
Το LinkedIn ξεκίνησε το API μετατροπών ως απάντηση σε ένα αυξανόμενο ζήτημα στο μάρκετινγκ B2B – έναν όλο και μεγαλύτερο κύκλο αγορών και δυσκολίες στη μέτρηση του μακροπρόθεσμου αντίκτυπου των καμπανιών. Σύμφωνα με την έκθεση της πλατφόρμας, έως και το 87% των εμπόρων B2B παραδέχονται προβλήματα που αποδεικνύουν τη μακροπρόθεσμη αξία των δραστηριοτήτων τους, πράγμα που στην πράξη σημαίνει περίπλοκη αιτιολόγηση των προϋπολογισμών μάρκετινγκ.
Το API μετατροπών σάς επιτρέπει να συνδέσετε τα δικά σας δεδομένα (δεδομένα πρώτου μέρους), συμπεριλαμβανομένων των αλληλεπιδράσεων πελατών εκτός σύνδεσης, με την πλατφόρμα LinkedIn.
Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να παρακολουθείτε το περίπλοκο ταξίδι του πελάτη από το πρώτο κλικ σε μια διαφήμιση έως τις συναντήσεις εκτός σύνδεσης ή τις τηλεφωνικές πωλήσεις.
Σημαντική βελτίωση στην απόδοση της καμπάνιας
Τα πρώτα αποτελέσματα υλοποίησης δείχνουν βελτιώσεις σε βασικές μετρήσεις, από σχεδόν το ένα τρίτο αύξηση των μετατροπών που αποδίδονται σε μείωση κατά 39% του κατάλληλου κόστους δυνητικών πελατών. Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό μπορεί να αποτελέσει αποφασιστικό πλεονέκτημα για την απόκτηση και τη μετατροπή δυνητικών πελατών.
Παρακολούθηση μακροπρόθεσμων αποτελεσμάτων
Με τη βελτιωμένη αναφορά απόδοσης εσόδων, κερδίζετε μια περίοδο αναδρομικής ανάλυσης 365 ημερών. Για έργα με μεγαλύτερο κύκλο αγορών (όπως πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου B2B, προσαρμοσμένες λύσεις ή ακριβότερα προϊόντα), αυτό παρέχει μια σαφέστερη εικόνα της πραγματικής απόδοσης της επένδυσης.
Πρακτική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σε συνδυασμό με το νέο API
Το μέλλον της μέτρησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο ανήκει στην τεχνητή νοημοσύνη. Μπορούμε να αναμένουμε ακριβέστερες προβλέψεις αγοραστικής συμπεριφοράς, βελτιστοποίηση των δαπανών μάρκετινγκ και καλύτερη ιεράρχηση των δυνητικών πελατών.
«Το 90% των εμπόρων B2B συμφωνούν ότι όταν χρησιμοποιούν AI για τη δημιουργία και βελτιστοποίηση καμπανιών, καταγράφουν καλύτερη απόδοση επένδυσης. Έρευνες έχουν δείξει ότι χρησιμοποιούν AI για να βελτιώσουν την τμηματοποίηση και τη στόχευση κοινού (57%), να εκτελέσουν προγνωστική ανάλυση για να βελτιώσουν την απόδοση και τη βαθμολογία δυνητικών πελατών (55%), να αυτοματοποιήσουν εργασίες ρουτίνας (53%) και να παρέχουν βελτιστοποίηση διαφημιστικής δαπάνης σε πραγματικό χρόνο και δημιουργικό περιεχόμενο (53%)», αναφέρει η πλατφόρμα.
Σε κάθε περίπτωση, η ακριβέστερη μέτρηση μετατροπών και η δυνατότητα σύνδεσης δεδομένων online και offline αντιπροσωπεύουν μια τάση που θα συνεχίσει να ενισχύεται στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου ανεξάρτητα από την πλατφόρμα. Το κλειδί της επιτυχίας παραμένει η στρατηγική προσέγγιση των δεδομένων και η ικανότητα προσαρμογής των παγκόσμιων εργαλείων στις τοπικές συνθήκες.
Το API μετατροπών αντιπροσωπεύει μόνο ένα από τα βήματα του LinkedIn σε μια προσπάθεια βελτίωσης των εργαλείων μάρκετινγκ στην πλατφόρμα.