1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το CPO;

CPO – Το κόστος ανά παραγγελία είναι ένας όρος που αναφέρεται στο κόστος παραγγελίας μιας καμπάνιας ή διαφήμισης στο διαδίκτυο. Αυτό το κόστος υπολογίζεται διαιρώντας το κόστος της διαφήμισης με τον αριθμό των επιτυχημένων παραγγελιών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

CPO – Το κόστος ανά παραγγελία είναι ένας όρος που αναφέρεται στο κόστος παραγγελίας μιας καμπάνιας ή διαφήμισης στο διαδίκτυο. Αυτό το κόστος υπολογίζεται διαιρώντας το κόστος της διαφήμισης με τον αριθμό των επιτυχημένων παραγγελιών. Ο σκοπός αυτού του υπολογισμού είναι να καθοριστεί πόσο κοστίζει η λήψη μιας παραγγελίας. Εάν ο κύριος σκοπός αυτής της μορφής μάρκετινγκ είναι απλώς η δημιουργία πωλήσεων, τότε το κόστος ανά παραγγελία είναι ο προτιμώμενος τρόπος μέτρησης αυτών των δεδομένων.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU