4 λεπτά για ανάγνωση

TikTok Content Moderation: Νέα δεδομένα της ΕΕ δείχνουν επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το TikTok κυκλοφόρησε πρόσφατα την τέταρτη έκθεση διαφάνειας βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), η οποία δίνει μια σαφέστερη εικόνα των πρακτικών ελέγχου περιεχομένου που συμβαίνουν σε αυτό το αυξανόμενο κοινωνικό δίκτυο. Το έγγραφο καλύπτει την περίοδο από τον Ιούλιο έως τον Δεκέμβριο του 2024 και περιέχει αρκετά βασικά ευρήματα που σχετίζονται με τις στρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίου των εταιρειών.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
TikTok Content Moderation: Νέα δεδομένα της ΕΕ δείχνουν επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: Depositphotos

TikTok Content Moderation: Επέκταση της Ευρωπαϊκής Κοινότητας

Το TikTok έχει πλέον 159 εκατομμύρια χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση και έχει γίνει μια σημαντική πλατφόρμα για λιανοπωλητές και εμπόρους. Αυτή η μεγάλη βάση χρηστών είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τα εμπορικά σήματα και τις οντότητες ηλεκτρονικού εμπορίου που επιδιώκουν να στοχεύσουν τους ευρωπαίους καταναλωτές.

Κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024, περίπου 18 εκατομμύρια αναρτήσεις που παραβίαζαν τις οδηγίες κοινότητας του TikTok αφαιρέθηκαν από το ίδιο το TikTok. Οι αυτοματοποιημένες τεχνολογίες εποπτείας εμφάνισαν ένα πολύ καλό επίπεδο αξιοπιστίας, επιτυγχάνοντας ακρίβεια 99,1% στον εντοπισμό του προβληματικού περιεχομένου.

Ο αριθμός αυτός είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τις οντότητες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίες μπορούν να βασίζονται σε συνεπή και προβλέψιμα πρότυπα εποπτείας κατά τη δημιουργία των εκστρατειών μάρκετινγκ και των παρουσιάσεων προϊόντων τους.

Νέες μετρήσεις TikTok: Διαφάνεια για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Η έκθεση εισάγει για πρώτη φορά τρεις νέες βασικές μετρήσεις , οι οποίες έχουν ιδιαίτερη σημασία για τον επιχειρηματικό τομέα:

Αξιόπιστες πηγές επισήμανσης παράνομου περιεχομένου: Μια νέα γραμμή άμυνας για περιεχόμενο ηλεκτρονικού εμπορίου

Το TikTok εισήγαγε ένα νέο κανάλι αναφοράς για Trusted Flaggers στα τέλη του πρώτου εξαμήνου του 2024. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, οι εν λόγω ελεγκτές υπέβαλαν 59 αναφορές παράνομου περιεχομένου. Ο μηχανισμός αυτός συμβάλλει στον ταχύτερο εντοπισμό προβληματικού περιεχομένου, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει ακατάλληλες επιχειρηματικές πρακτικές ή παραπλανητική διαφήμιση.

TikTok Content Moderation: Illegal content

Source: newsroom.tiktok.com

Εξωδικαστικές διαφορές εποπτείας περιεχομένου: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, η TikTok έλαβε 173 προσφυγές κατά αποφάσεων ελέγχου περιεχομένου σύμφωνα με το άρθρο 21 της DSA. Από τις υποθέσεις αυτές, 59 περατώθηκαν από όργανα επίλυσης διαφορών:

  • Σε 17 περιπτώσεις, το σώμα διαφώνησε με την απόφαση του TikTok
  • Σε 13 περιπτώσεις, το σώμα επιβεβαίωσε την απόφαση του TikTok
  • 29 υποθέσεις επιλύθηκαν χωρίς επίσημη απόφαση

Παρ ‘όλα αυτά, η διαφανής διαδικασία προσφέρει στους πωλητές και τους εμπόρους μια σαφέστερη εικόνα για το πώς μπορούν να ανταποκριθούν εάν το περιεχόμενό τους αφαιρεθεί εσφαλμένα.

TikTok Shop: Εποπτεία περιεχομένου για άμεση πώληση ηλεκτρονικού εμπορίου

Μια σημαντική εξέλιξη είναι η κυκλοφορία του TikTok Shop στην Ιρλανδία και την Ισπανία τον Δεκέμβριο του 2024. Αυτή η έκθεση περιλαμβάνει ήδη δεδομένα σχετικά με τον έλεγχο περιεχομένου που σχετίζεται με αυτήν την εμπορική πλατφόρμα, σηματοδοτώντας ότι το TikTok επεκτείνει ενεργά τις δυνατότητές του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη με έμφαση στην ασφάλεια των συναλλαγών.

tiktok content removed

Source: newsroom.tiktok.com

Πώς η εποπτεία περιεχομένου TikTok επηρεάζει τη στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου το 2025

Αξιοπιστία πλατφόρμας για επιτυχία ηλεκτρονικού εμπορίου

Η υψηλή ακρίβεια μετριοπάθειας (99,1%) ενισχύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην πλατφόρμα, η οποία αποτελεί βασική προϋπόθεση για επιτυχημένο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Προβλέψιμη εποπτεία περιεχομένου για μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου

Τα σαφή πρότυπα και οι διαφανείς διαδικασίες επιτρέπουν στους εμπόρους και τους πωλητές να προβλέπουν καλύτερα ποιο περιεχόμενο θα γίνει αποδεκτό στην πλατφόρμα.

Επιλογές επανεξέτασης για δημιουργούς περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου

Η εισαγωγή διαδικασιών εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών παρέχει στους πωλητές μια σαφή πορεία επανόρθωσης σε περίπτωση εσφαλμένης αφαίρεσης περιεχομένου.

TikTok Shop Expansion: Νέες ευκαιρίες ηλεκτρονικού εμπορίου

Το λανσάρισμα του TikTok Shop στην Ιρλανδία και την Ισπανία υποδηλώνει μια ευρύτερη ευρωπαϊκή επέκταση αυτής της υπηρεσίας, παρουσιάζοντας νέες ευκαιρίες για απευθείας πωλήσεις.

Εποπτεία περιεχομένου TikTok και το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου

Με την τέταρτη έκθεση διαφάνειας, το TikTok επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του για τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου διαδικτυακού περιβάλλοντος. Επίσης, παρέχοντας πολύτιμα δεδομένα που μπορούν να βοηθήσουν τις οντότητες ηλεκτρονικού εμπορίου να πλοηγηθούν καλύτερα στους κανόνες της πλατφόρμας.

Για τους πωλητές, είναι ζωτικής σημασίας να παρακολουθούν την ανάπτυξη των πρακτικών εποπτείας του TikTok και να προσαρμόζουν ανάλογα τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Ειδικά ενόψει της αναμενόμενης επέκτασης της υπηρεσίας TikTok Shop σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες κατά τη διάρκεια του 2025.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU