1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το FMCG;

FMCG σημαίνει Fast-Moving Consumer Goods. Αυτά είναι προϊόντα που πωλούνται γρήγορα και με σχετικά χαμηλό κόστος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

FMCG σημαίνει Fast-Moving Consumer Goods. Αυτά είναι προϊόντα που πωλούνται γρήγορα και με σχετικά χαμηλό κόστος.

Το FMCG αναφέρεται σε προϊόντα που έχουν μικρή διάρκεια ζωής, είτε λόγω της υψηλής ζήτησης των καταναλωτών είτε επειδή είναι ευπαθή.

Χαρακτηριστικά:

    • Συχνές αγορές
    • Χαμηλό κόστος
    • Γρήγορη κατανάλωση
    • Μικρή διάρκεια ζωής
    • Υψηλός κύκλος εργασιών

Παραδείγματα:

    • Τρόφιμα και ποτά
    • Προϊόντα περιποίησης
    • Μη συνταγογραφούμενα φάρμακα
    • Προϊόντα καθαρισμού
    • Καλλυντικά
    • Χαρτικά είδη

Σημασία της βιομηχανίας: Ο τομέας FMCG είναι ένας από τους μεγαλύτερους και πιο ανταγωνιστικούς κλάδους παγκοσμίως, με μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. Οι εταιρείες FMCG συχνά λειτουργούν με χαμηλά περιθώρια κέρδους και βασίζονται σε υψηλούς όγκους πωλήσεων για να δημιουργήσουν κέρδη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές
9 λεπτά για ανάγνωση

Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές

Η μέτρηση των προσπαθειών μάρκετινγκ δεν είναι μόνο ανάγκη αλλά και απαραίτητη. Η γνώση του τρόπου μέτρησης, αξιολόγησης και βελτιστοποίησης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ είναι απαραίτητη. Θα μπορούσατε επίσης να πετάξετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ από το παράθυρο χωρίς την κατάλληλη μέτρηση. Αυτό το άρθρο εξετάζει τους λόγους για τους οποίους οι μετρήσεις μάρκετινγκ έχουν σημασία, πώς […]

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+