1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Google Discover;

Το Google Discover είναι μια λειτουργία για κινητά που παρέχει στους χρήστες μια επιμελημένη ροή άρθρων, ειδήσεων και άλλου περιεχομένου με βάση τα ενδιαφέροντά τους και το ιστορικό αναζήτησης. Εμφανίζεται στην αρχική σελίδα της εφαρμογής Google σε κινητές συσκευές και στην αρχική σελίδα Google.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το Google Discover είναι μια λειτουργία για κινητά που παρέχει στους χρήστες μια επιμελημένη ροή άρθρων, ειδήσεων και άλλου περιεχομένου με βάση τα ενδιαφέροντά τους και το ιστορικό αναζήτησης. Εμφανίζεται στην αρχική σελίδα της εφαρμογής Google σε κινητές συσκευές και στην αρχική σελίδα Google.com σε συσκευές Android. Το Discover χρησιμοποιεί αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης για να εμφανίζει στους χρήστες περιεχόμενο που μπορεί να τους ενδιαφέρει πριν το αναζητήσουν, συμπεριλαμβανομένων θεμάτων όπως αθλητικά, ειδήσεις, ψυχαγωγία και άλλα. Το περιεχόμενο ενημερώνεται αυτόματα και στοχεύει στην παροχή φρέσκων, σχετικών πληροφοριών προσαρμοσμένων στις προτιμήσεις και τη διαδικτυακή συμπεριφορά κάθε χρήστη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge