4 λεπτά για ανάγνωση

TikTok Content Moderation: Νέα δεδομένα της ΕΕ δείχνουν επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το TikTok κυκλοφόρησε πρόσφατα την τέταρτη έκθεση διαφάνειας βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), η οποία δίνει μια σαφέστερη εικόνα των πρακτικών ελέγχου περιεχομένου που συμβαίνουν σε αυτό το αυξανόμενο κοινωνικό δίκτυο. Το έγγραφο καλύπτει την περίοδο από τον Ιούλιο έως τον Δεκέμβριο του 2024 και περιέχει αρκετά βασικά ευρήματα που σχετίζονται με τις στρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίου των εταιρειών.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
TikTok Content Moderation: Νέα δεδομένα της ΕΕ δείχνουν επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: Depositphotos

TikTok Content Moderation: Επέκταση της Ευρωπαϊκής Κοινότητας

Το TikTok έχει πλέον 159 εκατομμύρια χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση και έχει γίνει μια σημαντική πλατφόρμα για λιανοπωλητές και εμπόρους. Αυτή η μεγάλη βάση χρηστών είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τα εμπορικά σήματα και τις οντότητες ηλεκτρονικού εμπορίου που επιδιώκουν να στοχεύσουν τους ευρωπαίους καταναλωτές.

Κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024, περίπου 18 εκατομμύρια αναρτήσεις που παραβίαζαν τις οδηγίες κοινότητας του TikTok αφαιρέθηκαν από το ίδιο το TikTok. Οι αυτοματοποιημένες τεχνολογίες εποπτείας εμφάνισαν ένα πολύ καλό επίπεδο αξιοπιστίας, επιτυγχάνοντας ακρίβεια 99,1% στον εντοπισμό του προβληματικού περιεχομένου.

Ο αριθμός αυτός είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τις οντότητες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίες μπορούν να βασίζονται σε συνεπή και προβλέψιμα πρότυπα εποπτείας κατά τη δημιουργία των εκστρατειών μάρκετινγκ και των παρουσιάσεων προϊόντων τους.

Νέες μετρήσεις TikTok: Διαφάνεια για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Η έκθεση εισάγει για πρώτη φορά τρεις νέες βασικές μετρήσεις , οι οποίες έχουν ιδιαίτερη σημασία για τον επιχειρηματικό τομέα:

Αξιόπιστες πηγές επισήμανσης παράνομου περιεχομένου: Μια νέα γραμμή άμυνας για περιεχόμενο ηλεκτρονικού εμπορίου

Το TikTok εισήγαγε ένα νέο κανάλι αναφοράς για Trusted Flaggers στα τέλη του πρώτου εξαμήνου του 2024. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, οι εν λόγω ελεγκτές υπέβαλαν 59 αναφορές παράνομου περιεχομένου. Ο μηχανισμός αυτός συμβάλλει στον ταχύτερο εντοπισμό προβληματικού περιεχομένου, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει ακατάλληλες επιχειρηματικές πρακτικές ή παραπλανητική διαφήμιση.

TikTok Content Moderation: Illegal content

Source: newsroom.tiktok.com

Εξωδικαστικές διαφορές εποπτείας περιεχομένου: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, η TikTok έλαβε 173 προσφυγές κατά αποφάσεων ελέγχου περιεχομένου σύμφωνα με το άρθρο 21 της DSA. Από τις υποθέσεις αυτές, 59 περατώθηκαν από όργανα επίλυσης διαφορών:

  • Σε 17 περιπτώσεις, το σώμα διαφώνησε με την απόφαση του TikTok
  • Σε 13 περιπτώσεις, το σώμα επιβεβαίωσε την απόφαση του TikTok
  • 29 υποθέσεις επιλύθηκαν χωρίς επίσημη απόφαση

Παρ ‘όλα αυτά, η διαφανής διαδικασία προσφέρει στους πωλητές και τους εμπόρους μια σαφέστερη εικόνα για το πώς μπορούν να ανταποκριθούν εάν το περιεχόμενό τους αφαιρεθεί εσφαλμένα.

TikTok Shop: Εποπτεία περιεχομένου για άμεση πώληση ηλεκτρονικού εμπορίου

Μια σημαντική εξέλιξη είναι η κυκλοφορία του TikTok Shop στην Ιρλανδία και την Ισπανία τον Δεκέμβριο του 2024. Αυτή η έκθεση περιλαμβάνει ήδη δεδομένα σχετικά με τον έλεγχο περιεχομένου που σχετίζεται με αυτήν την εμπορική πλατφόρμα, σηματοδοτώντας ότι το TikTok επεκτείνει ενεργά τις δυνατότητές του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη με έμφαση στην ασφάλεια των συναλλαγών.

tiktok content removed

Source: newsroom.tiktok.com

Πώς η εποπτεία περιεχομένου TikTok επηρεάζει τη στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου το 2025

Αξιοπιστία πλατφόρμας για επιτυχία ηλεκτρονικού εμπορίου

Η υψηλή ακρίβεια μετριοπάθειας (99,1%) ενισχύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην πλατφόρμα, η οποία αποτελεί βασική προϋπόθεση για επιτυχημένο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Προβλέψιμη εποπτεία περιεχομένου για μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου

Τα σαφή πρότυπα και οι διαφανείς διαδικασίες επιτρέπουν στους εμπόρους και τους πωλητές να προβλέπουν καλύτερα ποιο περιεχόμενο θα γίνει αποδεκτό στην πλατφόρμα.

Επιλογές επανεξέτασης για δημιουργούς περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου

Η εισαγωγή διαδικασιών εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών παρέχει στους πωλητές μια σαφή πορεία επανόρθωσης σε περίπτωση εσφαλμένης αφαίρεσης περιεχομένου.

TikTok Shop Expansion: Νέες ευκαιρίες ηλεκτρονικού εμπορίου

Το λανσάρισμα του TikTok Shop στην Ιρλανδία και την Ισπανία υποδηλώνει μια ευρύτερη ευρωπαϊκή επέκταση αυτής της υπηρεσίας, παρουσιάζοντας νέες ευκαιρίες για απευθείας πωλήσεις.

Εποπτεία περιεχομένου TikTok και το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου

Με την τέταρτη έκθεση διαφάνειας, το TikTok επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του για τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου διαδικτυακού περιβάλλοντος. Επίσης, παρέχοντας πολύτιμα δεδομένα που μπορούν να βοηθήσουν τις οντότητες ηλεκτρονικού εμπορίου να πλοηγηθούν καλύτερα στους κανόνες της πλατφόρμας.

Για τους πωλητές, είναι ζωτικής σημασίας να παρακολουθούν την ανάπτυξη των πρακτικών εποπτείας του TikTok και να προσαρμόζουν ανάλογα τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Ειδικά ενόψει της αναμενόμενης επέκτασης της υπηρεσίας TikTok Shop σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες κατά τη διάρκεια του 2025.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge