2 λεπτά για ανάγνωση

Football Fever: Πώς το Euro 2024 οδηγεί τις δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο

Καθώς πλησιάζουμε στα μισά του UEFA Euro 2024, οι οπαδοί του ποδοσφαίρου ετοιμάζονται για ένα καλοκαίρι διασκέδασης και δαπανών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Football Fever: Πώς το Euro 2024 οδηγεί τις δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο
Πηγή: Depositphotos

Μια πρόσφατη έρευνα του BRC διαπίστωσε:

  • Το 13% από εμάς θα αυξήσει τις δαπάνες του για τα είδη παντοπωλείου, την μπύρα, το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά
  • Το 9% θα φιλοξενήσει ή θα παρευρεθεί σε συγκεντρώσεις με φίλους και συγγενείς για να παρακολουθήσει τους αγώνες
  • Το 6% θα αγοράσει μια νέα τηλεόραση ή ηλεκτρονική συσκευή για να συμβαδίσει με τη δράση.

Σύμφωνα με τον Kris Hamer, διευθυντή πολιτικής της BRC, «οι Βρετανοί λιανοπωλητές θα μπορούσαν να πετύχουν ένα χατ-τρικ» με είδη παντοπωλείου, ηλεκτρονικά είδη και επίσημα εμπορεύματα.

Μια ξεχωριστή μελέτη VoucherCode και GlobalData εξέτασε τον αντίκτυπο του Euro 2024 στην οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου. Η έρευνα διαπίστωσε ότι 35,4 εκατομμύρια από εμάς θα παρακολουθήσουν το τουρνουά από το σπίτι, τις παμπ και τα εστιατόρια, με τα 30,7 εκατομμύρια να παρακολουθούν τουλάχιστον ένα παιχνίδι με την ομάδα της Αγγλίας.

Source: Euronews.com

Η έκθεση εκτιμά ότι το Euro 2024 θα προσθέσει 2,75 δισεκατομμύρια λίρες στην οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου με αυξημένες δαπάνες για πωλήσεις τροφίμων και ποτών, ηλεκτρονικά είδη, αναμνηστικά, μαγείρεμα κήπου και άλλα. Τα μισά από αυτά θα είναι σε τρόφιμα και ποτά, 1,67 δισεκατομμύρια λίρες.

Όσον αφορά τα ποτά, η μπύρα είναι ο ξεκάθαρος νικητής με 82 εκατομμύρια ποτήρια που αναμένεται να καταναλωθούν κατά τη διάρκεια του τουρνουά. Το κρασί και το Aperol Spritzes θα είναι επίσης δημοφιλή.

Το τουρνουά δεν αυξάνει μόνο τις δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Έρευνα της GfK x NielsenIQ διαπίστωσε ότι 110.000 επιπλέον τηλεοράσεις πωλήθηκαν στη Γαλλία φέτος λόγω του UEFA Euro και των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού το 2024. Μετά την πρόκριση της Τουρκίας στο ευρώ, σημειώθηκε μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις τηλεοράσεων μεγάλης οθόνης στη χώρα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge