Buzzmarketing είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που στοχεύει να δημιουργήσει ένα buzz, buzz ή buzz για ένα εμπορικό σήμα, προϊόν ή υπηρεσία μεταξύ των ανθρώπων. Σκοπός του είναι να δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα επωνυμίας χωρίς να επιβαρύνεται με υψηλό κόστος. Το ιογενές μάρκετινγκ και το astroturfing αποτελούν επίσης μέρος του μάρκετινγκ buzz. Είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ επειδή, εάν η καμπάνια είναι επιτυχής, τα ίδια τα μέσα ενημέρωσης θα διαδώσουν τη λέξη.
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]