1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η ετικέτα τίτλου;

Η ετικέτα title στην HTML χρησιμοποιείται για τον καθορισμό του τίτλου μιας ιστοσελίδας. Αυτός ο τίτλος εμφανίζεται στη γραμμή τίτλου του προγράμματος περιήγησης ή στην καρτέλα όταν ένας χρήστης προβάλλει την ιστοσελίδα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Η ετικέτα title στην HTML χρησιμοποιείται για τον καθορισμό του τίτλου μιας ιστοσελίδας. Αυτός ο τίτλος εμφανίζεται στη γραμμή τίτλου του προγράμματος περιήγησης ή στην καρτέλα όταν ένας χρήστης προβάλλει την ιστοσελίδα.

Χρησιμεύει επίσης ως τίτλος όταν μια σελίδα έχει σελιδοδείκτη ή κοινή χρήση. Η <title> ετικέτα τοποθετείται μέσα στην ενότητα ενός εγγράφου HTML και είναι κρίσιμη τόσο για την εμπειρία του χρήστη όσο και για το <head> SEO (Search Engine Optimization)

Παράδειγμα:

The tag in HTML is used to define the title of a webpage. This title is displayed in the browser's title bar or on the tab when a user views the webpage.

Source: Open AI

Σε αυτό το παράδειγμα, η “Φοβερή ιστοσελίδα μου” είναι αυτό που θα εμφανιστεί στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησης.

Βασικά σημεία:

  • Εμφάνιση στο πρόγραμμα περιήγησης: Ο τίτλος εμφανίζεται στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησης, βοηθώντας τους χρήστες να αναγνωρίσουν τη σελίδα.
  • SEO: Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν την ετικέτα τίτλου για να κατανοήσουν το περιεχόμενο της σελίδας, καθιστώντας την απαραίτητη για την κατάταξη.
  • Προσθήκη σελιδοδεικτών: Όταν ένας χρήστης προσθέτει σελιδοδείκτη στη σελίδα, η ετικέτα τίτλου γίνεται το προεπιλεγμένο όνομα για τον σελιδοδείκτη.

Το <title> tag είναι μοναδικό στο ότι θα πρέπει να εμφανίζεται μόνο μία φορά μέσα στην <head> ενότητα ενός εγγράφου HTML.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge