1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η λέξη-κλειδί Long-tail;

Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά είναι συγκεκριμένες, συχνά μεγαλύτερες φράσεις που αναζητούν οι χρήστες, συνήθως αποτελούμενες από τρεις ή περισσότερες λέξεις. Τείνουν να έχουν χαμηλότερο όγκο αναζήτησης αλλά υψηλότερα ποσοστά μετατροπών λόγω της ιδιαιτερότητάς τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά είναι συγκεκριμένες, συχνά μεγαλύτερες φράσεις που αναζητούν οι χρήστες, συνήθως αποτελούμενες από τρεις ή περισσότερες λέξεις. Τείνουν να έχουν χαμηλότερο όγκο αναζήτησης αλλά υψηλότερα ποσοστά μετατροπών λόγω της ιδιαιτερότητάς τους.

Ακολουθεί μια σύντομη επισκόπηση:

  1. Ιδιαιτερότητα: Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι πιο λεπτομερείς και στοχευμένες από τους ευρείς, γενικούς όρους.
  2. Χαμηλότερος ανταγωνισμός: Είναι συνήθως ευκολότερο να ταξινομηθούν στις μηχανές αναζήτησης λόγω λιγότερου ανταγωνισμού.
  3. Υψηλότερα ποσοστά μετατροπής: Οι χρήστες που αναζητούν λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς έχουν συχνά σαφέστερη πρόθεση, οδηγώντας σε καλύτερα ποσοστά μετατροπών.
  4. Φυσική γλώσσα: Συχνά αντικατοπτρίζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι μιλούν ή πληκτρολογούν ερωτήματα.
  5. Παράδειγμα: Αντί για “παπούτσια”, μια λέξη-κλειδί με μακριά ουρά μπορεί να είναι “άνετα παπούτσια για τρέξιμο για γυναίκες”



Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge