1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Google Discover;

Το Google Discover είναι μια λειτουργία για κινητά που παρέχει στους χρήστες μια επιμελημένη ροή άρθρων, ειδήσεων και άλλου περιεχομένου με βάση τα ενδιαφέροντά τους και το ιστορικό αναζήτησης. Εμφανίζεται στην αρχική σελίδα της εφαρμογής Google σε κινητές συσκευές και στην αρχική σελίδα Google.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το Google Discover είναι μια λειτουργία για κινητά που παρέχει στους χρήστες μια επιμελημένη ροή άρθρων, ειδήσεων και άλλου περιεχομένου με βάση τα ενδιαφέροντά τους και το ιστορικό αναζήτησης. Εμφανίζεται στην αρχική σελίδα της εφαρμογής Google σε κινητές συσκευές και στην αρχική σελίδα Google.com σε συσκευές Android. Το Discover χρησιμοποιεί αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης για να εμφανίζει στους χρήστες περιεχόμενο που μπορεί να τους ενδιαφέρει πριν το αναζητήσουν, συμπεριλαμβανομένων θεμάτων όπως αθλητικά, ειδήσεις, ψυχαγωγία και άλλα. Το περιεχόμενο ενημερώνεται αυτόματα και στοχεύει στην παροχή φρέσκων, σχετικών πληροφοριών προσαρμοσμένων στις προτιμήσεις και τη διαδικτυακή συμπεριφορά κάθε χρήστη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Από $ 25K έως $ 175K Μηνιαία έσοδα: Στρατηγική ΔΕΗ Μελέτη περίπτωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας
8 λεπτά για ανάγνωση

Από $ 25K έως $ 175K Μηνιαία έσοδα: Στρατηγική ΔΕΗ Μελέτη περίπτωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας

Αναζητάτε έμπνευση για το πώς να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω πληρωμένης διαφήμισης; Ο David Krumpar από την Lighthouse Media Solutions ετοίμασε αυτή την εξαιρετική μελέτη περίπτωσης που δείχνει πώς μια βιώσιμη μάρκα μόδας πέτυχε αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Σε μόλις έξι μήνες, η ολοκληρωμένη στρατηγική της PPC μεταμόρφωσε την ψηφιακή απόδοση μιας μάρκας μόδας […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+