1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το CPO;

CPO – Το κόστος ανά παραγγελία είναι ένας όρος που αναφέρεται στο κόστος παραγγελίας μιας καμπάνιας ή διαφήμισης στο διαδίκτυο. Αυτό το κόστος υπολογίζεται διαιρώντας το κόστος της διαφήμισης με τον αριθμό των επιτυχημένων παραγγελιών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

CPO – Το κόστος ανά παραγγελία είναι ένας όρος που αναφέρεται στο κόστος παραγγελίας μιας καμπάνιας ή διαφήμισης στο διαδίκτυο. Αυτό το κόστος υπολογίζεται διαιρώντας το κόστος της διαφήμισης με τον αριθμό των επιτυχημένων παραγγελιών. Ο σκοπός αυτού του υπολογισμού είναι να καθοριστεί πόσο κοστίζει η λήψη μιας παραγγελίας. Εάν ο κύριος σκοπός αυτής της μορφής μάρκετινγκ είναι απλώς η δημιουργία πωλήσεων, τότε το κόστος ανά παραγγελία είναι ο προτιμώμενος τρόπος μέτρησης αυτών των δεδομένων.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+