1 λεπτά για ανάγνωση

Buzzmarketing

Buzzmarketing είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που στοχεύει να δημιουργήσει ένα buzz, buzz ή buzz για ένα εμπορικό σήμα, προϊόν ή υπηρεσία μεταξύ των ανθρώπων. Σκοπός του είναι να δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα επωνυμίας χωρίς να επιβαρύνεται με υψηλό κόστος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Buzzmarketing είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που στοχεύει να δημιουργήσει ένα buzz, buzz ή buzz για ένα εμπορικό σήμα, προϊόν ή υπηρεσία μεταξύ των ανθρώπων. Σκοπός του είναι να δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα επωνυμίας χωρίς να επιβαρύνεται με υψηλό κόστος. Το ιογενές μάρκετινγκ και το astroturfing αποτελούν επίσης μέρος του μάρκετινγκ buzz. Είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ επειδή, εάν η καμπάνια είναι επιτυχής, τα ίδια τα μέσα ενημέρωσης θα διαδώσουν τη λέξη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας

Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν […]

Ανάγνωση άρθρου
Η άνοδος των εμπορικών σημάτων Direct-to-Consumer (DTC) στην Ευρώπη
4 λεπτά για ανάγνωση

Η άνοδος των εμπορικών σημάτων Direct-to-Consumer (DTC) στην Ευρώπη

Τα τελευταία χρόνια, οι μάρκες Direct-to-Consumer (DTC) έχουν κερδίσει σημαντική έλξη στην Ευρώπη. Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει μάρκες που πωλούν απευθείας στους πελάτες μέσω των διαδικτυακών καναλιών τους, παρακάμπτει αποτελεσματικά τους παραδοσιακούς μεσάζοντες λιανικής όπως τα πολυκαταστήματα ή οι αγορές. Κατά συνέπεια, οι μάρκες DTC έχουν αναδιαμορφώσει θεμελιωδώς το τοπίο λιανικής εστιάζοντας […]

Ανάγνωση άρθρου
Το Facebook οδηγεί το κοινωνικό εμπόριο: Τάσεις πλατφόρμας στις κοινωνικές αγορές
6 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook οδηγεί το κοινωνικό εμπόριο: Τάσεις πλατφόρμας στις κοινωνικές αγορές

Παρά τον αυξανόμενο ενθουσιασμό και τις σημαντικές επενδύσεις στις αγορές κοινωνικών μέσων (Social Commerce) στις δυτικές αγορές, αυτό το καινοτόμο μείγμα κοινωνικής δικτύωσης και ηλεκτρονικού εμπορίου δεν έχει ακόμη επιτύχει την ηχηρή επιτυχία που περίμεναν αρχικά οι ειδικοί του κλάδου και οι προγραμματιστές πλατφόρμας. Η ιδέα της αγοράς προϊόντων απευθείας μέσω πλατφορμών κοινωνικών μέσων έχει […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+