Το Headless E-commerce είναι μια αρχιτεκτονική που διαχωρίζει το επίπεδο παρουσίασης front-end (το “κεφάλι”) από τη λειτουργικότητα ηλεκτρονικού εμπορίου back-end, που συνδέεται μέσω API. Αυτή η αποσυνδεδεμένη προσέγγιση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν προσαρμοσμένες εμπειρίες αγορών σε πολλαπλά σημεία επαφής χωρίς τους περιορισμούς των παραδοσιακών πλατφορμών.
Βασικά χαρακτηριστικά:
- Αποσυνδεδεμένη αρχιτεκτονική: Τα συστήματα front-end και back-end λειτουργούν ανεξάρτητα
- Πρώτη προσέγγιση API: Όλη η επικοινωνία γίνεται μέσω API
- Δυνατότητα Πανκαναλικού: Ανάπτυξη σε ιστότοπους, εφαρμογές για κινητά, κοινωνικό εμπόριο και πολλά άλλα
- Ευέλικτη στοίβα τεχνολογίας: Ελευθερία χρήσης προτιμώμενων πλαισίων front-end
Οφέλη:
- Βελτιωμένη εμπειρία προγραμματιστή
- Ταχύτερη καινοτομία και ενημερώσεις
- Καλύτερη απόδοση και ταχύτητες φόρτωσης σελίδας
- Βελτιωμένη επεκτασιμότητα
- Ανθεκτικό στο μέλλον για νέα σημεία επαφής πελατών
Οι δημοφιλείς λύσεις ακέφαλου εμπορίου περιλαμβάνουν Commercetools, Elastic Path, BigCommerce (επιλογή χωρίς κεφάλι), Shopify Plus (δυνατότητες χωρίς κεφάλι) και Fabric.