3 λεπτά για ανάγνωση

LinkedIn Conversions API: Νέο εργαλείο B2B για μέτρηση απόδοσης επένδυσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η ακριβής μέτρηση της απόδοσης της καμπάνιας είναι ζωτικής σημασίας, ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου κάθε μετατροπή επηρεάζει άμεσα τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Το LinkedIn παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο API μετατροπών, το οποίο υπόσχεται να βελτιώσει τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας σας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
LinkedIn Conversions API: Νέο εργαλείο B2B για μέτρηση απόδοσης επένδυσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: Depositphotos

Το LinkedIn ξεκίνησε το API μετατροπών ως απάντηση σε ένα αυξανόμενο ζήτημα στο μάρκετινγκ B2B – έναν όλο και μεγαλύτερο κύκλο αγορών και δυσκολίες στη μέτρηση του μακροπρόθεσμου αντίκτυπου των καμπανιών. Σύμφωνα με την έκθεση της πλατφόρμας, έως και το 87% των εμπόρων B2B παραδέχονται προβλήματα που αποδεικνύουν τη μακροπρόθεσμη αξία των δραστηριοτήτων τους, πράγμα που στην πράξη σημαίνει περίπλοκη αιτιολόγηση των προϋπολογισμών μάρκετινγκ.

Το API μετατροπών σάς επιτρέπει να συνδέσετε τα δικά σας δεδομένα (δεδομένα πρώτου μέρους), συμπεριλαμβανομένων των αλληλεπιδράσεων πελατών εκτός σύνδεσης, με την πλατφόρμα LinkedIn.

Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να παρακολουθείτε το περίπλοκο ταξίδι του πελάτη από το πρώτο κλικ σε μια διαφήμιση έως τις συναντήσεις εκτός σύνδεσης ή τις τηλεφωνικές πωλήσεις.

Σημαντική βελτίωση στην απόδοση της καμπάνιας

Τα πρώτα αποτελέσματα υλοποίησης δείχνουν βελτιώσεις σε βασικές μετρήσεις, από σχεδόν το ένα τρίτο αύξηση των μετατροπών που αποδίδονται σε μείωση κατά 39% του κατάλληλου κόστους δυνητικών πελατών. Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό μπορεί να αποτελέσει αποφασιστικό πλεονέκτημα για την απόκτηση και τη μετατροπή δυνητικών πελατών.

Παρακολούθηση μακροπρόθεσμων αποτελεσμάτων

Με τη βελτιωμένη αναφορά απόδοσης εσόδων, κερδίζετε μια περίοδο αναδρομικής ανάλυσης 365 ημερών. Για έργα με μεγαλύτερο κύκλο αγορών (όπως πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου B2B, προσαρμοσμένες λύσεις ή ακριβότερα προϊόντα), αυτό παρέχει μια σαφέστερη εικόνα της πραγματικής απόδοσης της επένδυσης.

Πρακτική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σε συνδυασμό με το νέο API

Το μέλλον της μέτρησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο ανήκει στην τεχνητή νοημοσύνη. Μπορούμε να αναμένουμε ακριβέστερες προβλέψεις αγοραστικής συμπεριφοράς, βελτιστοποίηση των δαπανών μάρκετινγκ και καλύτερη ιεράρχηση των δυνητικών πελατών.

«Το 90% των εμπόρων B2B συμφωνούν ότι όταν χρησιμοποιούν AI για τη δημιουργία και βελτιστοποίηση καμπανιών, καταγράφουν καλύτερη απόδοση επένδυσης. Έρευνες έχουν δείξει ότι χρησιμοποιούν AI για να βελτιώσουν την τμηματοποίηση και τη στόχευση κοινού (57%), να εκτελέσουν προγνωστική ανάλυση για να βελτιώσουν την απόδοση και τη βαθμολογία δυνητικών πελατών (55%), να αυτοματοποιήσουν εργασίες ρουτίνας (53%) και να παρέχουν βελτιστοποίηση διαφημιστικής δαπάνης σε πραγματικό χρόνο και δημιουργικό περιεχόμενο (53%)», αναφέρει η πλατφόρμα.

Σε κάθε περίπτωση, η ακριβέστερη μέτρηση μετατροπών και η δυνατότητα σύνδεσης δεδομένων online και offline αντιπροσωπεύουν μια τάση που θα συνεχίσει να ενισχύεται στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου ανεξάρτητα από την πλατφόρμα. Το κλειδί της επιτυχίας παραμένει η στρατηγική προσέγγιση των δεδομένων και η ικανότητα προσαρμογής των παγκόσμιων εργαλείων στις τοπικές συνθήκες.

Το API μετατροπών αντιπροσωπεύει μόνο ένα από τα βήματα του LinkedIn σε μια προσπάθεια βελτίωσης των εργαλείων μάρκετινγκ στην πλατφόρμα.

+
Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Σύστημα δοκιμών Cloudflare για να επιτρέψει στους εκδότες να χρεώνουν προγράμματα ανίχνευσης AI
3 λεπτά για ανάγνωση

Σύστημα δοκιμών Cloudflare για να επιτρέψει στους εκδότες να χρεώνουν προγράμματα ανίχνευσης AI

Οι ημέρες των εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης που αφαιρούσαν περιεχόμενο δωρεάν μπορεί να είναι μετρημένες. Το Cloudflare μόλις κυκλοφόρησε κάτι που ονομάζεται “Pay per Crawl” που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ιστότοπων να κερδίζουν χρήματα όταν εμφανίζονται bots AI για να αρπάξουν τα πράγματά τους. Είναι πολύ μεγάλη υπόθεση για όποιον δημιουργεί περιεχόμενο στο διαδίκτυο.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Βασική ενημέρωση της Google τον Ιούνιο του 2025: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι κάτοχοι ιστότοπων
3 λεπτά για ανάγνωση

Βασική ενημέρωση της Google τον Ιούνιο του 2025: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι κάτοχοι ιστότοπων

Ξυπνάτε, ελέγχετε την κατάταξη αναζήτησης και ξαφνικά βρίσκεστε στη σελίδα 3 αντί για τη σελίδα 1. Πριν πανικοβληθείτε και αρχίσετε να αλλάζετε τα πάντα στον ιστότοπό σας, πρέπει να κατανοήσετε τις βασικές ενημερώσεις της Google – και γιατί δεν είναι απαραίτητα κακά νέα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Εμπειρογνώμονας ηλεκτρονικού εμπορίου: «Σταματήστε να κυνηγάτε τη διαφημιστική εκστρατεία AI – Εδώ είναι τι πραγματικά οδηγεί τις πωλήσεις
9 λεπτά για ανάγνωση

Εμπειρογνώμονας ηλεκτρονικού εμπορίου: «Σταματήστε να κυνηγάτε τη διαφημιστική εκστρατεία AI – Εδώ είναι τι πραγματικά οδηγεί τις πωλήσεις

Το μεγαλύτερο λάθος; Σχεδιάζοντας από μέσα προς τα έξω αντί για το πώς ψωνίζουν πραγματικά οι πελάτες.” Αυτή η ωμή εκτίμηση προέρχεται από τον Roberto, έναν βετεράνο ψηφιακού μετασχηματισμού που τα έχει δει όλα – από την ηγεσία μιας startup στο Μπρίστολ μέσω της εξαγοράς της Vodafone μέχρι τώρα κατευθύνει την καινοτομία στο UST Spain […]

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam