Buzzmarketing είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που στοχεύει να δημιουργήσει ένα buzz, buzz ή buzz για ένα εμπορικό σήμα, προϊόν ή υπηρεσία μεταξύ των ανθρώπων. Σκοπός του είναι να δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα επωνυμίας χωρίς να επιβαρύνεται με υψηλό κόστος. Το ιογενές μάρκετινγκ και το astroturfing αποτελούν επίσης μέρος του μάρκετινγκ buzz. Είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ επειδή, εάν η καμπάνια είναι επιτυχής, τα ίδια τα μέσα ενημέρωσης θα διαδώσουν τη λέξη.
Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας
Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν […]