3 λεπτά για ανάγνωση

Omnichannel Retail Strategy: Σύνδεση φυσικών καταστημάτων με εμπειρίες αγορών μέσω κινητού

Παρά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα φυσικά καταστήματα παραμένουν το κυρίαρχο κανάλι αγορών στις ΗΠΑ. Αναμένεται να παράγουν έσοδα άνω των 6,3 τρισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2025. Ωστόσο, το απλό άνοιγμα ενός καταστήματος δεν αρκεί για να διατηρήσουν τη θέση τους. Η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής λιανικής πώλησης παντός καναλιού έχει καταστεί απαραίτητη για την επιβίωση στη σημερινή αγορά. Πώς μπορούν οι παραδοσιακές αγορές, που μας συνοδεύουν εδώ και εκατοντάδες χρόνια, να προσαρμοστούν στις νέες αγοραστικές συνήθειες;

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Omnichannel Retail Strategy: Σύνδεση φυσικών καταστημάτων με εμπειρίες αγορών μέσω κινητού
Πηγή: Depositphotos

Η βασική τάση είναι η σύνδεση του φυσικού και του ψηφιακού κόσμου. Θυμάστε τις μέρες που ένας υπάλληλος καταστήματος σας πλησίαζε κατά την είσοδό σας σε ένα κατάστημα ρούχων, πρόθυμος να σας βοηθήσει να κάνετε μια επιλογή; Σήμερα, τα smartphones μας συνοδεύουν. Η γενιά Ζ το γνωρίζει αυτό πολύ καλά. Φτάνουν στα καταστήματα με smartphones στο χέρι και χρησιμοποιούν εφαρμογές όχι μόνο για να περιηγηθούν στο κατάστημα, αλλά και για να συγκρίνουν τιμές, να αναζητήσουν εκπτώσεις και να διαβάσουν κριτικές – ακριβώς εκεί, ανάμεσα στα ράφια. Εάν οι μάρκες δεν προσαρμοστούν σε αυτή τη νέα συμπεριφορά των πελατών, κινδυνεύουν να χάσουν την προσοχή τους την κρίσιμη στιγμή.

Omnichannel Retail Strategy: Εφαρμογές για κινητά ως βοηθός καταστήματος

Οι εφαρμογές για κινητά έχουν ένα άλλο πλεονέκτημα έναντι των βοηθών καταστημάτων: μπορούν να χρησιμοποιήσουν εξατομίκευση. Ο οδηγός, Digitising the In-Store Experience by EMARKETER, αναφέρει ότι έως και οι μισοί πελάτες χρησιμοποιούν εφαρμογές για να βρουν τις καλύτερες τιμές. Εν τω μεταξύ, περισσότερο από το 60% εκτιμά τις εξατομικευμένες προσφορές έκπτωσης.

Οι εφαρμογές με ολοκληρωμένα προγράμματα αφοσίωσης έχουν γίνει ένα σχεδόν απαραίτητο εργαλείο για επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και συλλογή δεδομένων πελατών.

Ωστόσο, η τιμή παραμένει ο αποφασιστικός παράγοντας. Για το 81% των ενήλικων Αμερικανών, είναι το πιο σημαντικό κριτήριο κατά την επιλογή ενός λιανοπωλητή. Χαρακτηριστικά όπως η σύγκριση τιμών σε πραγματικό χρόνο ή τα ψηφιακά κουπόνια δεν αποτελούν πλέον όφελος αλλά πρότυπο.

Omnichannel Retail Strategy: Connecting Physical Stores with Mobile Shopping Experiences

Source: Emarketer

Τα μέσα λιανικής πώλησης εισέρχονται στο κατάστημα

Αν και οι δαπάνες για τα μέσα λιανικής πώλησης στα καταστήματα στις ΗΠΑ αυξάνονται ραγδαία, το όφελος τους εξαρτάται κυρίως από το αν τα καταστήματα μπορούν να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά στοιχεία με τρόπο που δεν ενοχλεί τους πελάτες αλλά τους βοηθά με τις αγορές. Οι πελάτες δεν θέλουν ενοχλητικές διαφημίσεις στο χώρο του καταστήματος – αναμένουν σχετικές και χρήσιμες πληροφορίες. Οι ψηφιακές οθόνες που εμφανίζουν τρέχουσες προσφορές, διαθεσιμότητα προϊόντων ή πλοήγηση στο κατάστημα αντιπροσωπεύουν προστιθέμενη αξία.

Τα καταστήματα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τους πελάτες απευθείας στο ράφι, τη στιγμή της λήψης αποφάσεων. Οι διαδραστικές οθόνες, οι ηχητικές ανακοινώσεις ή η παιχνιδοποίηση της εμπειρίας αγορών (π.χ. ανταμοιβές για τη σάρωση προϊόντων) είναι εργαλεία για τη σύνδεση του φυσικού περιβάλλοντος με το ψηφιακό.

Omnichannel Retail Strategy: Connecting Physical Stores with Mobile Shopping Experiences

Source: Emarketer

Εμπειρία, όχι μόνο αποδοτικότητα

Παρόλο που οι τεχνολογίες απλοποιούν τη διαδικασία αγορών, τα φυσικά καταστήματα εξακολουθούν να διατηρούν την αξία τους ως χώροι όπου οι πελάτες μπορούν να βιώσουν έμπνευση και να ενεργοποιήσουν όλες τους τις αισθήσεις. Το διαδικτυακό περιβάλλον δεν μπορεί να το αντικαταστήσει πλήρως, ακόμη και με χαρακτηριστικά όπως εικονικά δοκιμαστήρια ή μαγικούς καθρέφτες. Σύγχρονα στοιχεία όπως τα ταμεία αυτοεξυπηρέτησης ή τα έξυπνα καροτσάκια αγορών μπορούν να επιταχύνουν και να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών, αλλά μόνο εάν δεν διαταράσσουν τον φυσικό ρυθμό και την άνεση του πελάτη.

Το μέλλον απλά δεν είναι ούτε online ούτε offline. Είναι ένας συνδυασμός και των δύο – συνδεδεμένο σε μια πολυκαναλική εμπειρία , έτσι ώστε να ενισχύουν το ένα το άλλο.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+