CPO – Το κόστος ανά παραγγελία είναι ένας όρος που αναφέρεται στο κόστος παραγγελίας μιας καμπάνιας ή διαφήμισης στο διαδίκτυο. Αυτό το κόστος υπολογίζεται διαιρώντας το κόστος της διαφήμισης με τον αριθμό των επιτυχημένων παραγγελιών. Ο σκοπός αυτού του υπολογισμού είναι να καθοριστεί πόσο κοστίζει η λήψη μιας παραγγελίας. Εάν ο κύριος σκοπός αυτής της μορφής μάρκετινγκ είναι απλώς η δημιουργία πωλήσεων, τότε το κόστος ανά παραγγελία είναι ο προτιμώμενος τρόπος μέτρησης αυτών των δεδομένων.