1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η λέξη-κλειδί Long-tail;

Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά είναι συγκεκριμένες, συχνά μεγαλύτερες φράσεις που αναζητούν οι χρήστες, συνήθως αποτελούμενες από τρεις ή περισσότερες λέξεις. Τείνουν να έχουν χαμηλότερο όγκο αναζήτησης αλλά υψηλότερα ποσοστά μετατροπών λόγω της ιδιαιτερότητάς τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά είναι συγκεκριμένες, συχνά μεγαλύτερες φράσεις που αναζητούν οι χρήστες, συνήθως αποτελούμενες από τρεις ή περισσότερες λέξεις. Τείνουν να έχουν χαμηλότερο όγκο αναζήτησης αλλά υψηλότερα ποσοστά μετατροπών λόγω της ιδιαιτερότητάς τους.

Ακολουθεί μια σύντομη επισκόπηση:

  1. Ιδιαιτερότητα: Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι πιο λεπτομερείς και στοχευμένες από τους ευρείς, γενικούς όρους.
  2. Χαμηλότερος ανταγωνισμός: Είναι συνήθως ευκολότερο να ταξινομηθούν στις μηχανές αναζήτησης λόγω λιγότερου ανταγωνισμού.
  3. Υψηλότερα ποσοστά μετατροπής: Οι χρήστες που αναζητούν λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς έχουν συχνά σαφέστερη πρόθεση, οδηγώντας σε καλύτερα ποσοστά μετατροπών.
  4. Φυσική γλώσσα: Συχνά αντικατοπτρίζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι μιλούν ή πληκτρολογούν ερωτήματα.
  5. Παράδειγμα: Αντί για “παπούτσια”, μια λέξη-κλειδί με μακριά ουρά μπορεί να είναι “άνετα παπούτσια για τρέξιμο για γυναίκες”



Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές
9 λεπτά για ανάγνωση

Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές

Η μέτρηση των προσπαθειών μάρκετινγκ δεν είναι μόνο ανάγκη αλλά και απαραίτητη. Η γνώση του τρόπου μέτρησης, αξιολόγησης και βελτιστοποίησης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ είναι απαραίτητη. Θα μπορούσατε επίσης να πετάξετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ από το παράθυρο χωρίς την κατάλληλη μέτρηση. Αυτό το άρθρο εξετάζει τους λόγους για τους οποίους οι μετρήσεις μάρκετινγκ έχουν σημασία, πώς […]

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+