1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι οι μάρκες Direct-to-Consumer (DTC);

Οι μάρκες Direct-to-Consumer (DTC) είναι εταιρείες που κατασκευάζουν και πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας στους καταναλωτές, παρακάμπτοντας τους παραδοσιακούς μεσάζοντες όπως οι χονδρέμποροι, οι διανομείς και οι λιανοπωλητές. Αυτές οι μάρκες λειτουργούν συνήθως μέσω των δικών τους πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου, ιστότοπων και μερικές φορές φυσικών καταστημάτων, διατηρώντας τον πλήρη έλεγχο της ανάπτυξης προϊόντων, του μάρκετινγκ, […]

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Οι μάρκες Direct-to-Consumer (DTC) είναι εταιρείες που κατασκευάζουν και πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας στους καταναλωτές, παρακάμπτοντας τους παραδοσιακούς μεσάζοντες όπως οι χονδρέμποροι, οι διανομείς και οι λιανοπωλητές. Αυτές οι μάρκες λειτουργούν συνήθως μέσω των δικών τους πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου, ιστότοπων και μερικές φορές φυσικών καταστημάτων, διατηρώντας τον πλήρη έλεγχο της ανάπτυξης προϊόντων, του μάρκετινγκ, των πωλήσεων και των σχέσεων με τους πελάτες. Οι επωνυμίες DTC συχνά επικεντρώνονται στη δημιουργία μιας ισχυρής ταυτότητας επωνυμίας, προσφέροντας εξατομικευμένες εμπειρίες και αξιοποιώντας πληροφορίες βάσει δεδομένων για να καλύψουν συγκεκριμένες ανάγκες και προτιμήσεις πελατών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge