Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά είναι συγκεκριμένες, συχνά μεγαλύτερες φράσεις που αναζητούν οι χρήστες, συνήθως αποτελούμενες από τρεις ή περισσότερες λέξεις. Τείνουν να έχουν χαμηλότερο όγκο αναζήτησης αλλά υψηλότερα ποσοστά μετατροπών λόγω της ιδιαιτερότητάς τους.
Ακολουθεί μια σύντομη επισκόπηση:
- Ιδιαιτερότητα: Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι πιο λεπτομερείς και στοχευμένες από τους ευρείς, γενικούς όρους.
- Χαμηλότερος ανταγωνισμός: Είναι συνήθως ευκολότερο να ταξινομηθούν στις μηχανές αναζήτησης λόγω λιγότερου ανταγωνισμού.
- Υψηλότερα ποσοστά μετατροπής: Οι χρήστες που αναζητούν λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς έχουν συχνά σαφέστερη πρόθεση, οδηγώντας σε καλύτερα ποσοστά μετατροπών.
- Φυσική γλώσσα: Συχνά αντικατοπτρίζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι μιλούν ή πληκτρολογούν ερωτήματα.
- Παράδειγμα: Αντί για “παπούτσια”, μια λέξη-κλειδί με μακριά ουρά μπορεί να είναι “άνετα παπούτσια για τρέξιμο για γυναίκες”