5 λεπτά για ανάγνωση

Yope: Μια νέα εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών που κατακτά τις καρδιές της Gen Z

Ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης Yope, ο οποίος δημιουργήθηκε για ιδιωτική ομαδική κοινή χρήση φωτογραφιών, αυξάνεται ραγδαία σε δημοτικότητα μεταξύ των νέων και προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από επενδυτές επιχειρηματικών κεφαλαίων. Εντυπωσιακοί αριθμοί εμφανίζονται από αυτήν την εφαρμογή, η οποία επιτρέπει την κοινή χρήση στατικών εικόνων σε ιδιωτικές ομάδες: Υπάρχουν 800.000 καθημερινοί ενεργοί χρήστες και 2.2 εκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Yope: Μια νέα εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών που κατακτά τις καρδιές της Gen Z
Πηγή: Depositphotos

Εξαιρετικές επενδύσεις και ανάπτυξη

Με το 40% των χρηστών της να εξακολουθούν να είναι ενεργοί την έβδομη ημέρα, η πλατφόρμα έχει σημειώσει αύξηση 30 φορές στη χρήση τους τελευταίους έξι μήνες, γεγονός που υποδηλώνει τη δυνατότητα μακροπρόθεσμης επιτυχίας στην ανταγωνιστική αγορά κοινωνικών μέσων.

Με αποτίμηση άνω των 50 εκατομμυρίων δολαρίων, η εταιρεία που διαχειρίζεται το Yope χρηματοδοτήθηκε αρχικά με 4,65 εκατομμύρια δολάρια. Οι Redseed, Inovo VC και Goodwater Capital είναι οι τρεις κορυφαίοι επενδυτές σε αυτόν τον γύρο. Άλλοι εξέχοντες επενδυτές περιλαμβάνουν τον πρώην ερευνητή της Google Andrei Tkachenk, τον Dima Shevts, συνιδρυτή της εφαρμογής Reface και τους Jean de La Rochebrochard και Greg Tkachenko, οι οποίοι αγόρασαν το AI Factory μέσω του SnapChat το 2020.

Μια ξεχωριστή μέθοδος για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η διεπαφή χρήστη του Yope είναι απλή αλλά συναρπαστική. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν μια εικόνα από τη συλλογή τους ή να τραβήξουν μία μέσα στην εφαρμογή και, στη συνέχεια, να την μοιραστούν με τις ιδιωτικές ομάδες τους. Μέσω της διεπαφής “τοίχου“, οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν αντιδράσεις, να συμμετέχουν σε συζητήσεις σε πραγματικό χρόνο και να βλέπουν ένα συνεχές κολάζ φωτογραφιών που δημιουργείται από έναν αλγόριθμο μηχανικής μάθησης.

Παρόμοια με άλλα γνωστά συστήματα δικτύωσης, το λογισμικό διαθέτει δυνατότητες κοινωνικών μέσων. Η πλατφόρμα διαθέτει ένα εργαλείο ανακεφαλαίωσης παρόμοιο με το Google Photos και το Apple Photos, ραβδώσεις για την προώθηση της συχνής κοινής χρήσης και ένα γραφικό στοιχείο φωτογραφιών οθόνης κλειδώματος που εμφανίζει πρόσφατες ομαδικές φωτογραφίες.

Yope

Source: play.google.com

Μελλοντικά σχέδια και στρατηγική ανάπτυξης

Με ένα πρόγραμμα πρεσβευτών που ανταμείβει εξέχοντες χρήστες για την προώθηση της εφαρμογής στο Instagram και το TikTok, η Yope επιταχύνει την ανάπτυξή της. Το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από πρεσβευτές του Yope έχει λάβει πάνω από 56 εκατομμύρια προβολές και το 70-80% των νέων προσκεκλημένων μελών είναι οι κύριοι παράγοντες απόκτησης πλατφόρμας.

Κατά το επόμενο έτος, ο διευθύνων σύμβουλος της Yope, Bahram Ismailau, αναμένει ότι η εταιρεία θα έχει 50 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες. Μια λειτουργία check-in που ενθαρρύνει τους χρήστες να παραμείνουν ενεργοί, διαδραστικοί τοίχοι ομάδων που μπορούν να προσαρμοστούν με αυτοκόλλητα και σχέδια και δυνατότητες βίντεο είναι όλα χαρακτηριστικά της επερχόμενης εφαρμογής.

Παρέχοντας επιλογές οικογενειακών ομάδων, η επιχείρηση ελπίζει να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό από το σημερινό πελατολόγιό της. Τα άτομα κάτω των δεκαοκτώ ετών αποτελούν την πλειοψηφία της βάσης χρηστών του Yope.

Ο δρόμος προς την επίτευξη

Υπήρξαν πολλά εμπόδια στο δρόμο επιτυχίας του Yope. Η Yope ιδρύθηκε το 2021 από τους Ismailau και Paul Rudkouski, οι οποίοι ήταν συμφοιτητές στο Κρατικό Πανεπιστήμιο της Λευκορωσίας στο Μινσκ. Η επιχείρηση δημιούργησε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης. πριν από την κυκλοφορία του Yope τον Σεπτέμβριο του 2024, το Salo και η εφαρμογή πολλαπλών καμερών ακολούθησαν το ένα το άλλο. Η εταιρεία εγκατέλειψε τις προηγούμενες ασύγχρονες προσπάθειες podcasting βίντεο από το 2023.

Σε αντίθεση με το WhatsApp, το Instagram και το Snapchat, τα οποία διευκολύνουν την ομαδική επικοινωνία, αλλά δεν το αναφέρουν ως κύριο χαρακτηριστικό τους, το Yope ακολουθεί μια προσέγγιση κοινής χρήσης φωτογραφιών ιδιωτικής ομάδας . Παρά τις προσπάθειές του να αναπτύξει μια τέτοια λειτουργικότητα, η λειτουργία Flipside του Instagram καταργήθηκε εντός πέντε μηνών από την κυκλοφορία.

«Το επιμελημένο περιεχόμενο είναι πλέον διαθέσιμο στο Instagram και το Snapchat. Μόνο το 1% των πολλών φωτογραφιών που τραβήχτηκαν από τους χρήστες της Gen Z μοιράζονται, σύμφωνα με τον Ismailau. Σε μια προσπάθεια να αντιστρέψει αυτή την τάση, το Yope προωθεί την κοινή χρήση “αφιλτράριστου περιεχομένου“.

Η πρόκληση της μακροπρόθεσμης ανάπτυξης

Παρά την ταχεία άνοδό του, το Yope αντιμετωπίζει μια γνωστή πρόκληση: τη διατήρηση της δυναμικής του. Παρόμοιες εφαρμογές, όπως το BeReal, έχουν δει ισχυρή αρχική υιοθέτηση, αλλά δυσκολεύτηκαν με τη μακροπρόθεσμη δέσμευση. Η προαναφερθείσα εφαρμογή, BeReal, για παράδειγμα, παρουσίασε πτώση στην ανάπτυξη πριν εξαγοραστεί από την εταιρεία τυχερών παιχνιδιών Voodoo.

Ενώ η startup δεν έχει ακόμη αποδείξει ότι μπορεί να διατηρήσει μακροπρόθεσμα τη διατήρηση των χρηστών, η καινοτόμος προσέγγισή της και η ισχυρή πρώιμη έλξη της υποδηλώνουν ότι μπορεί να έχει μια ευκαιρία να γίνει ο επόμενος σημαντικός παίκτης στον χώρο των κοινωνικών μέσων.

Το αν το Yope μπορεί να αψηφήσει τη μοίρα των προκατόχων του μένει να το δούμε, αλλά προς το παρόν, η ταχεία άνοδός του προσελκύει το ενδιαφέρον τόσο των χρηστών όσο και των επενδυτών.

Επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Καθώς η Yope είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην ιδιωτική ομαδική κοινή χρήση φωτογραφιών, οι στρατηγικές ανάπτυξης και αφοσίωσης των χρηστών ενδέχεται να είναι σε θέση να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου αλληλεπιδρούν με τα κοινωνικά μέσα.

Το Yope μπορεί να είναι σε θέση να ωθήσει τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου να σκεφτούν περισσότερο το εξατομικευμένο και πιο οικείο μάρκετινγκ εάν επικεντρώνεται σε ιδιωτικό, επιμελημένο περιεχόμενο, ίσως χρησιμοποιώντας ιδιωτικές ομάδες για να στοχεύσει προωθήσεις ή να δημιουργήσει κοινότητα.

Αυτή τη στιγμή, ο αντίκτυπος του Yope στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι αρκετά κερδοσκοπικός, επειδή ο βασικός σκοπός του είναι τα κοινωνικά μέσα και όχι το εμπόριο.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+