1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Headless E-commerce;

Το Headless E-commerce είναι μια αρχιτεκτονική που διαχωρίζει το επίπεδο παρουσίασης front-end (το “κεφάλι”) από τη λειτουργικότητα ηλεκτρονικού εμπορίου back-end, που συνδέεται μέσω API. Αυτή η αποσυνδεδεμένη προσέγγιση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν προσαρμοσμένες εμπειρίες αγορών σε πολλαπλά σημεία επαφής χωρίς τους περιορισμούς των παραδοσιακών πλατφορμών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το Headless E-commerce είναι μια αρχιτεκτονική που διαχωρίζει το επίπεδο παρουσίασης front-end (το “κεφάλι”) από τη λειτουργικότητα ηλεκτρονικού εμπορίου back-end, που συνδέεται μέσω API. Αυτή η αποσυνδεδεμένη προσέγγιση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν προσαρμοσμένες εμπειρίες αγορών σε πολλαπλά σημεία επαφής χωρίς τους περιορισμούς των παραδοσιακών πλατφορμών.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Αποσυνδεδεμένη αρχιτεκτονική: Τα συστήματα front-end και back-end λειτουργούν ανεξάρτητα
  • Πρώτη προσέγγιση API: Όλη η επικοινωνία γίνεται μέσω API
  • Δυνατότητα Πανκαναλικού: Ανάπτυξη σε ιστότοπους, εφαρμογές για κινητά, κοινωνικό εμπόριο και πολλά άλλα
  • Ευέλικτη στοίβα τεχνολογίας: Ελευθερία χρήσης προτιμώμενων πλαισίων front-end

Οφέλη:

  • Βελτιωμένη εμπειρία προγραμματιστή
  • Ταχύτερη καινοτομία και ενημερώσεις
  • Καλύτερη απόδοση και ταχύτητες φόρτωσης σελίδας
  • Βελτιωμένη επεκτασιμότητα
  • Ανθεκτικό στο μέλλον για νέα σημεία επαφής πελατών

Οι δημοφιλείς λύσεις ακέφαλου εμπορίου περιλαμβάνουν Commercetools, Elastic Path, BigCommerce (επιλογή χωρίς κεφάλι), Shopify Plus (δυνατότητες χωρίς κεφάλι) και Fabric.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge