Μοντέλο προμήθειας όπου οι συνεργάτες πληρώνονται ένα ποσοστό του ποσού πώλησης. Αυτή είναι η πιο κοινή δομή αποζημίωσης θυγατρικών, ανταμείβοντας άμεσα τους συνεργάτες για την αύξηση των πραγματικών εσόδων. Το ποσοστό προμήθειας συνήθως ποικίλλει ανάλογα με την κατηγορία προϊόντος, το σημείο τιμής και τα περιθώρια κέρδους. Οι έμποροι επωφελούνται από ελάχιστο κίνδυνο, καθώς η πληρωμή πραγματοποιείται μόνο μετά από επιβεβαιωμένες πωλήσεις. Για τους συνεργάτες, το PPS προσφέρει τη δυνατότητα για υψηλότερα κέρδη σε προϊόντα premium και επαναλαμβανόμενες αγορές. Αυτό το μοντέλο λειτουργεί ιδιαίτερα καλά για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις συνδρομητικές υπηρεσίες και τα ψηφιακά προϊόντα όπου οι αξίες συναλλαγών και οι διαδρομές μετατροπής μπορούν να παρακολουθούνται με σαφήνεια.
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.