην HTML χρησιμοποιείται για τον καθορισμό του τίτλου μιας ιστοσελίδας. Αυτός ο τίτλος εμφανίζεται στη γραμμή τίτλου του προγράμματος περιήγησης ή στην καρτέλα όταν ένας χρήστης προβάλλει την ιστοσελίδα.

Χρησιμεύει επίσης ως τίτλος όταν μια σελίδα έχει σελιδοδείκτη ή κοινή χρήση. Η <title> ετικέτα τοποθετείται μέσα στην ενότητα ενός εγγράφου HTML και είναι κρίσιμη τόσο για την εμπειρία του χρήστη όσο και για το <head> SEO (Search Engine Optimization)

Παράδειγμα:

The tag in HTML is used to define the title of a webpage. This title is displayed in the browser's title bar or on the tab when a user views the webpage.

Source: Open AI

Σε αυτό το παράδειγμα, η “Φοβερή ιστοσελίδα μου” είναι αυτό που θα εμφανιστεί στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησης.

Βασικά σημεία:

  • Εμφάνιση στο πρόγραμμα περιήγησης: Ο τίτλος εμφανίζεται στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησης, βοηθώντας τους χρήστες να αναγνωρίσουν τη σελίδα.
  • SEO: Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν την ετικέτα τίτλου για να κατανοήσουν το περιεχόμενο της σελίδας, καθιστώντας την απαραίτητη για την κατάταξη.
  • Προσθήκη σελιδοδεικτών: Όταν ένας χρήστης προσθέτει σελιδοδείκτη στη σελίδα, η ετικέτα τίτλου γίνεται το προεπιλεγμένο όνομα για τον σελιδοδείκτη.

Το <title> tag είναι μοναδικό στο ότι θα πρέπει να εμφανίζεται μόνο μία φορά μέσα στην <head> ενότητα ενός εγγράφου HTML.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
7 αποτελεσματικές στρατηγικές ψυχρών κλήσεων για επιτυχία ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

7 αποτελεσματικές στρατηγικές ψυχρών κλήσεων για επιτυχία ηλεκτρονικού εμπορίου

Η ψυχρή κλήση μπορεί να είναι μια πολύτιμη στρατηγική δημιουργίας δυνητικών πελατών για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, επιτρέποντάς τους να συνδεθούν απευθείας με πιθανούς πελάτες. Έχουμε για εσάς μερικές αποτελεσματικές συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές για την εφαρμογή ψυχρών κλήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ανάγνωση άρθρου
Οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία βλέπουν αργή υιοθέτηση
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία βλέπουν αργή υιοθέτηση

Μια πρόσφατη δημοσκόπηση τάσεων από το ECC Köln αποκαλύπτει ότι οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία, γνωστές και ως “αγορές σε ροή”, κερδίζουν αναγνώριση. Έξι στους δέκα Γερμανούς καταναλωτές κατανοούν τώρα την ιδέα, διπλασιάζοντας το επίπεδο ευαισθητοποίησης σε σχέση με πριν από τρία χρόνια. Ωστόσο, το ποσοστό υιοθέτησης των ζωντανών αγορών στη Γερμανία παραμένει χαμηλό.

Ανάγνωση άρθρου
Τα έσοδα της OpenAI αυξάνονται κατά 1700% εν μέσω συγκέντρωσης κεφαλαίων ύψους 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα έσοδα της OpenAI αυξάνονται κατά 1700% εν μέσω συγκέντρωσης κεφαλαίων ύψους 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Με αύξηση 1700% στα μηνιαία έσοδά της από τις αρχές του 2023, η OpenAI μπορεί να καυχηθεί ότι είναι μια πραγματική ιστορία επιτυχίας. Οδηγώντας επιδέξια το κύμα της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, η εκκίνηση της Καλιφόρνια διαβεβαιώνει ότι τα οικονομικά της είναι σε εξαιρετική κατάσταση και προετοιμάζει το έδαφος για να εξασφαλίσει έναν σημαντικό γύρο συγκέντρωσης […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+