Οι μάρκες Direct-to-Consumer (DTC) είναι εταιρείες που κατασκευάζουν και πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας στους καταναλωτές, παρακάμπτοντας τους παραδοσιακούς μεσάζοντες όπως οι χονδρέμποροι, οι διανομείς και οι λιανοπωλητές. Αυτές οι μάρκες λειτουργούν συνήθως μέσω των δικών τους πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου, ιστότοπων και μερικές φορές φυσικών καταστημάτων, διατηρώντας τον πλήρη έλεγχο της ανάπτυξης προϊόντων, του μάρκετινγκ, των πωλήσεων και των σχέσεων με τους πελάτες. Οι επωνυμίες DTC συχνά επικεντρώνονται στη δημιουργία μιας ισχυρής ταυτότητας επωνυμίας, προσφέροντας εξατομικευμένες εμπειρίες και αξιοποιώντας πληροφορίες βάσει δεδομένων για να καλύψουν συγκεκριμένες ανάγκες και προτιμήσεις πελατών.
Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας
Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν […]