Οι μάρκες Direct-to-Consumer (DTC) είναι εταιρείες που κατασκευάζουν και πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας στους καταναλωτές, παρακάμπτοντας τους παραδοσιακούς μεσάζοντες όπως οι χονδρέμποροι, οι διανομείς και οι λιανοπωλητές. Αυτές οι μάρκες λειτουργούν συνήθως μέσω των δικών τους πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου, ιστότοπων και μερικές φορές φυσικών καταστημάτων, διατηρώντας τον πλήρη έλεγχο της ανάπτυξης προϊόντων, του μάρκετινγκ, των πωλήσεων και των σχέσεων με τους πελάτες. Οι επωνυμίες DTC συχνά επικεντρώνονται στη δημιουργία μιας ισχυρής ταυτότητας επωνυμίας, προσφέροντας εξατομικευμένες εμπειρίες και αξιοποιώντας πληροφορίες βάσει δεδομένων για να καλύψουν συγκεκριμένες ανάγκες και προτιμήσεις πελατών.
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.