
Μια πρόσφατη έρευνα του BRC διαπίστωσε:
- Το 13% από εμάς θα αυξήσει τις δαπάνες του για τα είδη παντοπωλείου, την μπύρα, το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά
- Το 9% θα φιλοξενήσει ή θα παρευρεθεί σε συγκεντρώσεις με φίλους και συγγενείς για να παρακολουθήσει τους αγώνες
- Το 6% θα αγοράσει μια νέα τηλεόραση ή ηλεκτρονική συσκευή για να συμβαδίσει με τη δράση.
Σύμφωνα με τον Kris Hamer, διευθυντή πολιτικής της BRC, «οι Βρετανοί λιανοπωλητές θα μπορούσαν να πετύχουν ένα χατ-τρικ» με είδη παντοπωλείου, ηλεκτρονικά είδη και επίσημα εμπορεύματα.
Μια ξεχωριστή μελέτη VoucherCode και GlobalData εξέτασε τον αντίκτυπο του Euro 2024 στην οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου. Η έρευνα διαπίστωσε ότι 35,4 εκατομμύρια από εμάς θα παρακολουθήσουν το τουρνουά από το σπίτι, τις παμπ και τα εστιατόρια, με τα 30,7 εκατομμύρια να παρακολουθούν τουλάχιστον ένα παιχνίδι με την ομάδα της Αγγλίας.

Source: Euronews.com
Η έκθεση εκτιμά ότι το Euro 2024 θα προσθέσει 2,75 δισεκατομμύρια λίρες στην οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου με αυξημένες δαπάνες για πωλήσεις τροφίμων και ποτών, ηλεκτρονικά είδη, αναμνηστικά, μαγείρεμα κήπου και άλλα. Τα μισά από αυτά θα είναι σε τρόφιμα και ποτά, 1,67 δισεκατομμύρια λίρες.
Όσον αφορά τα ποτά, η μπύρα είναι ο ξεκάθαρος νικητής με 82 εκατομμύρια ποτήρια που αναμένεται να καταναλωθούν κατά τη διάρκεια του τουρνουά. Το κρασί και το Aperol Spritzes θα είναι επίσης δημοφιλή.
Το τουρνουά δεν αυξάνει μόνο τις δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Έρευνα της GfK x NielsenIQ διαπίστωσε ότι 110.000 επιπλέον τηλεοράσεις πωλήθηκαν στη Γαλλία φέτος λόγω του UEFA Euro και των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού το 2024. Μετά την πρόκριση της Τουρκίας στο ευρώ, σημειώθηκε μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις τηλεοράσεων μεγάλης οθόνης στη χώρα.