Buzzmarketing είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που στοχεύει να δημιουργήσει ένα buzz, buzz ή buzz για ένα εμπορικό σήμα, προϊόν ή υπηρεσία μεταξύ των ανθρώπων. Σκοπός του είναι να δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα επωνυμίας χωρίς να επιβαρύνεται με υψηλό κόστος. Το ιογενές μάρκετινγκ και το astroturfing αποτελούν επίσης μέρος του μάρκετινγκ buzz. Είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ επειδή, εάν η καμπάνια είναι επιτυχής, τα ίδια τα μέσα ενημέρωσης θα διαδώσουν τη λέξη.
Γιατί η Shein υποβάλλει κρυφά την IPO της;
Μετά από αποτυχημένες προσπάθειες στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, ο γίγαντας της γρήγορης μόδας υιοθετεί μια άνευ προηγουμένου προσέγγιση για να βγει στο χρηματιστήριο. Να γιατί έχει σημασία για ολόκληρο τον κλάδο λιανικής.