1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Headless E-commerce;

Το Headless E-commerce είναι μια αρχιτεκτονική που διαχωρίζει το επίπεδο παρουσίασης front-end (το “κεφάλι”) από τη λειτουργικότητα ηλεκτρονικού εμπορίου back-end, που συνδέεται μέσω API. Αυτή η αποσυνδεδεμένη προσέγγιση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν προσαρμοσμένες εμπειρίες αγορών σε πολλαπλά σημεία επαφής χωρίς τους περιορισμούς των παραδοσιακών πλατφορμών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το Headless E-commerce είναι μια αρχιτεκτονική που διαχωρίζει το επίπεδο παρουσίασης front-end (το “κεφάλι”) από τη λειτουργικότητα ηλεκτρονικού εμπορίου back-end, που συνδέεται μέσω API. Αυτή η αποσυνδεδεμένη προσέγγιση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν προσαρμοσμένες εμπειρίες αγορών σε πολλαπλά σημεία επαφής χωρίς τους περιορισμούς των παραδοσιακών πλατφορμών.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Αποσυνδεδεμένη αρχιτεκτονική: Τα συστήματα front-end και back-end λειτουργούν ανεξάρτητα
  • Πρώτη προσέγγιση API: Όλη η επικοινωνία γίνεται μέσω API
  • Δυνατότητα Πανκαναλικού: Ανάπτυξη σε ιστότοπους, εφαρμογές για κινητά, κοινωνικό εμπόριο και πολλά άλλα
  • Ευέλικτη στοίβα τεχνολογίας: Ελευθερία χρήσης προτιμώμενων πλαισίων front-end

Οφέλη:

  • Βελτιωμένη εμπειρία προγραμματιστή
  • Ταχύτερη καινοτομία και ενημερώσεις
  • Καλύτερη απόδοση και ταχύτητες φόρτωσης σελίδας
  • Βελτιωμένη επεκτασιμότητα
  • Ανθεκτικό στο μέλλον για νέα σημεία επαφής πελατών

Οι δημοφιλείς λύσεις ακέφαλου εμπορίου περιλαμβάνουν Commercetools, Elastic Path, BigCommerce (επιλογή χωρίς κεφάλι), Shopify Plus (δυνατότητες χωρίς κεφάλι) και Fabric.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+