2 λεπτά για ανάγνωση

Football Fever: Πώς το Euro 2024 οδηγεί τις δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο

Καθώς πλησιάζουμε στα μισά του UEFA Euro 2024, οι οπαδοί του ποδοσφαίρου ετοιμάζονται για ένα καλοκαίρι διασκέδασης και δαπανών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Football Fever: Πώς το Euro 2024 οδηγεί τις δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο
Πηγή: Depositphotos

Μια πρόσφατη έρευνα του BRC διαπίστωσε:

  • Το 13% από εμάς θα αυξήσει τις δαπάνες του για τα είδη παντοπωλείου, την μπύρα, το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά
  • Το 9% θα φιλοξενήσει ή θα παρευρεθεί σε συγκεντρώσεις με φίλους και συγγενείς για να παρακολουθήσει τους αγώνες
  • Το 6% θα αγοράσει μια νέα τηλεόραση ή ηλεκτρονική συσκευή για να συμβαδίσει με τη δράση.

Σύμφωνα με τον Kris Hamer, διευθυντή πολιτικής της BRC, «οι Βρετανοί λιανοπωλητές θα μπορούσαν να πετύχουν ένα χατ-τρικ» με είδη παντοπωλείου, ηλεκτρονικά είδη και επίσημα εμπορεύματα.

Μια ξεχωριστή μελέτη VoucherCode και GlobalData εξέτασε τον αντίκτυπο του Euro 2024 στην οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου. Η έρευνα διαπίστωσε ότι 35,4 εκατομμύρια από εμάς θα παρακολουθήσουν το τουρνουά από το σπίτι, τις παμπ και τα εστιατόρια, με τα 30,7 εκατομμύρια να παρακολουθούν τουλάχιστον ένα παιχνίδι με την ομάδα της Αγγλίας.

Source: Euronews.com

Η έκθεση εκτιμά ότι το Euro 2024 θα προσθέσει 2,75 δισεκατομμύρια λίρες στην οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου με αυξημένες δαπάνες για πωλήσεις τροφίμων και ποτών, ηλεκτρονικά είδη, αναμνηστικά, μαγείρεμα κήπου και άλλα. Τα μισά από αυτά θα είναι σε τρόφιμα και ποτά, 1,67 δισεκατομμύρια λίρες.

Όσον αφορά τα ποτά, η μπύρα είναι ο ξεκάθαρος νικητής με 82 εκατομμύρια ποτήρια που αναμένεται να καταναλωθούν κατά τη διάρκεια του τουρνουά. Το κρασί και το Aperol Spritzes θα είναι επίσης δημοφιλή.

Το τουρνουά δεν αυξάνει μόνο τις δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Έρευνα της GfK x NielsenIQ διαπίστωσε ότι 110.000 επιπλέον τηλεοράσεις πωλήθηκαν στη Γαλλία φέτος λόγω του UEFA Euro και των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού το 2024. Μετά την πρόκριση της Τουρκίας στο ευρώ, σημειώθηκε μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις τηλεοράσεων μεγάλης οθόνης στη χώρα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+