Μοντέλο προμήθειας όπου οι συνεργάτες πληρώνονται ένα ποσοστό του ποσού πώλησης. Αυτή είναι η πιο κοινή δομή αποζημίωσης θυγατρικών, ανταμείβοντας άμεσα τους συνεργάτες για την αύξηση των πραγματικών εσόδων. Το ποσοστό προμήθειας συνήθως ποικίλλει ανάλογα με την κατηγορία προϊόντος, το σημείο τιμής και τα περιθώρια κέρδους. Οι έμποροι επωφελούνται από ελάχιστο κίνδυνο, καθώς η πληρωμή πραγματοποιείται μόνο μετά από επιβεβαιωμένες πωλήσεις. Για τους συνεργάτες, το PPS προσφέρει τη δυνατότητα για υψηλότερα κέρδη σε προϊόντα premium και επαναλαμβανόμενες αγορές. Αυτό το μοντέλο λειτουργεί ιδιαίτερα καλά για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις συνδρομητικές υπηρεσίες και τα ψηφιακά προϊόντα όπου οι αξίες συναλλαγών και οι διαδρομές μετατροπής μπορούν να παρακολουθούνται με σαφήνεια.
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]