3 λεπτά για ανάγνωση

Omnichannel Retail Strategy: Σύνδεση φυσικών καταστημάτων με εμπειρίες αγορών μέσω κινητού

Παρά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα φυσικά καταστήματα παραμένουν το κυρίαρχο κανάλι αγορών στις ΗΠΑ. Αναμένεται να παράγουν έσοδα άνω των 6,3 τρισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2025. Ωστόσο, το απλό άνοιγμα ενός καταστήματος δεν αρκεί για να διατηρήσουν τη θέση τους. Η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής λιανικής πώλησης παντός καναλιού έχει καταστεί απαραίτητη για την επιβίωση στη σημερινή αγορά. Πώς μπορούν οι παραδοσιακές αγορές, που μας συνοδεύουν εδώ και εκατοντάδες χρόνια, να προσαρμοστούν στις νέες αγοραστικές συνήθειες;

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Omnichannel Retail Strategy: Σύνδεση φυσικών καταστημάτων με εμπειρίες αγορών μέσω κινητού
Πηγή: Depositphotos

Η βασική τάση είναι η σύνδεση του φυσικού και του ψηφιακού κόσμου. Θυμάστε τις μέρες που ένας υπάλληλος καταστήματος σας πλησίαζε κατά την είσοδό σας σε ένα κατάστημα ρούχων, πρόθυμος να σας βοηθήσει να κάνετε μια επιλογή; Σήμερα, τα smartphones μας συνοδεύουν. Η γενιά Ζ το γνωρίζει αυτό πολύ καλά. Φτάνουν στα καταστήματα με smartphones στο χέρι και χρησιμοποιούν εφαρμογές όχι μόνο για να περιηγηθούν στο κατάστημα, αλλά και για να συγκρίνουν τιμές, να αναζητήσουν εκπτώσεις και να διαβάσουν κριτικές – ακριβώς εκεί, ανάμεσα στα ράφια. Εάν οι μάρκες δεν προσαρμοστούν σε αυτή τη νέα συμπεριφορά των πελατών, κινδυνεύουν να χάσουν την προσοχή τους την κρίσιμη στιγμή.

Omnichannel Retail Strategy: Εφαρμογές για κινητά ως βοηθός καταστήματος

Οι εφαρμογές για κινητά έχουν ένα άλλο πλεονέκτημα έναντι των βοηθών καταστημάτων: μπορούν να χρησιμοποιήσουν εξατομίκευση. Ο οδηγός, Digitising the In-Store Experience by EMARKETER, αναφέρει ότι έως και οι μισοί πελάτες χρησιμοποιούν εφαρμογές για να βρουν τις καλύτερες τιμές. Εν τω μεταξύ, περισσότερο από το 60% εκτιμά τις εξατομικευμένες προσφορές έκπτωσης.

Οι εφαρμογές με ολοκληρωμένα προγράμματα αφοσίωσης έχουν γίνει ένα σχεδόν απαραίτητο εργαλείο για επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και συλλογή δεδομένων πελατών.

Ωστόσο, η τιμή παραμένει ο αποφασιστικός παράγοντας. Για το 81% των ενήλικων Αμερικανών, είναι το πιο σημαντικό κριτήριο κατά την επιλογή ενός λιανοπωλητή. Χαρακτηριστικά όπως η σύγκριση τιμών σε πραγματικό χρόνο ή τα ψηφιακά κουπόνια δεν αποτελούν πλέον όφελος αλλά πρότυπο.

Omnichannel Retail Strategy: Connecting Physical Stores with Mobile Shopping Experiences

Source: Emarketer

Τα μέσα λιανικής πώλησης εισέρχονται στο κατάστημα

Αν και οι δαπάνες για τα μέσα λιανικής πώλησης στα καταστήματα στις ΗΠΑ αυξάνονται ραγδαία, το όφελος τους εξαρτάται κυρίως από το αν τα καταστήματα μπορούν να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά στοιχεία με τρόπο που δεν ενοχλεί τους πελάτες αλλά τους βοηθά με τις αγορές. Οι πελάτες δεν θέλουν ενοχλητικές διαφημίσεις στο χώρο του καταστήματος – αναμένουν σχετικές και χρήσιμες πληροφορίες. Οι ψηφιακές οθόνες που εμφανίζουν τρέχουσες προσφορές, διαθεσιμότητα προϊόντων ή πλοήγηση στο κατάστημα αντιπροσωπεύουν προστιθέμενη αξία.

Τα καταστήματα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τους πελάτες απευθείας στο ράφι, τη στιγμή της λήψης αποφάσεων. Οι διαδραστικές οθόνες, οι ηχητικές ανακοινώσεις ή η παιχνιδοποίηση της εμπειρίας αγορών (π.χ. ανταμοιβές για τη σάρωση προϊόντων) είναι εργαλεία για τη σύνδεση του φυσικού περιβάλλοντος με το ψηφιακό.

Omnichannel Retail Strategy: Connecting Physical Stores with Mobile Shopping Experiences

Source: Emarketer

Εμπειρία, όχι μόνο αποδοτικότητα

Παρόλο που οι τεχνολογίες απλοποιούν τη διαδικασία αγορών, τα φυσικά καταστήματα εξακολουθούν να διατηρούν την αξία τους ως χώροι όπου οι πελάτες μπορούν να βιώσουν έμπνευση και να ενεργοποιήσουν όλες τους τις αισθήσεις. Το διαδικτυακό περιβάλλον δεν μπορεί να το αντικαταστήσει πλήρως, ακόμη και με χαρακτηριστικά όπως εικονικά δοκιμαστήρια ή μαγικούς καθρέφτες. Σύγχρονα στοιχεία όπως τα ταμεία αυτοεξυπηρέτησης ή τα έξυπνα καροτσάκια αγορών μπορούν να επιταχύνουν και να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών, αλλά μόνο εάν δεν διαταράσσουν τον φυσικό ρυθμό και την άνεση του πελάτη.

Το μέλλον απλά δεν είναι ούτε online ούτε offline. Είναι ένας συνδυασμός και των δύο – συνδεδεμένο σε μια πολυκαναλική εμπειρία , έτσι ώστε να ενισχύουν το ένα το άλλο.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge