2 λεπτά για ανάγνωση

4 P του Marketing Mix

Το 4P σημαίνει προϊόν, τιμή, προώθηση και τόπος. Είναι μια στρατηγική που δημιουργεί ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων, δηλαδή την προσφορά ενός οργανισμού. Το πρώτο είναι το προϊόν που πρόκειται να πωληθεί, όσον αφορά την τιμή, την ποιότητα ή διάφορα άλλα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία. Η τιμή αναφέρεται στην τιμή, είτε του αγαθού είτε της γενικής οικονομίας της εταιρείας. Προώθηση είναι η προώθηση του προϊόντος και ο Τόπος αναφέρεται στον τρόπο διανομής με τον οποίο το προϊόν φτάνει στον πελάτη.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Αναλύοντας κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική που αντηχεί με το κοινό-στόχο σας.

Προϊόν:

Το προϊόν είναι το θεμέλιο της μελωδίας μάρκετινγκ. Είναι η γλυκιά αρμονία που αντηχεί με το κοινό-στόχο σας. Το προϊόν σας είναι αυτό που σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και η μοναδική πρόταση πώλησής του (USP) είναι το κλειδί για το ξεκλείδωμα της αφοσίωσης των πελατών. Δημιουργώντας ένα προϊόν που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού-στόχου σας, θα δημιουργήσετε έναν πιστό ακόλουθο που θα τραγουδήσει τους επαίνους σας.

Τιμή:

Η τιμή είναι ο ρυθμός που καθορίζει το ρυθμό για τη στρατηγική μάρκετινγκ. Είναι ο ρυθμός που διατηρεί τους πελάτες σας συγχρονισμένους με την επωνυμία σας. Όταν βρείτε το σωστό σημείο τιμής, θα δημιουργήσετε μια αίσθηση αρμονίας μεταξύ του προϊόντος σας και των πελατών σας. Πολύ ψηλά, και θα χάσετε το ρυθμό. πολύ χαμηλά, και θα χάσετε τη μελωδία. Βρείτε την τέλεια ισορροπία και θα είστε σε τέλεια αρμονία.

Προαγωγή:

Η προώθηση είναι η αρμονία που συνδυάζει τη στρατηγική μάρκετινγκ. Είναι ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνείτε το μήνυμά σας στοκοινό-στόχο σας, χρησιμοποιώντας διάφορα κανάλια και τακτικές για να δημιουργήσετε μια αίσθηση ενότητας και συνοχής. Είτε πρόκειται για κοινωνικά μέσα, μάρκετινγκ περιεχομένου ή συνεργασίες επιρροής, η προώθηση είναι το κλειδί για την εναρμόνιση του μηνύματός σας με το κοινό σας.

Τόπος:

Το σκηνικό είναι εκεί που όλα έρχονται μαζί. Είναι το μέρος όπου το προϊόν σας συναντά τους πελάτες του, όπου η προώθηση συναντά το κοινό του και όπου η τιμή συναντά την αγορά του. Το Place αφορά τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου οι πελάτες σας μπορούν να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας, όπου μπορούν να βιώσουν την αρμονία της στρατηγικής μάρκετινγκ. Είτε πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα είτε για φυσική βιτρίνα, ο τόπος είναι όπου συμβαίνει η μαγεία.

Εναρμονίζοντας αυτούς τους τέσσερις πυλώνες – προϊόν, τιμή, προώθηση και τόπος – θα δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ που αντηχεί στο κοινό-στόχο σας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές
9 λεπτά για ανάγνωση

Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές

Η μέτρηση των προσπαθειών μάρκετινγκ δεν είναι μόνο ανάγκη αλλά και απαραίτητη. Η γνώση του τρόπου μέτρησης, αξιολόγησης και βελτιστοποίησης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ είναι απαραίτητη. Θα μπορούσατε επίσης να πετάξετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ από το παράθυρο χωρίς την κατάλληλη μέτρηση. Αυτό το άρθρο εξετάζει τους λόγους για τους οποίους οι μετρήσεις μάρκετινγκ έχουν σημασία, πώς […]

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+